AndroidHealthClinic

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

twas wel prachtig weer hé. kheb het beetje geluk gehad het vuurwerk te zien om de terugweg. kan niet w8en om een paar spacende dbbers op de aftermovie te zien

Wat een leip feest was het weer!!

Een top feest gehad idd! Ik vond alleen de afsluiting van main een beetje tegenvallen, dit was vorig jaar veel beter.

Lekker feestje!

Meegepakte setjes:

12:00 - 13:15: Neophyte @ Black
17:30 - 18:30: Charly Lownoise & Mental Theo @ Red
18:30 - 20:00: Pavo @ Grey
Afsluiting Wildstylez @ Red

Verder veel rondgelopen, lekker van 't weertje genoten (ben echt te gruwelijk verbrand! :D ).

Minpuntje; Antisocial die kennelijk te ver heen was om goed te kunnen bellen/smsen. :P

• Like
Waarderingen: avg
was er ook weer bij dit jaar. begin nu de positieve werking van de nodige poeders en pillen wel in te zien :P vorig jaar was ik de hele dag aan de go fast geweest maar aan het eind kon ik amper lopen. deze keer wat shit gebruikt en de pijn komt pas de volgende dag :)
ben dan wel totaaaal kapot nu.
echt een vet feest!

grootste deel op black en blue geweest. zeer vervelend dat ze die twee aan de uiteinden van het terrein hadden gezet. vorig jaar ben ik niet eens @ main geweest omdat de andere tenten erg vet waren. maar omdat je er moeilijk omheen kon in deze manier van opbouwen toch maar even wezen kijken. ik heb me zeer vermaakt

Top feestje weer! Wie was btw die enorme buffel met dat hardcore hempje aan, allerjezus:eek:.

Vooral bij blue gestaan en de laatste 3 uurtjes bij red.

Top feestje weer! Wie was btw die enorme buffel met dat hardcore hempje aan, allerjezus:eek:.

Vooral bij blue gestaan en de laatste 3 uurtjes bij red.

Wij hebben bijna de hele dag bij blue gestaan maar ik heb m niet gezien.Wij stonden een beetje links achterin btw.
Vond eigenlijk dat er niet zo veel buffe gasten rondliepen verder, wel ongelooflijk veel héél dunne mensjes.Bijna eng.

Wij hebben bijna de hele dag bij blue gestaan maar ik heb m niet gezien.Wij stonden een beetje links achterin btw.
Vond eigenlijk dat er niet zo veel buffe gasten rondliepen verder, wel ongelooflijk veel héél dunne mensjes.Bijna eng.

HM36~Drugs-Are-Bad-Posters.jpg

Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.

Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.

Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.

Homo.

...

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

So true.Ben ook pas net thuis btw en 2 kilo lichter.

Gruwelijk feessie

Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.

Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.

Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.

Je komt altijd over als een relaxte gast, maar nu ben je niet meer dan een grote t*ring homo. opt*fen met gasten als jij..

OT: Defqon was gewoon weer lekker!! :D

Laatst bewerkt:

Oke, maar zag hem niet bij blue, maar bij black. Blue stond ik helemaal vooraan, zeker nice:). Ik zag 2 beesten verder veel dunne ventjes inderdaad.

Was zeker weer een geslaagd feestje!
Ook bijna heel de dag bij black geweest en was idd wel een kolere eind lopen van black naar blue.
Op het eind de afterparty op de parkeerplaats bij zilverstrand was ook supervet haha
volgend jaar zeker weer proberen er bij te zijn.

Oke, maar zag hem niet bij blue, maar bij black. Blue stond ik helemaal vooraan, zeker nice:). Ik zag 2 beesten verder veel dunne ventjes inderdaad.

Liep jij zonder t-shirt en heb jij toevallig een opvallende tattoo?Ja lache die ectootjes maar wel de lekkerste chickies.Hoe kan het he?

Homo.

...

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

So true.Ben ook pas net thuis btw en 2 kilo lichter.
2 kilo spier? na hoe lang heb je dat r weer bij dan?
Liep jij zonder t-shirt en heb jij toevallig een opvallende tattoo?Ja lache die ectootjes maar wel de lekkerste chickies.Hoe kan het he?
door de blokjeuhs jwz!

2 kilo spier? na hoe lang heb je dat r weer bij dan?

door de blokjeuhs jwz!

Denk niet alleen maar spier, zal wel een hoop vocht bij zitten, hoewel we wel veel water hebben gedronken.
Jaja, ingevallen borstkasje maakt die geiten niet uit blijkbaar, als ze maar blokjes hebben.:mad:

Terug
Naar boven