apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die spullen van ondernemers of particulieren sloopt verdient een nekschot.Dat zeg ik niet, maar de binnenstad doelbewust afbreken is ook niet het juiste middel. Ook niet als het meer om het rellen ansich gaat dan om omstreden maatregelen zoals 2g en een vaccinatieplicht.
Dat woord heeft te veel lettergrepen om te begrijpen.
True, de meeste rellen om te rellen.
Kom maar op. Denk niet dat je wat kan tegen de ultra groepen
Vorige x hielpen de hooligans toch juist de ME?Wat hebben de ultra groepen ( wat voornamelijk harde kern voetbal supporters zijn ) met dit soort demo’s van doen ?
Juist , ze komen bewust voor onrust , rellen en ellende zorgen , dit heeft 0,0 met beleid , regels, kabinet enz te maken .
Waar haalde jij die 2 doden vandaan, ik lees daar nu niets over.2 doden, 1 in levensgevaar, 4 of 5 politieauto's total loss
Toegevoegd
Oh, en een vinger
![]()
Las ik gisteren. Maar aangezien het nog niet bevestigd is, zal t wel kul zijnWaar haalde jij die 2 doden vandaan, ik lees daar nu niets over.
Het is natuurlijk geen structurele oplossing maar er zijn wel voorbeelden van rellen die een gewenste politieke uitwerking hebben behaald.Dat zeg ik niet, maar de binnenstad doelbewust afbreken is ook niet het juiste middel. Ook niet als het meer om het rellen ansich gaat dan om omstreden maatregelen zoals 2g en een vaccinatieplicht.
De kans dat die debielen die gisteren in Rotterdam aan het rellen waren het zullen accepteren als straks een van hun vrienden of familie niet geholpen kan worden in een ziekenhuis als dat nodig blijkt te zijn dat gaan accepteren lijkt me ook vrij klein.
En een baantje oppikken in de zorg om die te ontlasten zie ik ook niet gebeuren.
Zou wel liever wat meer verantwoordelijke lui het benauwd zien krijgen.Iedereen die spullen van ondernemers of particulieren sloopt verdient een nekschot.
Iedereen die de politie aanpakt heeft mijn zegen.
Komen de mad lads van de Z side dan ff langs?Kom maar op. Denk niet dat je wat kan tegen de ultra groepen
Daar heeft ie een punt.
Er is namelijk nog veel meer geweld nodig. Laat er maar doden vallen. De fik erin.

Die jongens kun je er prima bij hebben! Balls of steelWat hebben de ultra groepen ( wat voornamelijk harde kern voetbal supporters zijn ) met dit soort demo’s van doen ?
Juist , ze komen bewust voor onrust , rellen en ellende zorgen , dit heeft 0,0 met beleid , regels, kabinet enz te maken .
Vandaag in Amsterdam dus denk ik. Ajaxcieden de ultras van ajax