XXL Nutrition

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

nog 1 dagje :) ben benieuwt word mijn eerste feest.

Nog 1 dagje, dan ben ik jarig :D
Wie kan het beter treffen, jarig op defqon!! :)

can't wait...

Wordt goed weer zo te horen morgen, zo 21 tot 25 graden!! Denk dat het een gezellig feestje gaat worden. Ik mag er al heeeeel vroeg zijn morgen!!
Ben benieuwd hoeveel bekenden er van het forum in de rondte lopen!

Tot morgen en gedraag jullie een beetje anders moet ik weer gaan ingrijpen! :D

hahahaha.. Als ik je zie zal ik je eens aanspreken ;)

Ik kan echt niet meer w8en, volgens mij moet ik vannacht aan de slaappillen :P

Voor mij het 2de grote Q-dance feest.. Vorig jaar Q-base gedaan(dit jaar weer),was ook zwaar relaxt

Welke dbb ers gaan er allemaal heen? Ergens een meeting afspreken?

SiRoj zei:
hahahaha.. Als ik je zie zal ik je eens aanspreken ;)

Ik kan echt niet meer w8en, volgens mij moet ik vannacht aan de slaappillen :P

Voor mij het 2de grote Q-dance feest.. Vorig jaar Q-base gedaan(dit jaar weer),was ook zwaar relaxt

Leuk als je me ff aanspreekt. Meeste mensen zullen mij wel herkennen, maar ik hen niet. Normaal loop ik een donkerblauwe polo van WWS maar we schijnen nu shirts van de organisatie te krijgen, dus dat zal ook wel herkenbaar zijn.

Q dance heeft altijd hele vette feesten! Denk dat dit zeker weer een topper gaat worden!

Aimee zei:
Leuk als je me ff aanspreekt. Meeste mensen zullen mij wel herkennen, maar ik hen niet. Normaal loop ik een donkerblauwe polo van WWS maar we schijnen nu shirts van de organisatie te krijgen, dus dat zal ook wel herkenbaar zijn.

Q dance heeft altijd hele vette feesten! Denk dat dit zeker weer een topper gaat worden!

Als ik je zie zal ik je zeker ff aanspreken. Weet je al waar je moet staan?

G*dver, ik weet niet wat ik moet doen. Wegens familie-omstandigheden weet ik niet of ik het er wel goed aan doe als ik ga.

Hoor morgenochtend pas waar ik sta. Zal in het begin bij de toegang zijn, later surveilleren. Kan ik nu nog niks over zeggen.

Ben net terug uit het ziekenhuis. Heb even overlegt. Ben er morgen gewoon bij.

Ben er ook morgen ....!!!

ja met zijn allen Aimee lastig vallen :), die komt niet aan werken toe hehe

Baalde dat ik geen kaartje heb. Mar zit hier met koppijn en zwaar vermoeid door een werkweek, dus nu wel een goede troost dat ik het morgen niet zou trekken om voor 3en op te staan.

nog een anderhalf uur en dan richting almere strand! dat word weer rammen en rossen daar!! ;)

Yeah nog een uurtje en dan pak ik de trein!

lekker weertje was het vandaag, mooie vrouwen, harde muziek... was weer geslaagd :D

defqon1 was super!!!

Terug
Naar boven