Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet mee eens, kinderen worden steeds slimmer, kijk in het tijdperk waarin we leven, waar velen ouderen moeite hebben met een bijvoorbeeld een laptop is het voor kinderen echt geen rocket science, een kind kan een ouder persoon zelfs gaan onderwijzen hoe je een tablet kan gebruiken, dat gebeurt al. Je vergelijkt vervolgens appels met peren, bepaalde mensen zijn nu eenmaal bovengemiddeld intelligent, dat ben je vanaf je kindertijd tot je dood, of ben jij van mening dat bovengemiddeld intelligent zijn komt aanwaaien wanneer je de 25 ofzo passeert?Die Greta is inmiddels een volwassene van >18. Ik dacht op de middelbare school al niet zo.
Maar veel kinderen idd wel. Daarom is het ook verstandig om je beleid niet te laten bepalen door kinderen. We laten <18 niet autorijden want nog geen goed ontwikkelde prefrontale cortex, maar we laten ons er wel de les door lezen dat we een globale klimaatcrisis hebben en hoe we deze moeten aanpakken. Lol
En dan ook nog van iemand met asperger en mogelijk een tal van andere psychische aandoeningen. Best misselijkmaken om een kind zo psychisch te misbruiken. Maar hey nu is ze volwassen dus is het allemaal veroorloofd. Nu mag ze ook worden aangepakt.
Dit heeft niets te maken met slimmer.Niet mee eens, kinderen worden steeds slimmer, kijk in het tijdperk waarin we leven, waar velen ouderen moeite hebben met een bijvoorbeeld een laptop is het voor kinderen echt geen rocket science, een kind kan een ouder persoon zelfs gaan onderwijzen hoe je een tablet kan gebruiken, dat gebeurt al.
Fair, mijn punt staat trouwens nog, Greta is een uitzondering, dat kan je niet gebruiken om een norm te bepalen van ja we laten het beleid toch niet bepalen door kinderen, zij is toch niet elk kind.
Nee, de meeste kinderen lijden niet aan haar stoornis.Fair, mijn punt staat trouwens nog, Greta is een uitzondering, dat kan je niet gebruiken om een norm te bepalen van ja we laten het beleid toch niet bepalen door kinderen, zij is toch niet elk kind.
Niet mee eens, de Afrikaanse geschiedenis is gewoon volledig weggecijferd en gedownplayed door de geschiedenis heen, met als claim dat zwarten nooit civilizations hebben opgebouwd, dat ze niets zouden zijn is dus bullshit waar jij en ik jarenlang in hebben moeten geloven.Correct, de slavenhandel was voor het kolonialisme. Het waren de eigen broeders en zusters die elkaar verhandelen.
Al heb ik ook wel begrepen dat je in Afrika beter slaaf kon zijn dan helemaal niets. Als slaaf hoorde je ergens bij en genoot je tenminste bescherming van een collectief.
Wat is je punt? Einstein had ook aandoeningen, ik snap de wending van deze posts niet, dat je het oneens bent met klimaatverandering moet jij weten (waarom zou je een feit ontkennen maargoed), maar loop nou niet te raaskallen.En dan ook nog van iemand met asperger en mogelijk een tal van andere psychische aandoeningen.
Vervelend onderwerp voor je?Wat is je punt? Einstein had ook aandoeningen, ik snap de wending van deze posts niet, dat je het oneens bent met klimaatverandering moet jij weten (waarom zou je een feit ontkennen maargoed), maar loop nou niet te raaskallen.
Niet mee eens, de Afrikaanse geschiedenis is gewoon volledig weggecijferd en gedownplayed door de geschiedenis heen, met als claim dat zwarten nooit civilizations hebben opgebouwd, dat ze niets zouden zijn is dus bullshit waar jij en ik jarenlang in hebben moeten geloven.
Enlighten us.Doe gewoon wat meer research en lees geschiedenis...
Doe gewoon wat meer research en lees geschiedenis...
Einstein vergelijken met Gekke Greta.Wat is je punt? Einstein had ook aandoeningen, ik snap de wending van deze posts niet, dat je het oneens bent met klimaatverandering moet jij weten (waarom zou je een feit ontkennen maargoed), maar loop nou niet te raaskallen.
Eens, Afrika heeft wel degelijk een beschaving opgebouwd. Ze waren vooral goed in slavernij.Niet mee eens, de Afrikaanse geschiedenis is gewoon volledig weggecijferd en gedownplayed door de geschiedenis heen, met als claim dat zwarten nooit civilizations hebben opgebouwd, dat ze niets zouden zijn is dus bullshit waar jij en ik jarenlang in hebben moeten geloven.
Dit kan echt niet.
Koninkrijk Benin kan je mee beginnen.
Of het koninkrijk Wakanda.