apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Mensen ontslaan op basis van hun medische status.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen ontslaan op basis van hun medische status.
Dat is niet precies.
Geen zorgen, die komen ook voor het tribunaal.Even terug naar Kyle, het wordt weer lekker verbasterd bij de NOS.
Verdorie, ik had toch echt bij de volgende post 5 emojies toegevoegd.
Wie zijn er dood en in levensgevaar, protesteerders of politie/onschuldigen?2 doden, 1 in levensgevaar, 4 of 5 politieauto's total loss
Toegevoegd
Oh, en een vinger
Protesteerders politie schiet met vuurwapen.Wie zijn er dood en in levensgevaar, protesteerders of politie/onschuldigen?
Niet nodig, jij bent toch zo goed in begrijpend lezen?Verdorie, ik had toch echt bij de volgende post 5 emojies toegevoegd.
Je laat het zo wel verleidelijk klinken.
Mooi!
Nee hoor, zulks heb ik nooit beweert, ik weet soms niet eens wanneer jij een grapje maakt.Niet nodig, jij bent toch zo goed in begrijpend lezen?
ME begint altijd als eerstMooi!
Ga lekker protesten als je het er niet mee eens bent, na geweld niet zeuren over wat politiekogels her en der.
Geen emoji’s?Mooi!
Ga lekker protesten als je het er niet mee eens bent, na geweld niet zeuren over wat politiekogels her en der.
Damn right!
O, werd de brandweer door de ME belaagd?
Wie begint er dan precies als laatst? Hoe gaat dat dan?
Het begint sltijd vredig ME begint met meppen en dan krijg je het terug. Wil jij voor altijd in deze maatregelen leven? Die qr code word gekoppeld aan je BSN kan de overheid lekker bekijken waar ze je het hardst mee kunnen pakken. Men wilt een china cultuur zodat alles in controle isWie begint er dan precies als laatst? Hoe gaat dat dan?
Redelijk vaakNee hoor, zulks heb ik nooit beweert, ik weet soms niet eens wanneer jij een grapje maakt.
.Wat ik vind van de maatregelen staat volledig los wat ik vind van gewelddadig tuig dat zogenaamd voor de vrijheid opkomt. Het is niet zwart/wit.Het begint sltijd vredig ME begint met meppen en dan krijg je het terug. Wil jij voor altijd in deze maatregelen leven? Die qr code word gekoppeld aan je BSN kan de overheid lekker bekijken waar ze je het hardst mee kunnen pakken. Men wilt een china cultuur zodat alles in controle is
Flink wat grondrechten. Maar ik ga slapen.Wat ik vind van de maatregelen staat volledig los wat ik vind van gewelddadig tuig dat zogenaamd voor de vrijheid opkomt. Het is niet zwart/wit.
Je hebt nog steeds niet genoemd welke wetten de overheid heeft overtreden en welke rechten precies worden aangetast.