AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Flink wat grondrechten. Maar ik ga slapen.

Hier heb je er vast 1
En hoe is dat exact van toepassing op de huidige situatie?

Morgen demo in Amsterdam 🤣

Al die sheeple die als grote kuddes samen gaan protesteren omdat ze bang zijn gemaakt voor een prikje 🤣

Wat werd er bij de NOS over gezegd?

Op Reddit staat de zaak ook al een aantal dagen hoog op de /all lijst, alleen zijn ze daar wat minder blij met Kyle...

Geen woord over dat hij met een skatebord in elkaar werd gerost, dat iemand anders hem achtervolgde, iemand een glock op hem richtte, dat het geen "peaceful protests" waren. RTL was iets minder slecht.

Beetje in de trant van dat hij zich bedreigd voelde en om zich heen zou schieten.

Doet me een beetje denken aan die gekkie's nadat Trump in 2016 werd verkozen tot president :roflol: :roflol:

7A9F5320-685E-4C15-9366-3CD010966330.jpeg

Wat denk je dat er gaat gebeuren wanneer ze hier de vaccinatieplicht invoeren? Dat men dat zomaar gaat pikken?

Dan nog zijn er lafaards die dit geweld afkeuren. Wat doe je moeilijk neem gewoon dat prikje. Dit soort mensen moeten ze afschieten. Bla bla bla.

Geweld is de enige oplossing tegen tyrannie. Slap ouwehoeren, polderen en thee drinken doe je maar met Job Cohen.

Wat denk je dat er gaat gebeuren wanneer ze hier de vaccinatieplicht invoeren? Dat men dat zomaar gaat pikken?

Dan nog zijn er lafaards die dit geweld afkeuren. Wat doe je moeilijk neem gewoon dat prikje. Dit soort mensen moeten ze afschieten. Bla bla bla.

Geweld is de enige oplossing tegen tyrannie. Slap ouwehoeren, polderen en thee drinken doe je maar met Job Cohen.
Fijn dat jij je mening kan en mag delen, mijn mening is dat de ordehandhaving een volgende keer nog strenger en harder in mag grijpen.

Laatst bewerkt:
Fijn dat jij je mening kan en mag delen, mijn mening is dat de ordehandhaving een volgende keer nog slechter en harder in mag grijpen.
I know, ordnung muss sein toch Steks? Zelfs als het onderdrukkende tyrannie is dat niks meer met de volkgezondheid te maken heeft zoals bijv. 2g en een vaccinatieplicht.

Dan gaan we erover klagen op het internet maar verafschuwen we de mensen die daadwerkelijk in verzet gaan. Al zullen sommige het doen puur om te rellen.

Laten we met zijn allen in gesprek gaan. Alleen zo krijgen we onze vrijheid terug :o.

I know, ordnung muss sein toch Steks? Zelfs als het onderdrukkende tyrannie is dat niks meer met de volkgezondheid te maken heeft zoals bijv. 2g en een vaccinatieplicht.

Dan gaan we erover klagen op het internet maar verafschuwen we de mensen die daadwerkelijk in verzet gaan. Al zullen sommige het doen puur om te rellen.

Laten we met zijn allen in gesprek gaan. Alleen zo krijgen we onze vrijheid terug :o.
Dat zeg ik niet, maar de binnenstad doelbewust afbreken is ook niet het juiste middel. Ook niet als het meer om het rellen ansich gaat dan om omstreden maatregelen zoals 2g en een vaccinatieplicht.

De kans dat die debielen die gisteren in Rotterdam aan het rellen waren het zullen accepteren als straks een van hun vrienden of familie niet geholpen kan worden in een ziekenhuis als dat nodig blijkt te zijn dat gaan accepteren lijkt me ook vrij klein.
En een baantje oppikken in de zorg om die te ontlasten zie ik ook niet gebeuren.

Terug
Naar boven