XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Zeker net gevaccineerd :trollface:

Ze zouden Rittenhouse een medaille moeten geven en wat standbeelden in zijn naam moeten oprichten. Time Square herbenoemen naar Rittenhousesquare met een metershoog standbeeld van Kyle op het midden van het plein, met als ondertext 'Fuck around and find out' en natuurlijk 'Fuck your feelings'.
De 'slachtoffers'
Bekijk bijlage 541547
Dus als er gisteren een random Rotterdammer een aantal relschoppers had neer geschoten om zijn stad te beschermen was dat ook een held geweest?

Maar als hij dat met een uniform aan deed was het een laffe slaafse hond.
 
Laatst bewerkt:
Ze kunnen toch ook ander werk zoeken om hun pooier te betalen.
Lol ja joh tuurlijk kan dat. Geen probleem. Als ze het lief vragen zal die pooier ze zelfs nog een gouden handdruk geven voor hun bewezen diensten.
 
Dus als er gisteren een random Rotterdammer een aantal relschoppers had neer geschoten om zijn stad te beschermen was dag ook een held geweest?

Maar als hij dat met een uniforme aan deed was het een laffe slaafse hond.
Als die relschoppers hem probeerden te lynchen?

O ja zeker. Net als die juwelier die er 2 doodschoot.
 
Als die relschoppers hem probeerden te lynchen?

O ja zeker. Net als die juwelier die er 2 doodschoot.
Dan waren er best wel wat geüniformeerde helden op straat.

Gaan we morgen om 20:00 even voor ze klappen? BB_ doe je mee?
 
Dan waren er best wel wat geüniformeerde helden op straat.

Gaan we morgen om 20:00 even voor ze klappen? BB_ doe je mee?
Helden?

Ze hebben een ongewapende journalist van een ruime veilige afstand in zijn been geschoten. Als je een ongewapend iemand neerschiet die dus geen bedreiging vormt ben je geen held.

Dan ben je een lafaard. Een echte politieagent dus ;).
 
Laatst bewerkt:
Helden?

Ze hebben een ongewapende journalist van een ruime veilige afstand in zijn been geschoten. Als je een ongewapend iemand neerschiet die dus geen bedreiging vormt ben je geen held.

Dan ben je een lafaard. Een echte politieagent dus ;).
Gaan we nou generaliseren of had de journalist geluk dat ze zo slecht konden mikken?
 
Gaan we nou generaliseren of had de journalist geluk dat ze zo slecht konden mikken?
Iemand die zo slecht kan mikken hoort geen vuurwapen te hanteren.

Iemand die de rules of engagement niet beheerst ook niet.
 
Ze mikten toch juist op de benen?

Wat overigens dom is want moeilijker te raken en als het raak is kun je met de slagaders daar zo snel doodbloeden.
 
Iemand die zo slecht kan mikken hoort geen vuurwapen te hanteren.

Iemand die de rules of engagement niet beheerst ook niet.
Wat is trouwens je bron wat betreft je stelling dat een journalist geraakt is door wen politiekogel)
 
Ze mikten toch juist op de benen?

Wat overigens dom is want moeilijker te raken en als het raak is kun je met de slagaders daar zo snel doodbloeden.
Die gozerr die in zen been was geschoten stond nog gewoon. Je moet de wond goed afbinden zodat de bloeding stopt
 
@ Rippedmeeuw, ik geloof niet alles wat de overheid zegt, ik ben het zeker niet overal mee eens maar ik haal het simpelweg niet in mijn donder om dan je eigen onvrede tegen de dienders te uiten die er totaal niets aan kunnen doen.

Maar nog steeds geen goed onderbouwd antwoord van je mogen ontvangen waarom jij vind dat agenten " neer " mogen .

'dienders'.

juist.
 
Ik liep langs een tv, iets over rellen in Rotterdam vanwege corona...

Binnen een minuut werd geduid dat ze niet voor de meerderheid van het land spraken (want minderheden moet je gewoon onderdrukken?) die wel snakken naar meer beleid. De minuut erna moest het gaan over de enorme aantale besmettingen waartegen de huidige maatregelen geen enkel effect gingen hebben en dat er dus eigenlijk volledige lockdowns nodig zijn om te zorgen dat dokters geen moeilijke keuzes moeten maken. (die ze met reguliere zorg uitstellen ook al maken?)

Blijft toch knap, van erkennen dat er steeds ergere protesten tegen maatregelen zijn binnen enkele minuten aanstampen dat er wel meer maatregelen moeten komen.

Gelukkig, zo weet ik weer wat ik moet geloven. Ook wel duidelijk dat velen te veel tv kijken. (elke minuut is er een te veel)

Die gozerr die in zen been was geschoten stond nog gewoon. Je moet de wond goed afbinden zodat de bloeding stopt
Het woord 'kunnen' geeft een mogelijkheid aan.
 
Back
Naar boven