AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

@ Rippedmeeuw, ik geloof niet alles wat de overheid zegt, ik ben het zeker niet overal mee eens maar ik haal het simpelweg niet in mijn donder om dan je eigen onvrede tegen de dienders te uiten die er totaal niets aan kunnen doen.

Maar nog steeds geen goed onderbouwd antwoord van je mogen ontvangen waarom jij vind dat agenten " neer " mogen .

Denk hier maar eens over na :

Onder het ME pak’

Onder het ME pak giert adrenaline door mij heen.
Het maakt mij super scherp en zo ontwijk ik elke steen

Maar, waarom sta ik hier? Corona, QR, Vuurwerk, Vaccinatie?

Denken ze dat ik beleid bepaal? Dat ik hen down lock?

Stenen, vuurwerk, messen.

Ze blijven maar doorgaan, is dit mijn leven waard?

Pas op, weer een steen! ik ontwijk hem net
Mijn partner ligt met stress op mij te wachten in haar bed

Niet aan thuis denken nu! Kom, hou je kop er bij!
We moeten de rust herstellen, met collega’s zij aan zij

Vanonder het ME pak zie ik een auto op z’n kop
Ik zie vernielingen en plundering, wanneer houdt dit op?!

Vanonder het ME pak voer ik een charge uit

Helaas, geweld is nodig, dat lokken zij toch uit?

Onder het ME pak denk ik: “Gasten, doe toch eens normaal!”
Niemand vindt corona leuk! Denk je dat ik niet baal?

Vanonder het ME pak zie ik de wereld in de hens..

Lieve mensen, bedenk alsjeblieft:

Onder het ME pak zit een mens...

Hij heeft zich toch zelf aangemeld bij de ME.
Moet ie buurtagent worden

@ Rippedmeeuw, ik geloof niet alles wat de overheid zegt, ik ben het zeker niet overal mee eens maar ik haal het simpelweg niet in mijn donder om dan je eigen onvrede tegen de dienders te uiten die er totaal niets aan kunnen doen.

Maar nog steeds geen goed onderbouwd antwoord van je mogen ontvangen waarom jij vind dat agenten " neer " mogen .
1. Je kan een andere baan zoeken waarom zou je je eigen burgers willen pakken!
2. Van mij mogen ze verdwijnen omdat ze meewerken aan dit vieze spelletje van de overheid. Om deze walgelijke china dictatuur in het land te introduceren

Ben het eens dat mensen thuis opzoeken etc tever gaat.

Maar face to face, ja daar heb je voor gekozen, je weet dat niet iedereen even goed opgevoed is

Onder het ME pak’

f**k de ME ze houden van meppen. Ik heb hiervoor beveiliging gedaan toen moesten we oefeningen doen met de ME. Wij moesten hooligans spelen en zij gingen dan oefenen opeens slaan enzo en ons arresteren. We mochten met steentjes gooien, ze zeiden gewoon “die n*ger gaan we beste tikken geven” het zijn vieze honden ik kon gewoon zien dat ze er van genoten. Zelfs de acteurs die meededen zeiden dat ze gewoon doorsloegen

Onder het ME pak’

Voor wat moet je rust herstellen! Het zijn fucking burgers die hun toekomst verdedigen vechten voor hun kinderen familie vrijheid. Van mij mogen ze nog verder gaan de demonstranten. Al die burgers zijn straks werkloos dakloos en voor wat het machtspelletje hugo de jonge🤣. Mensen worden wakker jongen gelukkig. Wat denk je dat hun die ME wat kan schelen het gaat om hun fucking vrijheid

Het zijn fucking burgers die hun toekomst verdedigen

Maar goed, stel ... stel dat het op een handgemeen uitkomt ,, moeten dan winkels geplunderd worden, er is een paar ton aan politie autos plus apparatuur de lucht in gegaan , er zijn gewonden gevallen ( nee niet alleen demonstranten maar ook politie agenten ) , er is met zwaar vuurwerk zoveel schade aan winkels en woningen aangericht dat er duizenden euros schade is

