- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
320gr €5,25Goedkoper ga je niet snel vinden. Volgende week bij Aldi
beimerpremium.nl
Goedkoper ga je niet snel vinden. Volgende week bij Aldi
Dat is wel diepvries, niet helemaal hetzelfde.3,99 voor 250 gr. Standaard prijs overigens.Vomar voordeelmarkt
www.vomar.nl
Klopt. Maar de kwaliteit en malsheid is vaak aanzienlijk beter dan vers.
Goede tipKlopt. Maar de kwaliteit en malsheid is vaak aanzienlijk beter dan vers.
Niet mee eens, die diepvries kip die hierboven staat van de lidl is echt van mindere kwaliteit. Veel drogerKlopt. Maar de kwaliteit en malsheid is vaak aanzienlijk beter dan vers.
Je vergeet de verzendkosten? Of bestel jij altijd je boodschappen +150 euro?320gr €5,25
![]()
Biefstuk - Beimer
Kogelbiefstuk, vers van de productieband geselecteerd, daarna gerijpt en ten slotte geportioneerd, per 2 stuks verpakt en ingevroren.beimerpremium.nl
Hij koopt in de winkel, dacht ik.Je vergeet de verzendkosten? Of bestel jij altijd je boodschappen +150 euro?
In de winkel zelf nog goedkoper. Zoals ik al vaker heb gezegd heb ik daar nog nooit online gekocht.Je vergeet de verzendkosten? Of bestel jij altijd je boodschappen +150 euro?
Oke, je snapt wel dat ik niet al jou berichten lees neem ik aan?In de winkel zelf nog goedkoper. Zoals ik al vaker heb gezegd heb ik daar nog nooit online gekocht.
Je hebt er al eerder op gereageerd, en dan zegt men hier dat ik als oudje vergeetachtig ben 😂🤣😂Oke, je snapt wel dat ik niet al jou berichten lees neem ik aan?
Het stond mij wel bij, hij zegt regelmatig dat het in de winkel vaak nog goedkoper is.Oke, je snapt wel dat ik niet al jou berichten lees neem ik aan?

Staat duidelijk dat ik t over de biefstuk hebNiet mee eens, die diepvries kip die hierboven staat van de lidl is echt van mindere kwaliteit. Veel droger