Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Veel rechts gespuis zou daar ook van opknappen hoor. Dat is heilzaam voor het hele spectrum.

Wel medelijden wie er met jou in een pup-tentje komt te liggen, behalve als het een Chinees vrouwtje is.
Puptentje is voor pussies.

Dienstplicht invoeren is serieus wel een goeie. Jammer dat dat niet snel gaat gebeuren in Nederland.

Ik denk dat het de jonge generaties kaaskoppen en mocro’s wat dichter bij elkaar zou brengen als ze een jaar lang met elkaar ergens op een legerbasis zouden zitten. En inderdaad bepaalde gedragspatronen zullen daar gecorrigeerd worden. Daar heeft heel de samenleving alleen maar profijt van.

Anders gaan jullie gayboys lekker samen in tentjes zitten en laten jullie anderen met rust.

Dienstplicht invoeren. Links gespuis heeft een Spartaanse opvoeding nodig.
Het mooiste vond ik toen Leonidas de Spartanen vroeg wat hun professie was en eentje riep "ik houd excel sheets bij voor het vliegtuigonderhoud!" ahoo ahoo ahoo!

Dienstplicht invoeren is serieus wel een goeie. Jammer dat dat niet snel gaat gebeuren in Nederland.

Ik denk dat het de jonge generaties kaaskoppen en mocro’s wat dichter bij elkaar zou brengen als ze een jaar lang met elkaar ergens op een legerbasis zouden zitten. En inderdaad bepaalde gedragspatronen zullen daar gecorrigeerd worden. Daar heeft heel de samenleving alleen maar profijt van.
KWeetnie of het nou heel verstandig is om ghetto kanaaleiland mocro's een militaire opleiding te geven.

O hey Hell je bent er weer! Wat leuk! Nog iets spannends meegemaakt in het echte leven?

1700507115000-1700511928721.jpg

Terug
Naar boven