Wat kan Rotterdam , de dienders , de journalisten die aangevallen zijn door hooligans / doorgesnoven malloten doen aan de situatie ?
Denk je nu echt dat Rutte en Hugo nu zegt " corona bestaat niet meer, alles open , geen QR code enz

Maar goed, stel ... stel dat het op een handgemeen uitkomt ,, moeten dan winkels geplunderd worden, er is een paar ton aan politie autos plus apparatuur de lucht in gegaan , er zijn gewonden gevallen ( nee niet alleen demonstranten maar ook politie agenten ) , er is met zwaar vuurwerk zoveel schade aan winkels en woningen aangericht dat er duizenden euros schade is

Wat kan Rotterdam , de dienders , de journalisten die aangevallen zijn door hooligans / doorgesnoven malloten doen aan de situatie ?
Denk je nu echt dat Rutte en Hugo nu zegt " corona bestaat niet meer, alles open , geen QR code enz
Niet op de manier hoe je het nu verteld. Maar stel er worden steeds meer mensen boos en er komen elk weekend 200.000 mensen naar rotterdam tegelijk allemaal mensen die boos zijn. En het worden er steeds meer, je moet niet vergeten dat WIJ als volk de baas zijn. Als wij met zijn allen zeggen dit gaat niet meer gebeuren dan gebeurd het niet

Voor wat moet je rust herstellen! Het zijn fucking burgers die hun toekomst verdedigen vechten voor hun kinderen familie vrijheid. Van mij mogen ze nog verder gaan de demonstranten. Al die burgers zijn straks werkloos dakloos en voor wat het machtspelletje hugo de jonge🤣. Mensen worden wakker jongen gelukkig. Wat denk je dat hun die ME wat kan schelen het gaat om hun fucking vrijheid
Welke toekomst en vrijheid wordt deze mensen dan afgepakt?

Dat ze met O&N geen vuurwerk mogen misbruiken?

Als je ten gevolge van rellen of vervolging daarvan je werk verliest, dan doe je dat toch echt zelf.

Ik heb echt een hekel aan geweld en al helemaal in groepsverband. Of ze dan van BLM, PSV of FvD zijn intereseert me werkelijk niet, dan lijkt KLPD de minst slechte lettercombinatie.

Welke toekomst en vrijheid wordt deze mensen dan afgepakt?

Dat ze met O&N geen vuurwerk mogen misbruiken?

Als je ten gevolge van rellen of vervolging daarvan je werk verliest, dan doe je dat toch echt zelf.

Ik heb echt een hekel aan geweld en al helemaal in groepsverband. Of ze dan van BLM, PSV of FvD zijn intereseert me werkelijk niet, dan lijkt KLPD de minst slechte lettercombinatie.
Door niet gevaccineerd te zijn verlies je alles

Niet op de manier hoe je het nu verteld. Maar stel er worden steeds meer mensen boos en er komen elk weekend 200.000 mensen naar rotterdam tegelijk allemaal mensen die boos zijn. En het worden er steeds meer, je moet niet vergeten dat WIJ als volk de baas zijn. Als wij met zijn allen zeggen dit gaat niet meer gebeuren dan gebeurd het niet
Eigenijk hebben Hugo en Mark in sommige gevallen teveel rekening gehouden met het draagvlak ondede bevolking en mede daardoor niet daadkrachtig genoeg opgetreden.

Al die mensen die "boos" zijn, hebben niet noodzakelijk gelijk.

Jij bent echt fk dom als 5% van de hele bevolking naar Amsterdam komt. Dat vind de overheid niet
Vriendelijk verzoek om op te houden met het aan de lopende band variaties van dom en schapen te noemen van mensen die een andere mening hebben dan jij.

Bedankt!

Terug
Naar boven