MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Wel vreemd trouwens dat er met vuurwerk wordt gegooid. Hoe is dat mogelijk?

Vuurwerk is toch verboden? :o

Dat zeg ik niet, maar de binnenstad doelbewust afbreken is ook niet het juiste middel. Ook niet als het meer om het rellen ansich gaat dan om omstreden maatregelen zoals 2g en een vaccinatieplicht.
Iedereen die spullen van ondernemers of particulieren sloopt verdient een nekschot.

Iedereen die de politie aanpakt heeft mijn zegen.

Alsof die rellen echt om coronamaatregelen gaan :roflol:
True, de meeste rellen om te rellen.

Maar dat geldt ook voor ME'ers. Die vinden het geweldig om buitensporig geweld te gebruiken tegen makkelijke doelwitten. Genoeg beeldmaateriaal gezien waarin ze half bejaarde 'wappie' mevrouwtjes een knuppel in de nek leggen. Heerlijk om te zien als ze een koekje van eigen deeg krijgen. Maar dan gaan ze opeens janken dat geweld niet de oplossing is. Boehoe.

Wie wind zaait zal storm oogsten. Verwacht nog veel meer geweld aankomende tijd. Met name in het buitenland. Kzit te wachten tot ze losgaan in de banlieus. Oostenrijk gaat ook leuk worden gezien het aantal wapeneigenaren daar.

Waar de meeste laffe Nederlanders graag alleen klagen gaan bepaalde demografische groepen daar anders mee om.

Nooit gedacht dat ik sympathie voor hen zou ontwikkelen. The enemy of my enemy is my friend? Gekke tijden :roflol:.

We importeren er 1000 per week. Begint zijn vruchten af te werpen :roflol:.

• Like
Waarderingen: p.b.
Kom maar op. Denk niet dat je wat kan tegen de ultra groepen

Wat hebben de ultra groepen ( wat voornamelijk harde kern voetbal supporters zijn ) met dit soort demo’s van doen ?

Juist , ze komen bewust voor onrust , rellen en ellende zorgen , dit heeft 0,0 met beleid , regels, kabinet enz te maken .

Rippedmeeuw lekker bezig in Groningen.

Wat hebben de ultra groepen ( wat voornamelijk harde kern voetbal supporters zijn ) met dit soort demo’s van doen ?

Juist , ze komen bewust voor onrust , rellen en ellende zorgen , dit heeft 0,0 met beleid , regels, kabinet enz te maken .
Vorige x hielpen de hooligans toch juist de ME?

2 doden, 1 in levensgevaar, 4 of 5 politieauto's total loss

Toegevoegd
Oh, en een vinger
Screenshot_20211119_232422_com.twitter.android.jpg
Waar haalde jij die 2 doden vandaan, ik lees daar nu niets over.

Dat zeg ik niet, maar de binnenstad doelbewust afbreken is ook niet het juiste middel. Ook niet als het meer om het rellen ansich gaat dan om omstreden maatregelen zoals 2g en een vaccinatieplicht.

De kans dat die debielen die gisteren in Rotterdam aan het rellen waren het zullen accepteren als straks een van hun vrienden of familie niet geholpen kan worden in een ziekenhuis als dat nodig blijkt te zijn dat gaan accepteren lijkt me ook vrij klein.
En een baantje oppikken in de zorg om die te ontlasten zie ik ook niet gebeuren.
Het is natuurlijk geen structurele oplossing maar er zijn wel voorbeelden van rellen die een gewenste politieke uitwerking hebben behaald.

Bijvoorbeeld de veroordeling van Derek Chauvin m.b.t. de dood van G. Floyd.

Geweld werkt.

Iedereen die spullen van ondernemers of particulieren sloopt verdient een nekschot.

Iedereen die de politie aanpakt heeft mijn zegen.
Zou wel liever wat meer verantwoordelijke lui het benauwd zien krijgen.

Zeker net gevaccineerd :trollface:

Ze zouden Rittenhouse een medaille moeten geven en wat standbeelden in zijn naam moeten oprichten. Time Square herbenoemen naar Rittenhousesquare met een metershoog standbeeld van Kyle op het midden van het plein, met als ondertext 'f**k around and find out' en natuurlijk 'f**k your feelings'.
De 'slachtoffers'
1637406162704.jpg

Die jongens kun je er prima bij hebben! Balls of steel

Deze jongen is pas een echte held.
Als jong jochie een wapen regelen om de buurt te beschermen tegen relschoppers, vervolgens een antifa gast headshotten die je aanvalt. Vluchten naar veilig gebied waarbij je bijna gelynched wordt door een mob van linkse antifa en blm commies waarbij je 1 bijna zijn arm eraf blaast en een ander een tweede anus in zijn borstkast geeft.

En dit allemaal als jonge knaap zonder letsel overleeft tegen een gigantische overmacht door een juiste triggerdiscipline.
Eindscore. 2 dode criminele commies en 1 die voortaan met 1 arm door het leven kan. Wat een held.

Terug
Naar boven