MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

1618422499398.png


Ik voel me nu knap retarded :roflol:
Rest wel goed.

Voor de geïnteresseerden: https://taaladvies.net/taal/advies/..._der_venvan_dijk_mevrouw_van_der_venvan_dijk/
Ik heb dit dus nooit geweten.
 
Laatst bewerkt:
Ik had heden ten dage fout, voelde me ook een mongool:(
inb4 ben je ook
Ach, jij hoeft het zelf niet te beheersen als je het de kinderen maar goed leert.
 

Doet toch een beetje denken aan dat gedoe met Vermeer een tijdje geleden.
 
"After about a day of deliberations, jurors announced they have reached a verdict in the trial of Derek Chauvin, the fired Minneapolis police officer charged in George Floyd's death. Chauvin was found guilty of unintentional second-degree murder, third-degree murder and second-degree manslaughter."
 
Ben wel benieuwd naar de strafeis voor de moord op David Dorn.

Oh wacht.
 
Wat mij betreft had hij vrijgesproken moeten worden
Lastig te zeggen of hij voor alle aanklachten vrijgesproken had moeten worden.

Aan de ene kant begrijp ik het gevoel van overwinning dat er nu eindelijk een agent is veroordeeld voor excessief optreden. In Amerika komen agenten vaak met heel veel weg.

Aan de andere kant vraag ik me af of dit wel rechtvaardigheid is in deze individuele zaak. Bij OJ Simpson had je jaren later een docu waar een toenmalig jurylid vertelde dat dit ook een vorm van payback was voor o.a. Rodney King (iirc).

Net als een andere agent die ontslagen werd, want hij zou een grote vriendelijke reus in de rug geschoten hebben volgens getuigen en bekenden. Alleen was op de videobeelden te zien dat de "goede" man met geweld en intimidatie was gaan proletarisch winkelen en dat schotwonden het verhaal van de agent dat deze lieverd de auto in boog en het dienstwapen probeerde te pakken bevestigden.

Over racisme gesproken:
 
Over racisme gesproken:
Dat geval gaat niet alleen om z'n ras maar ook dat hij een gewapende car jacking aan het uitvoeren was.

Voor sommigen is echter zelfs geschoten worden tijdens het met een mes aanvallen van iemand een protest waard.

Protesters took to the streets Tuesday evening after a Columbus police officer shot and killed a 15-year-old girl who reportedly had a knife. One angry protester called for revenge and shouted, “You shoot us, we shoot you,” the Columbus Dispatch reported.


1619001622975.jpg
 
Dat geval gaat niet alleen om z'n ras maar ook dat hij een gewapende car jacking aan het uitvoeren was.

Voor sommigen is echter zelfs geschoten worden tijdens het met een mes aanvallen van iemand een protest waard.
Ik zag dat bericht ook langskomen.

Vooral mensen die de bodycam-beelden vergelijken met de verhalen in de MSM bieden een interessant inkijkje in hoe het nu blijkt te werken.
 
Dat geval gaat niet alleen om z'n ras maar ook dat hij een gewapende car jacking aan het uitvoeren was.

Voor sommigen is echter zelfs geschoten worden tijdens het met een mes aanvallen van iemand een protest waard.
She dindu nuffin.
 
Het begint langzaam een open inrichting te worden. Tuig wat zich gesterkt voelt omdat politie vogelvrij wordt verklaart bij elk incident wat er plaatst vindt.

Als de politie verstandig is mocht dit zo doorgaan. Even een week het werk stil leggen en daarna de statistieken erbij pakken.

Kijken wat nou echt het grootste probleem is in Amerika. Chicago breekt ook record na record dit jaar.
 
Overal waar veel zwarte wonen veranderen steden in shitholes.


T zal wel aan de blanken en de politie liggen.
 
Als de politie verstandig is mocht dit zo doorgaan. Even een week het werk stil leggen en daarna de statistieken erbij pakken.
Helpt niet, er zijn al tal steden waar politie downsized werd en vervolgens het aantal moorden verveelvoudigen. Geeft men niet om, de agenda wordt gewoon doorgezet.
 
Helpt niet, er zijn al tal steden waar politie downsized werd en vervolgens het aantal moorden verveelvoudigen. Geeft men niet om, de agenda wordt gewoon doorgezet.
Totdat het de mensen treft die de agenda bepalen.

Zag je ook met Hollywood 'sterren' die defund stonden te roepen. Totdat er vier demonstranten werden gespot in Hollywood.
 
Back
Naar boven