XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Laten we dan gewoon in de wet opnemen dat je je alleen mag kleden en gedragen conform je cultuur, afkomst en religie. Dan zien we Akwasi voortaan alleen nog maat zo.
Bekijk bijlage 519239
Ik zie Akwasi liever helemaal niet, die dame daarentegen...

Bovendien sloop je zo het verdienmodel van Volendam (al is er vast wel weer een geweldige uitleg waarom het omgekeerd toch zo anders is).
Zie filmpje in dit GS-topic van een Afrikaanse op safari in Volendam, met de geweldige opmerking dat er zo weinig "black people" wonen, alsof heel Nederland een soort Bijlmer of Almere is.
 
Laten we dan gewoon in de wet opnemen dat je je alleen mag kleden en gedragen conform je cultuur, afkomst en religie. Dan zien we Akwasi voortaan alleen nog maar zo.
Bekijk bijlage 519239
Akwasi is een Ashanti, je ziet hem dan eerder zoals de man hier op de achtergrond (met de zweep).
download (2).jpeg


Of hier in het midden.
slave-sale.jpeg
 

Want u dacht werkelijk dat het om ZP ging en als we een beetje toegeven (grijze piet kon ook al niet) dat we er dan vanaf zijn?

Het eerste stapje, dat was het zwaarst, nu is het hek van de dam.

Ik wens ze veel succes. Als je denkt dat de Limburger zijn carnaval laat afpakken, heb je het goed mis. Grote kans dat er hierdoor juist meer indianen en Chinezen rondlopen. Puur om er de spot mee te drijven, zoals dat hoort met carnaval. Zie ook die Belgen, die in 2019 wederom verkleed gingen als Joden, na al die ophef. Het werd hierdoor zelfs van de cultureel erfgoedlijst gehaald. Maar de burgemeester gaf aan liever zelf te bepalen hoe ze carnaval vieren dan op zo'n lijstje te staan :)
 
Akwasi is een Ashanti, je ziet hem dan eerder zoals de man hier op de achtergrond (met de zweep).


Of hier in het midden.
Akwasi-webversie-700x470.png


Neem dan gewoon die lijkt ook een beetje op hem.

De ceremoniële kapmessen passen ook wel bij zijn gewelddadige agressieve inborst en de vrouwen als objecten en accessoires bij z'n stuitende hypocrisie.
 

Want u dacht werkelijk dat het om ZP ging en als we een beetje toegeven (grijze piet kon ook al niet) dat we er dan vanaf zijn?

Het eerste stapje, dat was het zwaarst, nu is het hek van de dam.
Ik werd voor gek verklaard toen ik irl zei dat het niets met zwarte piet of Sinterklaas te maken heeft, maar met het afbreken van de Nederlandse identiteit dmv het kapotmaken van tradities, waardoor de Nederlander zich steeds meer vervreemd voelt in eigen land.

Helaas lijk ik gelijk te krijgen. Dit gaat idd ook niet stoppen bij carnaval. Straks willen ze dat rassen onzin (zoals critical race theory) verplicht gegeven gaat worden op scholen. Dat we in een permanente staat van zelfhaat komen. We zijn al goed op weg.
 
Ik wens ze veel succes. Als je denkt dat de Limburger zijn carnaval laat afpakken, heb je het goed mis. Grote kans dat er hierdoor juist meer indianen en Chinezen rondlopen. Puur om er de spot mee te drijven, zoals dat hoort met carnaval. Zie ook die Belgen, die in 2019 wederom verkleed gingen als Joden, na al die ophef. Het werd hierdoor zelfs van de cultureel erfgoedlijst gehaald. Maar de burgemeester gaf aan liever zelf te bepalen hoe ze carnaval vieren dan op zo'n lijstje te staan :)
Die wagen met die stereotype Joden vond ik persoonlijk ook wel erg ver gaan, maar je weet dat als KOZP de zin krijgt er helemaal niets van overblijft.

In de Randstad zal het wel werken hoor, daar "snappen" ze carnaval vaak toch niet zo goed en zullen ze om te deugen en uit kosmopolitische allure met alle winden, maar vooral die uit de VS meewaaien.
 
Laatst bewerkt:
Die wagen met die stereotype Joden vond ik persoonlijk ook wel erg ver gaan, maar je weet dat als KOZP de zin krijgt er helemaal niets van overblijft.

In de Randstad zal het wel werken hoor, daar "snappen" ze carnaval vaak toch niet zo goed.
Ironisch, stereotype joden zijn veel te gierig om geld uit te geven aan een praalwagen.
 
Is technologie eigenlijk geen cultureel erfgoed van het westen en Japan? Dan is het eigenlijk een belediging als anderen er ook gebruik van maken.
 
Is technologie eigenlijk geen cultureel erfgoed van het westen en Japan? Dan is het eigenlijk een belediging als anderen er ook gebruik van maken.
Sterker nog, Afrikanen hebben vrijwel niets bedacht of ontwikkeld. Uitgaande van cultural appropriaton moeten ze allemaal buiten in hutjes van klei en stront gaan wonen.
 
