MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Vandaar dat ik zei; als je de wet niet kent, moet je je er niet mee bemoeien.
Ik bepaal zelf wel waar ik mij wel eb niet mee bemoei. Dat laat ik mij door niemand opleggen, laat staan door een vrouw die zich graag laat slaan door haar Paki man.

Daarnaast. Als de Ierse autoriteiten opeens besluiten om bananen appels te noemen, maakt dat van bananen nog geen appels.

When injustice becomes law, resistance becomes duty.

Ik bepaal zelf wel waar ik mij wel eb niet mee bemoei. Dat laat ik mij door niemand opleggen, laat staan door een vrouw die zich graag laat slaan door haar Paki man.

Daarnaast. Als de Ierse autoriteiten opeens besluiten om bananen appels te noemen, maakt dat van bananen nog geen appels.

When injustice becomes law, resistance becomes duty.

Wat hij deed, is mogelijk tegen de wet.
Wat snap jij daar niet aan?

Nogmaals, dat jij claimt dat mijn man Pakistaan is en mij slaat, maakt dit nog niet zo.

Yep en ook mogelijk tegen de wet in, waardoor het dus wordt onderzocht.
Los van deze specifieke uitspraak, die idd een beetje gek is, maar lekker veel aandacht krijgt zodat de onderliggende boodschap genegeerd kan worden: de wetten in het VK en Ierland met betrekking tot VvM zijn bizar. Als de politiek en politie meer tijd zouden steken in het aanpakken van problemen was er niet zoveel verzet. In Ierland zijn de afgelopen tijd 3 moorden met messen gepleegd, allemaal door migranten: Syrië, Irak en Oost-Europa. Dat is ook een gevolg van beleid, maar laten we vooral mensen die zich daar over uitspreken aanpakken.

Bovendien zie je overal in Noord-, West- en Zuid-Europa dat het de onderste sociaal-economische lagen zijn die het niet meer pikken dat zij het slachtoffer zijn van migratie en het economische en sociale beleid dat er gevoerd wordt. Het is fantastisch om te zien dat zoveel Streepjes-Nederlanders op partijen als de PVV stemmen. Een mooier voorbeeld van integratie en het ontkennen van slachtofferschap is er niet.

Los van deze specifieke uitspraak, die idd een beetje gek is, maar lekker veel aandacht krijgt zodat de onderliggende boodschap genegeerd kan worden: de wetten in het VK en Ierland met betrekking tot VvM zijn bizar. Als de politiek en politie meer tijd zouden steken in het aanpakken van problemen was er niet zoveel verzet. In Ierland zijn de afgelopen tijd 3 moorden met messen gepleegd, allemaal door migranten: Syrië, Irak en Oost-Europa. Dat is ook een gevolg van beleid, maar laten we vooral mensen die zich daar over uitspreken aanpakken.

Bovendien zie je overal in Noord-, West- en Zuid-Europa dat het de onderste sociaal-economische lagen zijn die het niet meer pikken dat zij het slachtoffer zijn van migratie en het economische en sociale beleid dat er gevoerd wordt. Het is fantastisch om te zien dat zoveel Streepjes-Nederlanders op partijen als de PVV stemmen. Een mooier voorbeeld van integratie en het ontkennen van slachtofferschap is er niet.

Wat ik zeg staat los van het originele probleem uiteraard. Two wrongs don't make a right.
Moet beiden aangepakt worden natuurlijk, maar het ene voorkomen (de criminelen) zal het andere (opruien van geweld) ook kunnen voorkomen, dus natuurlijk moet je de oorzaak aanpakken.

Men kan twee dingen tegelijk doen.

Wat ik zeg staat los van het originele probleem uiteraard. Two wrongs don't make a right.
Moet beiden aangepakt worden natuurlijk, maar het ene voorkomen (de criminelen) zal het andere (opruien van geweld) ook kunnen voorkomen, dus natuurlijk moet je de oorzaak aanpakken.

"Men" kan niet eens één ding tegelijk doen, je hebt politiechefs nodig zoals die in Manchester die zegt dat ze eens gaan stoppen met die woke-shit en gaan focussen op kerntaken.

Eén post op facebook over veel Palestijnse vlaggen in je buurt en er staan 4 Bobbies aan de voordeur, meerdere demonstraties met allerlei vlaggen van onfrisse clubs en de oproep tot geweld en ethnische zuiveringen en de tegendemonstraties met Engelse vlaggen zijn het probleem.

Laatst bewerkt:
"Men" kan niet eens één ding tegelijk doen, je hebt politiechefs nodig zoals die in Manchester die zegt dat ze eens gaan stopen met die woke-shit en gaan handhaven.
Idd stoppen met half zachte oplossingen, in de fout meteen het land uit .......ga maar lekker mensen neer steken in Syrië.Wat ik dus grappig vind is dat men het geweld of armoede ontvlucht ,om vervolgens in Europa aan de onderkant van de maatschappij te functioneren.Nog niet gesproken over gewelds delicten

"Men" kan niet eens één ding tegelijk doen, je hebt politiechefs nodig zoals die in Manchester die zegt dat ze eens gaan stoppen met die woke-shit en gaan focussen op kerntaken.

In werkelijkheid kunnen ze wel meer dan een ding tegelijkertijd.

Dus het oproepen tot beschermen van je eigen kinderen en volk is een 'wrong' in jouw ogen.

Nee, dat zei ik niet. Het oproepen tot oorlog en het vernietigen van gebouwen is verkeerd.

In werkelijkheid kunnen ze wel meer dan een ding tegelijkertijd.

Nee, dat zei ik niet. Het oproepen tot oorlog en het vernietigen van gebouwen is verkeerd.
Raar dat daar bij pro-Palestina en pro-Hamas demonstraties niet tegen wordt opgetreden.

Overigens zei hij ook dit:

"Do not let any irish property be took over unannounced. Evaporate said property. It’s a war."
Wat hij deed, is mogelijk tegen de wet.
Maar zou dat niet eigenlijk free speech moeten zijn? Dus dat de wet anders zou moeten zijn? Daar mag je als burger iets van vinden.

Maar wat als autoriteiten het probleem niet aanpakken? En zelfs niet alleen niet aanpakken maar juist doen veroorzaken.

Zou je dan uiteindelijk als burgers zelf moeten/mogen ingrijpen? (zit je wel met hoe dat dan precies in de praktijk te doen - en daar zit wellicht ook de crux van waar precies hij wel of niet toe oproept)

Maar zou dat niet eigenlijk free speech moeten zijn? Dus dat de wet anders zou moeten zijn? Daar mag je als burger iets van vinden.

Maar wat als autoriteiten het probleem niet aanpakken? En zelfs niet alleen niet aanpakken maar juist veroorzaken.

Zou je dan uiteindelijk als burgers zelf moeten/mogen ingrijpen? (zit je wel met hoe dat dan precies in de praktijk te doen - en daar zit wellicht ook de crux van waar hij wel of niet precies toe oproept)

Zeggen wat je vindt mag, alleen zitten er grenzen aan (ook in NL), daarom is er dus een onderzoek en niet 'dit is strafbaar, punt'.

Als autoriteiten het probleem niet aanpakken, wordt het probleem groter. Ik vind zelf, persoonlijk, dat je jezelf dan mag verdedigen en beschermen, maar dat is moeilijk..

Klinkt verdomd veel als hate speech dit, een volk wegzetten als probleem.

Dat deed Hitler ook toen hij zei een oplossing te hebben voor het joodse probleem.

Politie in gesprek met demonstranten op het Malieveld.

1715055148546.png

Terug
Naar boven