MuscleMeat

Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

Bezoekers in dit topic

Vanaf morgen (1 januari) bij de Vomar:

1672490422367.png


1kg pre coocked kipfilet voor 6,49 euro. Geen idee of het wat is, zag het toevallig in de online folder staan.

 
Laatst bewerkt:
Zie dat ze qua calorieën helemaal niet veel verschillen:
Ah bertolli - 100ml 832kcal
Xxl - 100ml 770kcal

Maakt dus eigenlijk geen verschil hoeveel je neemt? Las laatste wel in een artikel dat je gauw teveel sprayed om niet te laten aanbakken en dat je dan net zo goed gewoon olie kunt nemen. Doe nu vaak beetje in de pan en goed uitsmeren met keukenrol, natuurlijk wel wat verspilling, bakt soms aan soms niet. Pak dan ongeveer 1-1,5gr olijfolie wat stuk meer is dan 6cal per keer volgens XXL. Cooking spray dus qua cal wel echt een aanrader?
 
Ik gebruik zelf Rijstolie voor groenten en mager vlees. Groot deel blijft ook achter in de pan, en gehakt zit vanzelf al vet in.

 
Zie dat ze qua calorieën helemaal niet veel verschillen:
Ah bertolli - 100ml 832kcal
Xxl - 100ml 770kcal

Maakt dus eigenlijk geen verschil hoeveel je neemt? Las laatste wel in een artikel dat je gauw teveel sprayed om niet te laten aanbakken en dat je dan net zo goed gewoon olie kunt nemen. Doe nu vaak beetje in de pan en goed uitsmeren met keukenrol, natuurlijk wel wat verspilling, bakt soms aan soms niet. Pak dan ongeveer 1-1,5gr olijfolie wat stuk meer is dan 6cal per keer volgens XXL. Cooking spray dus qua cal wel echt een aanrader?
Hangt er maar net vanaf hoelang je met zo’n bus doet. Als het echt wilt weten zal je dus moeten bijhouden hoevaak je hem gebruikt totdat die op is.
 
Beste manier voor de tracking diehards: de lab mensen snappen hem, een pasteurse pipet. Kan je op de halve ml perfect afmeten en gebruiken.
 
Beste manier voor de tracking diehards: de lab mensen snappen hem, een pasteurse pipet. Kan je op de halve ml perfect afmeten en gebruiken.
Ook wel minder 😉

7CEACB48-0C76-464D-A736-F9CCAB9A6D0C.jpeg
 
True, kan zelf met omgekeerd pipetteren met een plunjer op de uL haha. Maar dat gaat wel heel erg ver
 
Beste manier voor de tracking diehards: de lab mensen snappen hem, een pasteurse pipet. Kan je op de halve ml perfect afmeten en gebruiken.
Lik je dan ook de pan schoon?
 
Vanaf maandag wat interessante aanbiedingen bij de Aldi.

1673517926812.png


1673518248970.png


(voor zover ik uit het etiket kan opmaken zit er 35 gram eiwit in zo'n flesje. Niet gek voor 0,99 euro)


 
Niet echt een supermarkt aanbieding maar was op zoek naar een plek waar ik goedkoper Kipfilet kan kopen dan in de Supermarkt. Zojuist 10kg kip besteld bij de Butlon voor €66,90 incl. verzending. Wel de per stuk ingevroren gekozen. Online vaak ook nog wel kortingscodes te vinden. Zelf ook 1 van €8,00 gebruikt.
 
Niet echt een supermarkt aanbieding maar was op zoek naar een plek waar ik goedkoper Kipfilet kan kopen dan in de Supermarkt. Zojuist 10kg kip besteld bij de Butlon voor €66,90 incl. verzending. Wel de per stuk ingevroren gekozen. Online vaak ook nog wel kortingscodes te vinden. Zelf ook 1 van €8,00 gebruikt.
Chicken breast fillet (70%) opgespoten met water, acidity regulators sodium citraat,natrium carbonaat(E331, E500), vegetable fibres, salt, maltodextrin.

Zoals al vaker geschreven tussen de 6,- en 7,- p/kg vers per kg bij Turks/Syrische slagerij.

Online heb je 1.5kg vers voor 12,-
 
Niet echt een supermarkt aanbieding maar was op zoek naar een plek waar ik goedkoper Kipfilet kan kopen dan in de Supermarkt. Zojuist 10kg kip besteld bij de Butlon voor €66,90 incl. verzending. Wel de per stuk ingevroren gekozen. Online vaak ook nog wel kortingscodes te vinden. Zelf ook 1 van €8,00 gebruikt.
Aldi diepvries, €7 de kg. Kwestie van smaak, maar ik vind die lekkerder dan de dure 'verse' uit de supermarkt. Krimpt ook minder tijdens het bakken. 106 kcal 25gr eiwit per 100gr.
 
Is alweer €8,- bij Aldi
 
Back
Naar boven