AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is allemaal flauw. Een plaats die schroothoop heet uit Twente. Etc.

Dan hebben de ouders ook nog wat te lachen, als ze het met hun kinderen moeten kijken. Zie je ook vaak bij Disney-films toch? Ik kan er wel een beetje om lachen :)
 
Dan hebben de ouders ook nog wat te lachen, als ze het met hun kinderen moeten kijken. Zie je ook vaak bij Disney-films toch? Ik kan er wel een beetje om lachen :)
Ik ook. Het is allemaal heel onschuldig. Dat iedereen overal wat achter zoekt vind ik wel beetje jammer.
 
Ik las net dat de stoomboot van de Sint gisteren heeft aangemeerd aan de Dieuwertje Blokkade hahaha :') Noem me simpel, maar ik kan er smakelijk om lachen.
 
Dat had ik helemaal nog niet gezien, ook niet in de post van vieze jij.
Die tweet die ik postte kwam uit de post van Vieze jij, maar voor mij is de hypocrisie van zich progressief achtend Nederland weer eens duidelijk zichtbaar.
 
Ik vind dat de grappen wel wat diverser mogen. Zoals de ludieke actie bij Akwasi.
 
Ik vind dat de grappen wel wat diverser mogen. Zoals de ludieke actie bij Akwasi.
Hoewel iedere grap over Akwasi geframed zal worden als virulent racisme heb ik daar niets op tegen.

Bij mensen thuis langs gaan, ook als zij er voor kiezen deel te nemen aan het publieke debat en/of anderszins familie erin te betrekken vind ik niet okay.
 
Hoewel iedere grap over Akwasi geframed zal worden als virulent racisme heb ik daar niets op tegen.

Bij mensen thuis langs gaan, ook als zij er voor kiezen deel te nemen aan het publieke debat en/of anderszins familie erin te betrekken vind ik niet okay.
Vind ik ook niet. Vind Akwasi verder wel een ophitserige klootzak. Hoop dat zijn omroep niet doorgaat en hij failliet gaat. Zodat hij zijn bel even houdt en mensen met verstand het podium laat.
 
Vind ik ook niet. Vind Akwasi verder wel een ophitserige klootzak. Hoop dat zijn omroep niet doorgaat en hij failliet gaat. Zodat hij zijn bel even houdt en mensen met verstand het podium laat.
helaas

Omroep Zwart passeert 40.000 leden en nadert eindstreep​

Nog minder dan 10.000 leden en dan heeft Omroep Zwart de benodigde 50.000 leden om toe te kunnen treden tot het Nederlandse publieke omroepbestel. Dat meldt de omroep op zijn website.
 
Vind ik ook niet. Vind Akwasi verder wel een ophitserige klootzak. Hoop dat zijn omroep niet doorgaat en hij failliet gaat. Zodat hij zijn bel even houdt en mensen met verstand het podium laat.
Akwasi is ook een ophitser, dat is onderdeel van het verdienmodel.

Hilarisch toen die oude tweets van hem opdoken toen hij huilie-huilie deed dat hij zich één keertje had laten gaan.
 
Akwasi is ook een ophitser, dat is onderdeel van het verdienmodel.

Hilarisch toen die oude tweets van hem opdoken toen hij huilie-huilie deed dat hij zich één keertje had laten gaan.
Over een prijs op het hoofd zetten en als hij een kind had dat hij die zou opvoeden tot huurmoordenaar en dergelijke? Dat is strafbare praat en ligt al een tijdje bij het OM. Dat mag het OM wel weer oppakken als Akwasi nu aangifte gaat doen.


"Wat deelde je ook alweer op social media?

“Zwarte Piet moet dood man. Serieus. #huurmoord”

“Gaat er iemand nou ooit nog een Zwarte Piet knallen of moet ik het doen?”

“Kan iemand Sinterklaas dit jaar van die boot schieten, ik leg 500 euro op z’n hoofd.”

“Ze zouden eens op de intocht van Sinterklaas moeten inrijden.”

