Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Vraag me wel eens af wat mensen denken die demonstreren. Velen hebben denk ik geen leven en doen niets anders. dit heeft totaal geen invloed op de situatie.

alleen grote demonstraties hebben enige invloed als in 1983 tegen kernwapens met 550.000 deelnemers

Vraag me wel eens af wat mensen denken die demonstreren. Velen hebben denk ik geen leven en doen niets anders. dit heeft totaal geen invloed op de situatie.

alleen grote demonstraties hebben enige invloed als in 1983 tegen kernwapens met 550.000 deelnemers
Demonstreren maakt op zichzelf geen verschil maar kan dienen als een manier om aandacht voor bepaalde thema's te krijgen, bewustzijn creëren en als manier voor een actiegroep om de zichtbaarheid te vergroten. Je kan daarmee je draagvlak vergroten, nieuwe mensen trekken en zo je eventuele invloed vergroten.

De demonstratie zelf maakt dus vrijwel nooit direct verschil, maar helpt het doel vaak wel iets verder.

Tegen de kernwapens die we alsnog op Volkel hebben liggen bedoel je?
Die jij bedoelt lagen er voor de tijd al. Demonstratie van 1981 met 400.000 mensen en in 1983 met 550.000 mensen doet wel meer dan de kleine demonstraties nu.
Tegenwoordig bestaan ze uit mensen die demonstreren voor de lol doen, voor alles en nog wat.

Die jij bedoelt lagen er voor de tijd al. Demonstratie van 1981 met 400.000 mensen en in 1983 met 550.000 mensen doet wel meer dan de kleine demonstraties nu.
Tegenwoordig bestaan ze uit mensen die demonstreren voor de lol doen, voor alles en nog wat.
Wat hebben ze toen precies bereikt dan?

Maar is van uitstel ook afstel gekomen?
Uiteindelijk heeft het dus niet veel uitgemaakt aangezien er nog steeds kernwapens liggen op Vonkel.

Maar dat zijn dezelfde stinkhippies die tegen kernenergie waren waardoor wij nu geen kerncentrales maar windmolens hebben.
Nee, zoveel hippies zijn er niet. :roflol:
De techn. van vroeger was ook niet zo veilig als het nu kan. En er zijn al veel langer kerncentrales geweest. maar een kerncentrale is wat anders dan opslag van Neutronenbommen om in oorlog te gebruiken. en kernwapens is veralgemeend.
Maar jij hebt je gedachte en ik de mijne.

De zwijnenstal die die geitenwollensokkenhippies hebben achtergelaten in het gebouw van de UvA. Ik zou zeggen verhaal de kosten van het opkuisen van deze bende op de demonstranten. Oh, wacht, die paupers hebben natuurlijk geen cent te makken.

1715191099283.jpeg

De zwijnenstal die die geitenwollensokkenhippies hebben achtergelaten in het gebouw van de UvA. Ik zou zeggen verhaal de kosten van het opkuisen van deze bende op de demonstranten. Oh, wacht, die paupers hebben natuurlijk geen cent te makken.

1715191099283.jpeg
Ach volgens mij is dat de vestiging waar al die geesteswetenschappen worden gegeven.

Laat ze het maar slopen. Scheelt een hoop werkloosheid.

1715191099283.jpeg
Als jij dat zegt is er misschien toch nog hoop.

Nog even en Israël helpt Joost Klein uit het Songfestival.

Terug
Naar boven