MuscleMeat

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Bezoekers in dit topic

Defqon wordt genieten, ik ga samen met tiger4evah!
 
hahaha epic :roflol:
 
Ik heb nooit moeite gehad met kaarten kopen.. Gewoon vroeg inloggen, snel klikken en vooral NIET opgeven!!!

Helaas, dit jaar doe ik niet mee met de klik-gekte.. 12 juni ben ik op vakantie. Defqon is volgend jaar weer op mijn verlanglijstje terug te vinden ;)
 
Dit jaar ook maar eens proberen om kaarten te krijgen :)
 
Ik heb 6 kaarten bemachtigd om ze lekker door te verkopen door de magie van commercie.

Hoe kijken jullie daar tegenop?
 
Ikke jaloers, DEFQON HAKKUHHHHHHHHH
 
Ga zeker proberen om er bij te zijn!
 
Ik heb 6 kaarten bemachtigd om ze lekker door te verkopen door de magie van commercie.

Hoe kijken jullie daar tegenop?

haha epic, kaartverkoop start 17 april, en max 4 kaarten p.p

(L)
 
Als je connecties hebt binnen qdance ofzo, kan je er nu vast wel aan komen.
 
Vind het een nietszeggende track
 
vind het wel wat hebben :D 5 keer vaker luisteren en het is een gruwlijke plaat!
 
Ik heb nooit moeite gehad met kaarten kopen.. Gewoon vroeg inloggen, snel klikken en vooral NIET opgeven!!!

Helaas, dit jaar doe ik niet mee met de klik-gekte.. 12 juni ben ik op vakantie. Defqon is volgend jaar weer op mijn verlanglijstje terug te vinden ;)

Q-dance gaat t dit jaar anders doen. Als we hun moeten geloven zou er dit jaar geen "klik gekte" moeten zijn.




@ Anthem, walgelijk, maatje had m vandaag gestuurd op msn en me boner werd er een beetje slap van.

Nog slapper wordie van het feit dat Wildstylez gaat afsluiten op Defqon dt jaar..
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Mensen met een code? Ik niet verdomme terwijl ik er toch wel redelijk recht op zou hebben. Zijn veel mensen van 14 en 15 die gewoon een code ontvangen nu omdat ze staan ingeschreven voor de ''nieuwsbrief'' van q-dance. Triest is het.
 
Back
Naar boven