“Ik haat Sinterklaas met zoveel passion dat als ik een kind had, ik hem/haar zou trainen om Sinterklaas te liquideren.”

Al vanaf 5 september zijn ze bij het Openbaar Ministerie (zogenaamd) aan het nadenken."

Al vind ik dit:
"
En vooral: ongelooflijk dom.

Weer wordt een gerechtvaardigde discussie namelijk gekaapt door een stel randdebielen die met hun miezerige muizenhersentjes denken dat ze hun zaak goed doen door in het privé-territorium van een ‘tegenstander’ én diens gezin te komen.

Ze zijn echt zó imbeciel, dat ze niet door hebben dat zo’n provocatieve actie volstrekt averechts werkt.

Ze slaan elkaar, zodra ze op internet zien dat ze de publiciteit hebben gehaald met hun actie, ongetwijfeld op de schouders vanwege het ‘grote succes’.

Dát hebben ze toch maar bereikt!

Terwijl de werkelijkheid is dat ze de zaak alleen maar schaden."
 
Dit valt me erg tegen van mijn Frankische broeders.
 

Donkere Leonardo schminkt zich niet, maar wordt als Zwarte Piet toch van Facebook verwijderd: ‘Dít is racisme’

 

:roflol:










Pakketbezorger Melvin kon niet meer tegen pesterijen en racistische grappen in 'zijn' wijk​

Pakketbezorger Melvin van Dijk uit Zevenaar hield van zijn werk. Met plezier bracht hij pakketten rond in de Arnhemse volkswijk Klarendal. Maar vanwege zijn huidskleur was hij niet op alle adressen even welkom. Hij deed zijn best de discriminerende grappen en pesterijen zo lang mogelijk te negeren, tot hij echt niet meer kon. ,,Je wordt uiteindelijk zo moe van je schrap zetten de hele tijd.’’

En dat wil wat zeggen, want Van Dijk hoort zijn leven lang al en toe: ‘Hé, zwarte’ roepen

Donkere mensen leren volgens hem: flexibel zijn

Ik kijk de hele dag uit het raam en de slaapkamerdeuren moet per se op een kier blijven. Ik ben steeds bang dat er iets gebeurt. Ik denk dat ik overspannen ben.”

Om te verwerken wat er gebeurd is, krijgt hij hulp van een psycholoog en schrijft hij veel.

1605932321778.png




ik geloof er helemaal niets van ,niemand roept zwarte tegen een neger (behalve negers onder elkaar) en vooral niet tegen dit soort figuren,
ik denk dat het beter is om boeken over Rosa Parks ,Luther King en de slavernij te verbieden ,de fantasie slaat
bij sommige labielo's op hol en de msm geeft zulke randfiguren maar al graag een podium
 
Eeuwig schuldig, eeuwig verantwoordelijk, eeuwig betalen, laten we het vooral niet hebben over een steeds herkozen corrupt regime.

 
SGP komt tenminste in het geweer tegen voortsluimerende "diversiteit" en "inclusie", het antwoord van Van Engelshoven is voor de helft waar, die helft die uit "euh" bestaat. Hij legt de vinger op de zere plek, wat heeft dit gendergedram en activime te maken met kwaliteit?

Er is werkelijk niets walgelijker dan D66ers, want dit voorkeursbeleid leidt maar tot één ding, voor talent uit de lagere sociaaleconomische zal geen ruimte zijn, die is voor talent uit de hogere klassen en voor mensen die zich op lidmaatschap van erkende slachtoffergroep kunnen beroepen.

Ben het met Westerveld nog weleens eens, maar hier gaat ze (express) niet in op wat hij zegt.
Het blijft me vermaken een SGPer die Bisschop heet.

Alleen al het pushen van die walgelijke CRT-ideologie, de drang naar globalisme en het verwoesten van alles dat traditioneel is van D66 zouden al redenen kunnen zijn om SGP te stemmen.
 
Hoe krijgt talent uit hogere klasse voorrang op dat uit lagere?
 
Back
Naar boven