- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Lintje!ps. als hij niet gearresteerd werd was medische hulp bij z'n overdosis/hartaanval verder weg geweest.Dus eigenlijk hadden ze bijna juist z'n leven gered.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lintje!ps. als hij niet gearresteerd werd was medische hulp bij z'n overdosis/hartaanval verder weg geweest.Dus eigenlijk hadden ze bijna juist z'n leven gered.

Misschien kun je dan ook zeggen dat iemand met hartproblemen tijdens een overdosis geen criminele dingen moet gaan doen
But one paramedic told jurors that he thought Floyd was already dead when he checked for a pulse while Chauvin was still pinning Floyd to the ground.
Daar komen we toch vrij dicht tot elkaar, want bij alles wat na "maar" komt zijn best argumenten voor te maken.Ik zeg daarmee niet 'het was moord', maar er ging heel veel mis en Chauvin had al heeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen op z'n naam die niet degelijk waren.
Daar komen we toch vrij dicht tot elkaar, want bij alles wat na "maar" komt zijn best argumenten voor te maken.
HIj zet helemaal niet aan tot haat met zijn oproep tot verzet tegen deze invasie. Alleen een landverrader zoals jij snapt dat niet. In 1945 zouden ze je kop kaal hebben geschoren.
Maakt voor de rest niet uit hoor, moet je lekker zelf weten.

Oja joh?Als je de Ierse wet niet kent, zeg dan gewoon niks joh![]()
Oja joh?
Enlighten me en leg eens uit welke text van hem hatespeech is.
Ik zeg niet dat het hatespeech is, ik zei dat wat hij zei aanzet is tot haat.

Nergens in die tekst is hatespeech (of zoals jij het noemt 'aanzetten tot haat' te) te vinden.Ik zeg niet dat het hatespeech is, ik zei dat wat hij zei aanzet is tot haat.
Welke tekst:
"There is grave danger among us in Ireland that should never be here in the first place, and there has been zero action done to support the public in any way, shape, or form with this frightening act.
"Not good enough. Make change or make way. Ireland for the victory. God bless those attacked today; we pray."
Zoals ik al zei: er wordt dus onderzoek naar gedaan of dit daadwerkelijk valt onder aanzet tot haat mbt de Ierse wet die hoogstwaarschijnlijk hierbij gebruikt wordt.
"The double champ does what ever he wants "Ik zeg niet dat het hatespeech is, ik zei dat wat hij zei aanzet is tot haat.
Welke tekst:
"There is grave danger among us in Ireland that should never be here in the first place, and there has been zero action done to support the public in any way, shape, or form with this frightening act.
"Not good enough. Make change or make way. Ireland for the victory. God bless those attacked today; we pray."
Zoals ik al zei: er wordt dus onderzoek naar gedaan of dit daadwerkelijk valt onder aanzet tot haat mbt de Ierse wet die hoogstwaarschijnlijk hierbij gebruikt wordt.
Nergens in die tekst is hatespeech (of zoals jij het noemt 'aanzetten tot haat' te) te vinden.
Overigens zei hij ook dit:
"Do not let any irish property be took over unannounced. Evaporate said property. It’s a war."