XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Doet me denken aan zo’n Hollandse jongen die zich gedroeg als Marokkaans straattuig, dacht ook dat het een Marokkaan was in eerste instantie. Het enige wat in mij opkwam was moet je koffie ouleh maar zo grappig vond hij het niet, voor dat soort mensen is het allemaal serieus.

Het zijn toevallig allemaal wel weer een bepaald slag mensen.
Da's niet toevallig, daar werden ze op geselecteerd.

Het zijn toevallig allemaal wel weer een bepaald slag mensen.
Heftige verhalen

On all 5 counts :heart: :heart: :heart:

Heel blij voor die jongen.

1637353050634.jpg

Gaat lekker in Rotterdam lijkt wel oorlog eindelijk staat het volk op

Zou dat DBB-begeleidingsprogramma ook in een jeugdinrichting te volgen zijn? :D
Jij bent echt dom man. Het zijn alle mensen die klaar zijn met deze dictatuur en het gelieg van de regering. Je mag toch zelf bepalen over je lichaam. Ongevaccineerde worden straks werkloos mogen helemaal niks meer. Vredige demo helpt niet dan maar een agressieve demo. Gaat allang niet meer om volksgezondheid blijf lekker slapen.

Jij bent echt dom man. Het zijn alle mensen die klaar zijn met deze dictatuur en het gelieg van de regering. Je mag toch zelf bepalen over je lichaam. Ongevaccineerde worden straks werkloos mogen helemaal niks meer. Vredige demo helpt niet dan maar een agressieve demo. Gaat allang niet meer om volksgezondheid blijf lekker slapen.
Gelukkig ben jij hier om mij de ogen te openen en alles uit te leggen, dank je!
/sarc

Gelukkig ben jij hier om mij de ogen te openen en alles uit te leggen, dank je!
/sarc
Als iemand zoals die Bruls gaat zeggen dat je een prik moet nemen voor je gezondheid. Mannetje is zo dik als een oliebol. Die maatregelen gaat veel te ver vooral die 2g je gaat mensen gewoon uitsluiten voor werk en activiteiten. Tweede wereld oorlog taferelen dat is mijn mening word steeds grimmiger ondernemers burgers zijn er klaar mee. En pikken die leugens van jokkebrok hugo en mark niet meer

Als iemand zoals die Bruls gaat zeggen dat je een prik moet nemen voor je gezondheid. Mannetje is zo dik als een oliebol. Die maatregelen gaat veel te ver vooral die 2g je gaat mensen gewoon uitsluiten voor werk en activiteiten. Tweede wereld oorlog taferelen dat is mijn mening word steeds grimmiger ondernemers burgers zijn er klaar mee. En pikken die leugens van jokkebrok hugo en mark niet meer
Heb je liever een dikke dokter of een fitte stratenmaker om je te helpen met een medisch probleem?

(Weet je zeker dat je deze discussie hier wilt voeren?)

Terug
Naar boven