XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Weleens een stuk gelezen op opiniez oid, iemand die had doorgevraagd bij discriminatie op arbeidsmarkt.

Zowel HRMers als ondernemers beginnen heel policor en divers, maar als je bij bepaalde groepen steeds gedoe en/of problemen hebt, dan stop je vanzelf.

Iirc kwamen Antillianen en Marokkanen er het slechts af, Turken en Surinamers alweer stukken beter.
Anti's en mocro's scoren ook het hoogst op de op ranglijst van criminaliteit.

Anti's en mocro's scoren ook het hoogst op de op ranglijst van criminaliteit.
Ik vind het nog net wat anders als je naar eigen ervaring in jouw branche zoiets doet dan dat je op die statistieken alles over één kam scheert.

Beide is discriminatie, het één begrijp ik alleen beter dan het ander.

De volgende stap is dat een overheid op basis van die statistieken bepaalde groepen extra gaat controleren, dat werkt dus niet, dan versterk je het beeld en ben je je eigen cijfers aan het overdrijven.

Als je mensen gaat beoordelen op basis van de groep waar ze toevallig bijhoren dan ben je eigenlijk een BIJ1-aanhanger.
Wat vind jij dan van uitsluiting voor huurwoningen op basis van afkomst? Als jij een woning zou verhuren, probeer je toch ook de risico's zo veel mogelijk te beperken? Je hebt geen zin erin dat je woning binnen no-time helemaal uitgeleefd is.

Wat vind jij dan van uitsluiting voor huurwoningen op basis van afkomst? Als jij een woning zou verhuren, probeer je toch ook de risico's zo veel mogelijk te beperken? Je hebt geen zin erin dat je woning binnen no-time helemaal uitgeleefd is.
De vraag is of criminaliteitscijfers daarvoor de beste geleide zijn.

Daarbij zeg je dan dat je discriminatie van onschuldige mensen prima vindt, zo ging dat ook fout bij de Toeslagenaffaire, gelukkig was er meer dan 90% schuldig.... oh wacht, onschuldig.

Anderzijds als jij met 9 op de 10 paarse mensen problemen hebt met je huurwoningen, dan snap ik best dat je er dan wel klaar mee bent.

En hoe relateert die discriminatie aan de afkomst/huidskleur van de verhuurders?

De vraag is of criminaliteitscijfers daarvoor de beste geleide zijn.

Daarbij zeg je dan dat je discriminatie van onschuldige mensen prima vindt, zo ging dat ook fout bij de Toeslagenaffaire, gelukkig was er meer dan 90% schuldig.... oh wacht, onschuldig.

Anderzijds als jij met 9 op de 10 paarse mensen problemen hebt met je huurwoningen, dan snap ik best dat je er dan wel klaar mee bent.

Tja, eerlijk is het natuurlijk niet. Maar als ik een eigen bedrijfje had en ik had de keuze tussen twee mensen met een identieke skillset en sociale vaardigheden, koos ik de Nederlander i.p.v. de Marokkaan. Al is het maar omdat je op die manier minder kans hebt op conflicten, die voortkomen uit cultuurverschillen. Neem bijv. de Ramadan. Leuk en aardig allemaal, maar je maakt mij niet wijs dat je fatsoenlijk kunt werken als je een hele dag niets eet of drinkt. En al helemaal niet als het fysiek werk is. Niet echt fijn als je werknemer zoiets doet. En daarbij stink je dan ook nog uit je mond. Dat is voor niemand fijn.

Als mensen hier al door gekwetst worden zeg :roflol:

Mitchell Esajas, dat is wel een figuur die zich redelijk succesvol fulltime inzet voor de verwoesting van de Nederlandse cultuur en maatschappij.

Heeft ie zelf ook ergens op beeld gezegd, ZP is maar het begin, een makkelijk begin om de zaak in beweging te krijgen. Maar dat is bij lange na geen eindpunt.

Het is nog veel erger dat AH er ook echt zijn excuses voor aanbiedt. Houd toch een keer je poot stijf! Die 100 twitteraars winkelen sowieso al bij de Vomar, dus klanten ga je er niet mee verliezen.

@Mentat Ik wilde net toevoegen dat ik die Esajas echt een nare vent vind, maar je bent me voor :)

Het is nog veel erger dat AH er ook echt zijn excuses voor aanbiedt. Houd toch een keer je poot stijf! Die 100 twitteraars winkelen sowieso al bij de Vomar, dus klanten ga je er niet mee verliezen.

@Mentat Ik wilde net toevoegen dat ik die Esajas echt een nare vent vind, maar je bent me voor :)
Sluipenderwijs worden eerst de grote bedrijven, dan de kleine bedrijven en uiteindelijk iedereen een bepaalde richting op gemasseerd tot we alles aannemen.

Bedrijven zullen kiezen voor geen gedoe en geld, zeker in het huidige interactionele white-previlege klimaat.

Overigens snap ik de KNVB niet zo goed, maar ik heb me er niet zo in verdiept.

• Like
Waarderingen: Pren
Überhaupt het Songfestival. Ik kauw nog liever op glas dan dat ik daar naar moet kijken.

Wel apart dat de multiculturalisten en diversiteits drammers altijd de nadruk moeten leggen op hun eigen cultuur en afkomst. Wat is het nou ???

Zum kotzen! En dat vertegenwoordigd de uitvinders van de slavernij.
Some of you n**ga's are bitches too. ( vrij vertaald, origineel van Ice T. )

Waarom stuurt Nederland een Surinamer naar het songfestival?

Eurovisie songfestival = Europa = blank

Ja, waarom doet Australië mee?

Nog even, en pickwick mag geen reclame meer maken. Want dat is kwetsend voor vrouwen met theezakjes :loony:

Wie het weet mag het zeggen.
Maar zal de lobby zijn van de linkse nos etc, en de linkse culturele sector die geen benul hebben van de Nederlandse cultuur.
En daardoor zetten ze weer een zwarte aan het werk, ook mooi. Scheelt weer 1x bijstandsuitkering.

Terug
Naar boven