AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Als mensen hier al door gekwetst worden zeg :roflol:
Jij houdt zeker niet van broccoli?
 
Waarom Australië en Israël meedoen aan het Eurovisie songfestival kan je zelf ook Googlen.

Laten we dit als nieuwe dooddoener gaan gebruiken.
 
Waarom Australië en Israël meedoen aan het Eurovisie songfestival kan je zelf ook Googlen.

Laten we dit als nieuwe dooddoener gaan gebruiken.
Waarom zouden we kant en klare informatie moeten uitkauwen voor je?
 
Omdat sommige vragen bedoelt zijn een ander te laten nadenken.
Als je daadwerkelijk een punt hebt dan is dat prima, maar dat heb je zelden. Chrisk en Mentat zitten een niveautje hoger dan je.
 
Als je daadwerkelijk een punt hebt dan is dat prima, maar dat heb je zelden. Chrisk en Mentat zitten een niveautje hoger dan je.
Fijn dat je me weer even uit mijn droom helpt.
 
Noem je haar nu een koekebakker? :eek:
Ik had het niet over Marion, maar over 🥞

Volgens mij noemde zei Kuipers geen koekenbakker, maar een schoenmaker, terwijl zijn naam het maken van vaten suggereert.

Maar dat wist je best! :p
 
Laatst bewerkt:
Israel doet in vrijwel alles (sport enzo) altijd mee met Europa, omdat de omliggende moslimlanden niks van ze moeten hebben... Dat is dus in principe nog wel te begrijpen.
 
Fijn dat je me weer even uit mijn droom helpt.
istock-153696622.jpg
 
Israel doet in vrijwel alles (sport enzo) altijd mee met Europa, omdat de omliggende moslimlanden niks van ze moeten hebben... Dat is dus in principe nog wel te begrijpen.
stel je voor karate toernooi tussen palestina en israel
 
Israel doet in vrijwel alles (sport enzo) altijd mee met Europa, omdat de omliggende moslimlanden niks van ze moeten hebben... Dat is dus in principe nog wel te begrijpen.
Liever een goede buur dan een verre vriend. Zeggen wij in Europa.
Ze horen er niet bij.
 

En dat in de Volkskrant.

Heerlijk, die keiharde conclusie:
In een tijd dat er naarstig wordt gezocht naar de kleinste sporen van racisme in hoofd, hart en onderbuik, zouden progressieve blanken die de taaleisen voor studenten van kleur willen verlagen, zich eens moeten afvragen of hun linkse paternalisme niet zweemt naar onbewust racisme.
Want let wel, het zijn nooit de progressieve blanken die daarbij aan zichzelf, hun baantjes, macht en privileges of die van hun kinderen denken.

Derksen post ook wel eens artikelen uit de Volkskrant waarvan je denkt dat het nooit lang meer kan duren of de verwijten over de naam "Volks" beginnen te komen. Het is natuurlijk uiterst selectief, maar mogelijk moet ik mijn mening over de Volkskrant iets bijstellen. Die Sommer (?) heeft vaak ook rake stukken.
 
Eerst decennia lang dit beleid aanmoedigen en dan nu klagen.

Boter op het hoofd.
 
't is een column hé. Een beetje krant heeft verschillende columnisten met tegengeluid
 
Heerlijk, die keiharde conclusie:

Want let wel, het zijn nooit de progressieve blanken die daarbij aan zichzelf, hun baantjes, macht en privileges of die van hun kinderen denken.

Derksen post ook wel eens artikelen uit de Volkskrant waarvan je denkt dat het nooit lang meer kan duren of de verwijten over de naam "Volks" beginnen te komen. Het is natuurlijk uiterst selectief, maar mogelijk moet ik mijn mening over de Volkskrant iets bijstellen. Die Sommer (?) heeft vaak ook rake stukken.

Inderdaad verfrissend! Ik lees tegenwoordig drie grote kranten: Volkskrant, NRC en trouw. Ik vind de opiniestukken in de Volkskrant by far het beste. Gewoon omdat de krant - ondanks haar linkse achtergrond - regelmatig 'rechtsgeorienteerde' (voor zover de links/rechtsindeling nog relevant is) stukken toelaat. Zelfs over het klimaatbeleid, terwijl dat toch een vrij dogmatisch onderwerp is. Dat is bij de NRC nou absoluut nooit het geval. Die lees ik vooral om me te verdiepen in de redenering van andersdenkenden. Toegegeven: soms ook omdat ik eens lekker wil lachen om een CRT-stukje. Onder het mom van 'know thy enemy.'

Trouw heeft overigens ook soms goede columns.

't is een column hé. Een beetje krant heeft verschillende columnisten met tegengeluid

Dat valt in de praktijk toch tegen. Zie ook hierboven.
 
Deze blijven ook geniaal. Oh man Bubba :roflol:


 
Back
Naar boven