Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Ik heb de redactie gemaild met een vraag om rectificatie. Benieuwd of ze reageren :')

Worden niet geleerd over racisme maar om racistisch te zijn.

Die Greta is inmiddels een volwassene van >18. Ik dacht op de middelbare school al niet zo.

Maar veel kinderen idd wel. Daarom is het ook verstandig om je beleid niet te laten bepalen door kinderen. We laten <18 niet autorijden want nog geen goed ontwikkelde prefrontale cortex, maar we laten ons er wel de les door lezen dat we een globale klimaatcrisis hebben en hoe we deze moeten aanpakken. Lol

En dan ook nog van iemand met asperger en mogelijk een tal van andere psychische aandoeningen. Best misselijkmaken om een kind zo psychisch te misbruiken. Maar hey nu is ze volwassen dus is het allemaal veroorloofd. Nu mag ze ook worden aangepakt.
Niet mee eens, kinderen worden steeds slimmer, kijk in het tijdperk waarin we leven, waar velen ouderen moeite hebben met een bijvoorbeeld een laptop is het voor kinderen echt geen rocket science, een kind kan een ouder persoon zelfs gaan onderwijzen hoe je een tablet kan gebruiken, dat gebeurt al. Je vergelijkt vervolgens appels met peren, bepaalde mensen zijn nu eenmaal bovengemiddeld intelligent, dat ben je vanaf je kindertijd tot je dood, of ben jij van mening dat bovengemiddeld intelligent zijn komt aanwaaien wanneer je de 25 ofzo passeert?

Het lijkt me overduidelijk dat het hier om een uitzondering gaat en we ons beleid natuurlijk niet moeten laten bepalen door kinderen....

Niet mee eens, kinderen worden steeds slimmer, kijk in het tijdperk waarin we leven, waar velen ouderen moeite hebben met een bijvoorbeeld een laptop is het voor kinderen echt geen rocket science, een kind kan een ouder persoon zelfs gaan onderwijzen hoe je een tablet kan gebruiken, dat gebeurt al.
Dit heeft niets te maken met slimmer.

Dit heeft niets te maken met slimmer.
Fair, mijn punt staat trouwens nog, Greta is een uitzondering, dat kan je niet gebruiken om een norm te bepalen van ja we laten het beleid toch niet bepalen door kinderen, zij is toch niet elk kind.

Correct, de slavenhandel was voor het kolonialisme. Het waren de eigen broeders en zusters die elkaar verhandelen.

Al heb ik ook wel begrepen dat je in Afrika beter slaaf kon zijn dan helemaal niets. Als slaaf hoorde je ergens bij en genoot je tenminste bescherming van een collectief.
Niet mee eens, de Afrikaanse geschiedenis is gewoon volledig weggecijferd en gedownplayed door de geschiedenis heen, met als claim dat zwarten nooit civilizations hebben opgebouwd, dat ze niets zouden zijn is dus bullshit waar jij en ik jarenlang in hebben moeten geloven.

En dan ook nog van iemand met asperger en mogelijk een tal van andere psychische aandoeningen.
Wat is je punt? Einstein had ook aandoeningen, ik snap de wending van deze posts niet, dat je het oneens bent met klimaatverandering moet jij weten (waarom zou je een feit ontkennen maargoed), maar loop nou niet te raaskallen.

Wat is je punt? Einstein had ook aandoeningen, ik snap de wending van deze posts niet, dat je het oneens bent met klimaatverandering moet jij weten (waarom zou je een feit ontkennen maargoed), maar loop nou niet te raaskallen.
Vervelend onderwerp voor je?

Doe gewoon wat meer research en lees geschiedenis...

Doe gewoon wat meer research en lees geschiedenis...
269598DE-8E6D-413E-9C6E-C2FF8556D0C7.jpeg

Einstein vergelijken met Gekke Greta.

Einstein heeft de relativiteits theorie.
Greta heeft allemaal niet relevante theoriën.

Niet mee eens, de Afrikaanse geschiedenis is gewoon volledig weggecijferd en gedownplayed door de geschiedenis heen, met als claim dat zwarten nooit civilizations hebben opgebouwd, dat ze niets zouden zijn is dus bullshit waar jij en ik jarenlang in hebben moeten geloven.
Eens, Afrika heeft wel degelijk een beschaving opgebouwd. Ze waren vooral goed in slavernij.

En het eten van albino's voor magische krachten.

Terug
Naar boven