Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Meer details bij de Roze Rebellen Club:
Je bent 40 jaar topjournalist, dat wekt blijkbaar jaloezie bij 150 collega's en zie ook de tweets van een redactielid.

Macht in handen van oude witte mannen is/was zo gek nog niet als je het vergelijkt met de nieuwe realiteit. Een uitglijder, een verkeerde mening, ook al was het in een ver verleden en je moet niet alleen weg, je moet helemaal kapot.
Waarschijnlijk geïnspireerd door de avatar van apfelstrudel moet ik nu aan de absurdistische satire van South Park denken.
 
Was het 20 jaar geleden anders dan? Mischien anders anders.
Toen was het nog niet zo extreem als nu. Door internet en social media is die hele troep in stroomversnelling overgewaaid vanuit de States. Zie bijv. BLM, die neo-feministische movement en SJW's.

Ik kan mij nog herinneren dat we vroeger lachten om die achterlijke Amerikanen.
 
Toen was het nog niet zo extreem als nu. Door internet en social media is die hele troep in stroomversnelling overgewaaid vanuit de States. Zie bijv. BLM, die neo-feministische movement en SJW's.

Ik kan mij nog herinneren dat we vroeger lachten om die achterlijke Amerikanen.
Vroeger kwamen er ook leuke dingen uit de VS ovrwaaien zoals jojo' s. Nu alleen nog BS
 
Toen was het nog niet zo extreem als nu. Door internet en social media is die hele troep in stroomversnelling overgewaaid vanuit de States. Zie bijv. BLM, die neo-feministische movement en SJW's.

Ik kan mij nog herinneren dat we vroeger lachten om die achterlijke Amerikanen.
Als jonge oudere dacht ik eerder aan toestanden, toegegeven langer dan 20 jaar geleden, als Mccarthyisme om maar even bij Amerika te blijven.
 
Als jonge oudere dacht ik eerder aan toestanden, toegegeven langer dan 20 jaar geleden, als Mccarthyisme om maar even bij Amerika te blijven.
Tegenwoordig is er omgedraait Mccarthyisme. Sociaalmarxisme maakt alles kapot.
 
In Disney films en sprookjes strijdt men voor gelijkheid en rechtvaardigheid.
Ik kijk de laatste tijd weer naar Disney films en sprookjes en als je er goed naar kijkt ben je verbaasd dat ze nog niet verboden of op zijn minst herschreven zijn.
 
Mooie stream setup met die achtergrond en belichting zo, doet ze goed.
 

:o
Ochja, Disney draait ook maar een beetje met de wind
5E88AB2D-A5FC-4598-A9E1-02AE934865A8.jpeg
 
Veel Disney klassiekers zijn origineel door de gebroeders Grimm geschreven. Assepoester, roodkapje, rapunzel, hans en grietje, en anderen, waren lugubere verhalen die echt niet geschikt voor kinderen waren
Ze waren bedoeld om kinderen op het rechte pad te houden. En de vrouw ondergeschikt aan de man.
 
Disney deed vol aan oorlogspropaganda. Maarja wie niet in die tijd.
 
Back
Naar boven