Dit moet dus eigenlijk gewoon strafbaar zijn?
Voor een continent met een gem IQ van onder de 80 (tov de rest van de wereld), zijn de hoogbegaafden daar slechts gemiddeld hier. En die blijven idd daar, wij krijgen al het uitschot.

De hoogbegaafden daar zijn bijvoorbeeld bezig met hoogwaardige technische kunstjes, zoals hun eigen luchtvaart en eigen space program.




Het is een beetje alsof je kinderen met lego ziet spelen. Het is leuk dat ze creatief bezig zijn.
 

Want u dacht werkelijk dat het om ZP ging en als we een beetje toegeven (grijze piet kon ook al niet) dat we er dan vanaf zijn?

Het eerste stapje, dat was het zwaarst, nu is het hek van de dam.
Ik ben een Limburger en ik heb een hekel aan carnaval, maar dit is toch echt idioot. Ik word er bijna boos van.
 
Die wagen met die stereotype Joden vond ik persoonlijk ook wel erg ver gaan, maar je weet dat als KOZP de zin krijgt er helemaal niets van overblijft.

In de Randstad zal het wel werken hoor, daar "snappen" ze carnaval vaak toch niet zo goed en zullen ze om te deugen en uit kosmopolitische allure met alle winden, maar vooral die uit de VS meewaaien.

Die wagens en kostuums hebben ze enkel vanwege de kritiek juist extremer gemaakt. Dat is ook de enige manier om hiertegen te strijden: lak aan hebben en het er nog eens extra dik bovenop leggen. Laat dat maar aan carnavalsvierders over :)

Het scheelt natuurlijk ook dat carnaval niet echt centraal georganiseerd wordt. Er is geen carnavalsjournaal op de NPO en iedere carnavalsgroep is gewoon een vriendengroep, die zelf wel bepaalt hoe ze zich verkleden. Daar krijg je geen grip op als (semi-)overheid :)
 
Ik werd voor gek verklaard toen ik irl zei dat het niets met zwarte piet of Sinterklaas te maken heeft, maar met het afbreken van de Nederlandse identiteit dmv het kapotmaken van tradities, waardoor de Nederlander zich steeds meer vervreemd voelt in eigen land.

Helaas lijk ik gelijk te krijgen. Dit gaat idd ook niet stoppen bij carnaval. Straks willen ze dat rassen onzin (zoals critical race theory) verplicht gegeven gaat worden op scholen. Dat we in een permanente staat van zelfhaat komen. We zijn al goed op weg.
Dit zou voor mij de druppel zijn die mij doet besluiten het onderwijs te verlaten. Ik weiger, tot frustraties/ergernis van collega’s aan toe, alleen de ‘positieve punten’ van BLM te bespreken. Ook racisme vanuit deze beweging maak ik bespreekbaar en het rellen/plunderen wordt ook zeker aandacht aan besteed.
 
Dit zou voor mij de druppel zijn die mij doet besluiten het onderwijs te verlaten. Ik weiger, tot frustraties/ergernis van collega’s aan toe, alleen de ‘positieve punten’ van BLM te bespreken. Ook racisme vanuit deze beweging maak ik bespreekbaar en het rellen/plunderen wordt ook zeker aandacht aan besteed.
Wat valt er dan nog meer te bespreken over BLM?
 
Dit zou voor mij de druppel zijn die mij doet besluiten het onderwijs te verlaten. Ik weiger, tot frustraties/ergernis van collega’s aan toe, alleen de ‘positieve punten’ van BLM te bespreken. Ook racisme vanuit deze beweging maak ik bespreekbaar en het rellen/plunderen wordt ook zeker aandacht aan besteed.
Is er ruimte voor verschillen tussen de VS en Nederland?
 
Kan aub iemand mij uitleggen waar die fascinatie voor een zogenaamd multicultureel paradijs van het Westen vandaan komt ?? In landen waar ze sterk anti multicultureel (Japan,Zuid-Korea, Polen, Italie, Tsjechie, Hongarije). Zie je toch echt dat die ellende die derde wereldvolken in het westen veroorzaken daar toch echt niet voor komt en op enkele oostbloklanden en italie na, ook de economie sterk groeit, ondanks dat ze geen arbeidsmigranten uit een wezensvreemde cultuur importeren.en ellende door derde wereldvolk moet je denken aan weigeren te integreren jarenlang leven van sociaal stelsel, geen bijdrage aan de maatschappij leveren.
Kan iemand mij uitleggen wat het verband is tussen mijn geciteerde post en de vragen en/of opmerkingen eronder?
 
Kan iemand mij uitleggen wat het verband is tussen mijn geciteerde post en de vragen en/of opmerkingen eronder?
Kan iemand mij uitleggen wat het verband is tussen mijn geciteerde post en de vragen en/of opmerkingen eronder?
In het artikel wat jij postte ging het over diversiteit en een bredere blik daarop. Ik vroeg me af wat de politiek zo heeft met diversiteit
 
Back
Naar boven