XXL Nutrition

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

@Wengstertje , @Diego1999 , @huggybear1968

Schermafdruk van 2024-01-10 13-58-25.png
Meteen goed ingeslagen

Je hebt gewoon producten met eiwit die je gut health zodanig verneuken dat ze inferieur zijn t.o.v. andere eiwitbronnen. Denk dat @Seth_Fit dit o.a. bedoelt.
Oke ik snap wat je bedoelt. Ik eet op advies van mn coach tegenwoordig ook lactosevrije kwark ipv gewone, maar dat soort producten als hierboven neem ik regelmatig en nooit ergens last van gehad. Uiteindelijk is ook gewoon zuivel toch, net als kwark.

Ik zie dat die Hipro bijvoorbeeld ook lactosevrij is en alleen van nature aanwezige suikers bevat.

Ik zie dat die Hipro bijvoorbeeld ook lactosevrij is en alleen van nature aanwezige suikers bevat.
Dat jij nooit ergens last van hebt gehad, betekent niet dat iets bullshit is. En het gaat niet alleen om lactose, maar ook bewerkte producten met eiwit. Je kunt imo beter ei, kip of biefstuk eten dan een proteïne puddinkje of eiwitreep. Net als dat je beter rijst kan eten dan cornflakes.

• Like
Waarderingen: BB_
Dat jij nooit ergens last van hebt gehad, betekent niet dat iets bullshit is. En het gaat niet alleen om lactose, maar ook bewerkte producten met eiwit. Je kunt imo beter ei, kip of biefstuk eten dan een proteïne puddinkje of eiwitreep. Net als dat je beter rijst kan eten dan cornflakes.
Natuurlijk. Een sinaasappel is ook beter dan een zak winegums. Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen ruimte voor dit kan zijn naast je maaltijden. Er werd gesteld dat het het 'rotzooi' was wegens o.a. suikers, denk dat dat wel meevalt, en dat je er niet van zou groeien. Dat laatste reageerde ik met name op, want het zijn nog steeds eiwitten en kcal die ook gewoon meetellen.

Zoveel verschilt een Melkunie Protein shake niet van een whey shake.

Dat valt niet mee, die stelling is gewoon echt BS, de enige suikers die er inzitten komen uit de melk die er in zit.
Ja dat bedoelde ik. Er zitten namelijk geen toegevoegde suikers in en suikers zijn voor een sporter ook niet per se slecht.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen jammergenoeg dat lactosevrij meestal reteduur is. :sad:
Niet mopperen, het is nu in de aanbieding.😘

verder is het niet slechter dan een pak melk, waarvan ik echt op gegroeid ben.
(in mijn geval dan meest vers) er is meer dan whey-isolaat natuurlijk

Reden: Whey
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Bie de Appie
Schermafdruk van 2024-01-13 17-46-29.png

Terug
Naar boven