apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier kunt u het zelf eens lezen in de woorden van Josse de Voogd, in plaats van mijn (beperkte en selectieve) samenvattingen:
GroenLinks- en D66-fans zijn weer goed vertegenwoordigd.
Genoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.Zou zo graag de onderliggende redenen hiervan feitelijk duidelijk hebben.
Maar waar is daarin het verschil tussen blanke en bruine vrouwen? En zijn het echt vooral werkende vrouwen of ook veel huismoeders?Genoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.
Tegenwoordig is dit echter bijna niet meer mogelijk en wordt hier op neergekeken. We raken steeds meer los van onze biologische programmering.
Die bruine werkten toch al niet.Maar waar is daarin het verschil tussen blanke en bruine vrouwen? En zijn het echt vooral werkende vrouwen of ook veel huismoeders?

En kunnen het dus niet betalen.
Zo simpel is het ook niet. Vrouwen joegen ook, vochten ook. Er zal wel een andere verdeling zijn geweest, maar bijvoorbeeld grootouders hadden ook een belangrijke rol mbt kinderen. En er zijn zat beschavingen waar vrouwen niet alleen de rol van moeder/huisvrouw hebben. Moeder zijn ze natuurlijk overalGenoeg vrouwen hebben helemaal niks met het strong independant woman gezeik waarbij gekozen moet worden voor carriëre. Sommige willen gewoon huismoeder zijn en zorgen voor de kinderen. Hetgeen biologisch ook in de natuur van de mens zit. De man jaagt, de vrouw verzorgt.
Tegenwoordig is dit echter bijna niet meer mogelijk en wordt hier op neergekeken. We raken steeds meer los van onze biologische programmering.
Dat lijkt mij ook onzin, daarom schreef ik ook "sommige".Maar dat ze allemaal het liefst allen zorgen... dat is echt onzin
Bron?ouwen joegen ook, vochten ook. Er zal wel een andere verdeling zijn geweest, maar bijvoorbeeld grootouders hadden ook een belangrijke rol mbt kinderen. En er zijn zat beschavingen waar vrouwen niet alleen de rol van moeder/huisvrouw hebben. Moeder zijn ze natuurlijk overal
Vrouwen deden meestal veel van het verzamelen en jagen op kleinere prooien. In een aantal huidige jagers/verzamelaars culturen jagen de vrouwen volledig mee. Niet overal.Bron?
Handelswaar, maar ook meer kijken naar groepsbelang dan individuele wil, zeg ik even zonder waardeoordeel daarover. Ik ken een familie Turkse Nederlanders die allemaal trouwen met iemand die van origine uit dezelfde streek/dorp komt en wsl in meer of mindere mate familie zijn. Ook spreek ik af en toe een vrouw uit India die zonder blikken of blozen stelde dat waar zij vandaan komt "love marriage" niet voorkomt, ze was er ook niet rouwig om.