anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.772
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Supermarkt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supermarkt?
Staat in de quoot 😁
Hier nog niet gezien.
Hier ook niet.
Is toch allemaal overgeprijsde troep. Kun je net zo goed een flesje gepasteurizeerde eiwitjes kopen en wegtikken
Zeker
Onzin, zo duur zijn de producten niet en prima te doen!Is toch allemaal overgeprijsde troep. Kun je net zo goed een flesje gepasteurizeerde eiwitjes kopen en wegtikken
Neehoor, hier midden in rotterdam bij de 2 vestigingen waar ik boodschappen doen ligt het er al bijna een weekHier ook niet.
Misschien meer richting Duitse grens. Hebben ze over het algemeen meer hp producten bij lidl.
Oke prima iedereen zijn ding. . 3.99 voor 50 gram eiwitten. Of 3 nog wat voor een reep met 20 gram eiwitten en wat xanthaangom.Onzin, zo duur zijn de producten niet en prima te doen!
Ik hoor 't je op zijn Rotterrrrrdams al zegguhhh. 😝Neehoor, hier midden in rotterdam bij de 2 vestigingen waar ik boodschappen doen ligt het er al bijna een week
Hengelow (ov)
Doen ze tegenwoordig allemaal, zet het woordje "proteïne" op je product en het verkoopt "als kool".Sinds wanneer is de lidl aan het veranderen naar een hardcore supermarkt ?
Ik doe me boodschappen altijd bij de lidl en die zien mij natuurlijk wekelijks laaien als een malle en denken zooo dat is de doelgroep die we zoeken!Sinds wanneer is de lidl aan het veranderen naar een hardcore supermarkt ?
Kool bevat niet zoveel proteïne!Doen ze tegenwoordig allemaal, zet het woordje "proteïne" op je product en het verkoopt "als kool".

Tbf, Lidl heeft een paar goeie producten met hoog eiwittenDoen ze tegenwoordig allemaal, zet het woordje "proteïne" op je product en het verkoopt "als kool".