- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
vorig jaar was ik de hele dag aan de go fast geweest maar aan het eind kon ik amper lopen. deze keer wat shit gebruikt en de pijn komt pas de volgende dag 
als iemand van 112 kilo @ 9% zegt moet ie wel heel erg buff zijnTop feestje weer! Wie was btw die enorme buffel met dat hardcore hempje aan, allerjezus.
Vooral bij blue gestaan en de laatste 3 uurtjes bij red.
als iemand van 112 kilo @ 9% zegt moet ie wel heel erg buff zijn
.Top feestje weer! Wie was btw die enorme buffel met dat hardcore hempje aan, allerjezus.
Vooral bij blue gestaan en de laatste 3 uurtjes bij red.
Wij hebben bijna de hele dag bij blue gestaan maar ik heb m niet gezien.Wij stonden een beetje links achterin btw.
Vond eigenlijk dat er niet zo veel buffe gasten rondliepen verder, wel ongelooflijk veel héél dunne mensjes.Bijna eng.
Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.
Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.
Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.
Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.
Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.
Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.

Wij hebben bijna de hele dag bij blue gestaan maar ik heb m niet gezien.Wij stonden een beetje links achterin btw.
Vond eigenlijk dat er niet zo veel buffe gasten rondliepen verder, wel ongelooflijk veel héél dunne mensjes.Bijna eng.
. Ik zag 2 beesten verder veel dunne ventjes inderdaad.Oke, maar zag hem niet bij blue, maar bij black. Blue stond ik helemaal vooraan, zeker nice. Ik zag 2 beesten verder veel dunne ventjes inderdaad.
Je komt altijd over als een relaxte gast, maar nu ben je niet meer dan een grote t*ring homo. opt*fen met gasten als jij..

2 kilo spier? na hoe lang heb je dat r weer bij dan?Homo.
...
---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------
So true.Ben ook pas net thuis btw en 2 kilo lichter.
door de blokjeuhs jwz!Liep jij zonder t-shirt en heb jij toevallig een opvallende tattoo?Ja lache die ectootjes maar wel de lekkerste chickies.Hoe kan het he?
2 kilo spier? na hoe lang heb je dat r weer bij dan?
door de blokjeuhs jwz!