Fitness Seller

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Bezoekers in dit topic

Laat Defqon maar komen... Ben er klaar voor :)
 
wow hij is wel erg gespannen.
 
Annywayyy Ik heb zin in de PSYKO PPUNKZZZ!!! :D :D :D :D :D

CLICK CLICKKKK PSYKO PUNKZ TRICK!!!
 
Ohjaa het weer wordt ook steeds beter voor zaterdag!! Mag ook wel want alle regen valt nu uit de lucht!! :D :D Zinnnnn
 
Hehe ja. En al wordt het weer k*t, het feest gaat toch wel door. Lekker ragge, lekker stampe! Heb lekker weekend (moet deze dagen wel wat leren, aangezien za+zo niets gaat worden). Ik heb er iig verdomde zin in!

9:30 aan de pils, tjonge jonge..
 
Hehe ja. En al wordt het weer k*t, het feest gaat toch wel door. Lekker ragge, lekker stampe! Heb lekker weekend (moet deze dagen wel wat leren, aangezien za+zo niets gaat worden). Ik heb er iig verdomde zin in!

9:30 aan de pils, tjonge jonge..

Hehe jah ik maandagochtend 9 uur ook een tentamen die eigenlijk nog best belangrijk is ook :mad: Maarja ik ga gewoon los. Zo nog ff leren, morgen en zondag moet ook wel kunnen! :D
 
Hehe ja. En al wordt het weer k*t, het feest gaat toch wel door. Lekker ragge, lekker stampe! Heb lekker weekend (moet deze dagen wel wat leren, aangezien za+zo niets gaat worden). Ik heb er iig verdomde zin in!

9:30 aan de pils, tjonge jonge..
is het niet juist chill alst gaat regenen ? heb je toch lekkere verkoeling? of is dat ook voor homo's?
 
is het niet juist chill alst gaat regenen ? heb je toch lekkere verkoeling? of is dat ook voor homo's?

als je aan de snoepjes zit stijgt je lichaamstemperatuur sowieso al, dus is een beetje verkoelende homo regen wel lekker (Y)
 
b-front klapt toch harder dan wie dan ook
 
Hehe jah ik maandagochtend 9 uur ook een tentamen die eigenlijk nog best belangrijk is ook :mad: Maarja ik ga gewoon los. Zo nog ff leren, morgen en zondag moet ook wel kunnen! :D

Als je de stof beheerst zal dat niet zo'n probleem zijn. Al kan je er wel behoorlijk verrot bijzitten. :p
 
Hier nog een DFQON ganger... :D Hoeveel gaan er van dbb ? 100 ofzo ?
 
Ohjaa het weer wordt ook steeds beter voor zaterdag!! Mag ook wel want alle regen valt nu uit de lucht!! :D :D Zinnnnn

Ja ze geven elke dag ander weer op dus ik zie het morgen ochtend zelf wel:P

Hehe ja. En al wordt het weer k*t, het feest gaat toch wel door. Lekker ragge, lekker stampe! Heb lekker weekend (moet deze dagen wel wat leren, aangezien za+zo niets gaat worden). Ik heb er iig verdomde zin in!

9:30 aan de pils, tjonge jonge..

Defqon is toch wel een van de weinige feesten waar de hele dag de zon moet schijnen anders is het toch anders:o

is het niet juist chill alst gaat regenen ? heb je toch lekkere verkoeling? of is dat ook voor homo's?

Op emporium ging het licht miezeren de laatste paar uur en ik moet zeggen dat het dan toch best lekker is, maar doe mij maar toch gewoon zon:D

als je aan de snoepjes zit stijgt je lichaamstemperatuur sowieso al, dus is een beetje verkoelende homo regen wel lekker (Y)

Snoepjes zijn ook voor homo's:o echte mannen feesten harder zonder snoepjes dan degene die de snoepjes eten:hedbang:

"Het heet ook niet voor niets HARDstyle he" - B-Front toen ik hem op Emporium sprak

Ow was jij diegene die met b-front aan het praten was. Dan weet ik wel wie jij bent:D

Hier nog een DFQON ganger... :D Hoeveel gaan er van dbb ? 100 ofzo ?

Ja best veel geloof ik, eigenlijk zouden we met zijn alle moeten meeten, maar ik durf niet want gister werd me nog vertelt dat ik een lange ecto ben:mad:
 
Haha dat zeg jij poppin, je kan er niet over oordelen als je het zelf nog nooit gedaan heb. Heb heel wat festivals gedaan zonder, en dat gaat ook prima. Maar probeer het eens zelf voordat je een oordeelt velt;)
 
15% neerslagkans nog maar :cool:
 
"Het heet ook niet voor niets HARDstyle he" - B-Front toen ik hem op Emporium sprak

Ik zal hem de groeten doen als ik een jonko met hem aan het roken ben
 
Ow was jij diegene die met b-front aan het praten was. Dan weet ik wel wie jij bent:D
Er zullen wel meer mensen met B-Front hebben staan praten. Frontliner en B-Front liepen samen over het terrein :P
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven