MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Voor hetzelfde geld raken er andere bezoekers in paniek, beginnen te rukken en trekken aan die gozer, glasplaatje breekt etc.
Sneue lui
Ik vind het ook sneu lui, maar volgens mij is de strafmaat (en de publieke verontwaardiging) steeds willekeuriger.
 
Ik vind het ook sneu lui, maar volgens mij is de strafmaat (en de publieke verontwaardiging) steeds willekeuriger.

Ik ken niet alle details van het vonnis maar ik kan me zo voorstellen dat ook de risico's op veel grotere schade, die de daders willens en wetens namen, meegewogen zijn. Ik vind t daarom een vrij logische straf.
 
Ik ken niet alle details van het vonnis maar ik kan me zo voorstellen dat ook de risico's op veel grotere schade, die de daders willens en wetens namen, meegewogen zijn. Ik vind t daarom een vrij logische straf.
Het zou me verbazen als er voor de boerenprotesten eerder dit jaar zwaardere straffen zijn opgelegd.
 
Ik ken niet alle details van het vonnis maar ik kan me zo voorstellen dat ook de risico's op veel grotere schade, die de daders willens en wetens namen, meegewogen zijn. Ik vind t daarom een vrij logische straf.
Dit staat letterlijk in het artikel
 
Je kunt voor minder als dronken Pool een kind, gezin, of oudjes doodrijden.

Muh schilderijtje. Een of andere werkschuwe mongol heeft ooit wat op een doek gekladderd lekker belangrijk. 200 miljoen, tuurlijk. :o

Kan me niet eens voorstellen dat ze de echte zo op de muur hebben hangen.

En is een schilderij nog wel iets waard als we door het klimaat uitgestorven zijn en er dus niemand meer is om het te bekijken?
 
We shall go on to the end. We shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our black cock, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender
Plaats eerst nou maar een foto van je biceps.
 
Is er eigenlijk alweer een nieuwe doelgroep die beschermd moet worden tegen alles wat eng en kwaad is?
 
Bestaan er ook niet-D66 rechters?
Blijkbaar niet. Ze krijgen slechts 1 maand.
 
Heeft het ons dat al niet allang gekost :haha:
Krijgen we dan te horen wie de grootste slavenhandelaren zijn geweest door de eeuwen heen en welke etniciteiten vooral tot slaaf zijn gemaakt?
 
Krijgen we dan te horen wie de grootste slavenhandelaren zijn geweest door de eeuwen heen en welke etniciteiten vooral tot slaaf zijn gemaakt?

Nope, dat doet natuurlijk niet ter zake.
 
Je kunt voor minder als dronken Pool een kind, gezin, of oudjes doodrijden.

Muh schilderijtje. Een of andere werkschuwe mongol heeft ooit wat op een doek gekladderd lekker belangrijk. 200 miljoen, tuurlijk. :o

Kan me niet eens voorstellen dat ze de echte zo op de muur hebben hangen.

En is een schilderij nog wel iets waard als we door het klimaat uitgestorven zijn en er dus niemand meer is om het te bekijken?
De waarde en betekenis van kunst is natuurlijk belachelijk overschat. Een vreemde erfenis uit een irrationeel verleden.
 
Back
Naar boven