XXL Nutrition

Defqon.1 Festival 12 Juni '10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yeah i'm in! ben nog nooit op defqon geweest, maar wordt nu toch eens hoogtijd!!!

Wanneer wordt de kaartverkoop bekend?

Vooverkoop start altijd dezelfde dag als INQONTROL. ;)
Was het vergeten bij te zetten, nu gefixt.

Groetjes.
 
Ik wil hem wel meepakken, maar wat was de regel nou? Tussen de 2 defqons in 4 feesten van q-dance hebben gepakt wil je voorrang krijgen met bestellen?
 
Ik wil hem wel meepakken, maar wat was de regel nou? Tussen de 2 defqons in 4 feesten van q-dance hebben gepakt wil je voorrang krijgen met bestellen?

Volgens mij geld dat niet meer, ze verkopen de kaarten heden immers zelf via hun eigen site.
 
Ah wat ruk is dat man. Krijgen al die dagjesmensen weer een kaart, en de feestganger loopt ze mis
 
ik probeer 4 kaartjes te bemachtigen en dan door de magie van commerciële feesten lekker duur door te verkopen :D
 
ik probeer 4 kaartjes te bemachtigen en dan door de magie van commerciële feesten lekker duur door te verkopen :D

Sorry maar dat vind ik echt zo ongelovelijk laf. Mensen die echt willen feesten onthoud je zo gewoon kaarten man. Bah
 
ik probeer 4 kaartjes te bemachtigen en dan door de magie van commerciële feesten lekker duur door te verkopen :D

Teringhond.. Optyfen. Laat die kaarten voor de echte.
 
Laatst bewerkt:
Idd waar is de negatieve karma knop gebleven!
 
commercie spat van het hele event af.. jammer

vanavond even hardbass, wss inqontrol en verder kijken we nog wel even.
 
Nice! kan niet wachten tot incontrol.

Eerste feesje in 4 jaar :eek: maar vanaf nu weer wat vaker!
 
Steeds minder ekte, steeds meer vage buitenlanders en dagjesmensen.

Waarschijnlijk toch wel weer aanwezig. :rolleyes:
 
Achjoh, zolang we maar kunnen rossen
 
just kidding boys :D ik probeer er 4 te bemachtigen en zelf te gaan natuurlijk !!
 
niet stiekem terugkrabbelen hea nu heel dbb over je valt :p
 
dont_worry_sir_Im_from_the_internet.jpg


care :P

ben al 3 keer op defqon geweest , altijd weer een mooi feestje!
 
commercie spat van het hele event af.. jammer

Klopt zeker, jammer, en dan nog denken dat ik na de 2007 editie het logo permanent heb laten zetten.. :o

Ach ja, commercieel ofniet. Het concept van het feest is geniaal. En we zijn ieder jaar weer met 2 bussen, dus met 80 partymaatjes en vrienden is het altijd gezellig :D
 
Code:
[url]http://partyflock.nl/party/175769:Defqon_1.html[/url]

UPDATEJENG. :D (lees Bump)
 
Back
Naar boven