MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Laten we er vanuit gaan dat jullie politiemacht even grote wappies zijn als de demonstranten zelf.

Laten we er vanuit gaan dat jullie politiemacht even grote wappies zijn als de demonstranten zelf.
Nu er vol op geboostert wordt, de 10 jarigen zijn ongeveer aan de beurt.
Blijkt toch dat boosteren niet werkt.
Anders zouden de besmettingen niet blijven stijgen. Ook de geboosterde wintersporter komen besmet terug.
Wie is er nu wappie dan ?
Ik ben niet tegen vaccineren, maar dit werkt niet en een lockdown helpt hier dus ook niet bij.

Nu er vol op geboostert wordt, de 10 jarigen zijn ongeveer aan de beurt.
Blijkt toch dat boosteren niet werkt.
Anders zouden de besmettingen niet blijven stijgen. Ook de geboosterde wintersporter komen besmet terug.
Wie is er nu wappie dan ?
Ik ben niet tegen vaccineren, maar dit werkt niet en een lockdown helpt hier dus ook niet bij.
Best Ron,

Ik kan er volop van genieten als er weer zo'n werkloos labiel protest mongooltje tegen de grond wordt gewerkt.Daarbij heeft de Nederlandse politie het stukje agressiebeheersing duidelijk uit de opleiding geschrapt. Zou dan weer wel fijn zijn als ze dit soort agenten inzetten voor het tuig bij ons in Brussel.

Over de werking van een lockdown blijf ik neutraal, ik ken het Nederlandse zorgsysteem daarvoor te weinig.

Wat ik wel weet is dat sommige hier in dit topic zeer snel op hun teentjes getrapt zijn en zelf een beetje labiel zijn geworden :roflol::roflol::roflol:

Onze politie is in elk geval niet racistisch.

Het bericht wat jij linkt is fake-news.

1. Die meneer is VN-rapporteur en had dus beter moeten weten;
2. De secretaris-generaal van de VN heeft gisteren nog voor nepnieuws gewaarschuwd;
2. Die Tweep van V24 verstuurt vaker berichten die niet waar blijken te zijn;
3. Die Tweep van V24 zit in de anti-EU, pro Orban, pro Poolse extremisten hoek, dit is een nep argument in die strijd, een "ja, maar bij jullie"-argument;
4. Deze beelden gaan niet over de demonstratie van dit weekend, maar over demonstraties rond eerder maatregelen (avondklok?);
5. De agenten in dit fragment worden op dit moment in Nederland vervolgd.

Zie ook dit draadje:

Het bericht wat jij linkt is fake-news.

1. Die meneer is VN-rapporteur en had dus beter moeten weten;
2. De secretaris-generaal van de VN heeft gisteren nog voor nepnieuws gewaarschuwd;
2. Die Tweep van V24 verstuurt vaker berichten die niet waar blijken te zijn;
3. Die Tweep van V24 zit in de anti-EU, pro Orban, pro Poolse extremisten hoek, dit is een nep argument in die strijd, een "ja, maar bij jullie"-argument;
4. Deze beelden gaan niet over de demonstratie van dit weekend, maar over demonstraties rond eerder maatregelen (avondklok?);
5. De agenten in dit fragment worden op dit moment in Nederland vervolgd.
Dus onze politie is wel racistisch. :D

Altijd maar dat gezeik op de me/politie. Als je gewoon normaal demonstreert en weggaat als ze dat aangeven word je heus niet in elkander geknuppeld. Er wordt van te voren vaak genoeg gewaarschuwd voor ze geweld gebruiken. Ik vind dat die rellers nog aardig goed wegkomen. Vaak alleen een paar stokslagen en geen boetes. Al zal er ook wel niet veel te halen vallen bij de meeste relschoppers.

Gelukkig mochten de terroristen van Antifa wel demonstreren in Amsterdam, werd er toen zij tegen de afspraken in een andere afslag namen niet ingegrepen en mochten zij het partijkantoor van de FVD met verfbommen bekogelen.

Dit is de geweldadige tak van de "progressieven", waarvan de publieke gezichten een bek vol hebben over "gevoelens van veiligheid".

Als er knuppels gebruikt konden worden op de Dam, waarom dan geen optreden tegen terroristen?

Laatst bewerkt:
Gelukkig mochten de terroristen van Antifa wel demonstreren in Amsterdam, werd er toen zij tegen de afspraken in een andere afslag namen niet ingegrepen en mochten zij het partijkantoor van de FVD met verfbommen bekogelen.

Dit is de geweldadige tak van de "progressieven", waarvan de publieke gezichten een bek vol hebben over "gevoelens van veiligheid".

Als er knuppels gebruikt konden worden op de Dam, waarom dan geen optreden tegen terroristen?
BLM mocht ook niet demonstreren maar stond gewoon gezellig tijdens de 1e golf met een duizend man op de Dam.

Halalsema huppelde er, zonder mondkapje, vrolijk tussen.

BLM mocht ook niet demonstreren maar stond gewoon gezellig tijdens de 1e golf met een duizend man op de Dam.

Halalsema huppelde er, zonder mondkapje, vrolijk tussen.
Blm had ook geen vergunning om in volendam te protesteren (zoiets moet je 24u vooraf aanvragen en dan krijg je een locatie aangewezen). Dus die gingen gewoon onaangekondigd met microfoons de markt op.
Zo'n volendamse vrouw met een kinderwagen ging uit haar plaat (baby sliep, neem ik aan) en die werd op sociale media helemaal afgemaakt.

Volendammers konden het niet zo waarderen, en BLM was verontwaardiging dat ze niet met open armen ontvangen werden.

1. Je hebt geen toestemming nodig om te demonstreren;
2. Je moet het wel melden;
3. Ook als je het niet meldt heb je het recht te demonstreren;
4. De BM kan een demonstratie verbieden of beperken (aantallen, locatie) onder andere ivm openbare orde.

BLM in Volendam had het niet gemeld.

Je hebt ook het recht om lawaai makende marxisten te knuppelen.

Met als verschil dat seksueel grensoverschrijdend gedrag niet altijd strafbaar is, is dit wel een heel fijne!

Opvallend ook weer dat staatnieuwszender NOS hier nog steeds met geen woord over rept.
Dit in tegenstelling tot veel andere MSM.
Opvallend :o

Ik las iets van 50k truckers, een stoet van 70km. En 1,4 miljoen onderweg naar het parlement. Kweetnie in hoeverre deze cijfers kloppen.

50k vrachtwagens. Stel 20 meter van cabine tot cabine (dus met de afstand ertussen).
50k x 20m = 1miljoen meter = 1000km aan vrachtwagens.

Dats een flinke stoet.

Terug
Naar boven