Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Voor wat moet je rust herstellen! Het zijn fucking burgers die hun toekomst verdedigen vechten voor hun kinderen familie vrijheid. Van mij mogen ze nog verder gaan de demonstranten. Al die burgers zijn straks werkloos dakloos en voor wat het machtspelletje hugo de jonge🤣. Mensen worden wakker jongen gelukkig. Wat denk je dat hun die ME wat kan schelen het gaat om hun fucking vrijheid
Voor wat? Voor de burgers er omheen, het was midden in een grote stad. Hoe je het ook wendt of keert je hoort je te gedragen en zo niet, dan heeft dat consequenties.

Niet op de manier hoe je het nu verteld. Maar stel er worden steeds meer mensen boos en er komen elk weekend 200.000 mensen naar rotterdam tegelijk allemaal mensen die boos zijn. En het worden er steeds meer, je moet niet vergeten dat WIJ als volk de baas zijn. Als wij met zijn allen zeggen dit gaat niet meer gebeuren dan gebeurd het niet
Ik hoop dat die dan door de echte Rotterdammers de stad uit worden gerost.

Gelul.

1. Vaak is het geweld tegen het collectief politie om wat een of meer individuele agenten gedaan zouden hebben, of welke regels de overheid oplegt;
Dus waar ik het over heb is dat er een moreel onderscheid per individu valt te maken, dat die in de praktijk niet na te leven is zorgt er dan ook voor dat het getoonde gedrag verder weinig met mijn redenering te maken heeft.

2. Het dragen van mondmaskers is gewoon de regel die wordt gehandhaafd, dat heeft niets met lastig vallen te maken;
Dat is toch ook het hele punt tegen dat 'gewoon orders volgen', mondmaskers zijn slechts 1 voorbeeld. Je kunt ook denken aan het sluiten van de zaken van ondernemers.

3. Mensen uiten hun frustraties nogal eens op de boodschappers van slecht nieuws, dat is bij overlast, vaak de politie;
Politie is geen boodschapper maar handhaving.

4. Als een demonstratie uit de hand dreigt te lopen en de politie is zover dat men vordert dat je weg moet, is dat niet het moment voor discussie en is dat ook niet het moment om demonstratief op de grond te gaan zitten onder het motto dat je niets verkeerd zou doen;
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zit hier op een forum te discussiëren over legitimiteit en oorzaak gevolg.

5. De mensen die gisteren aan het rellen waren, waren uit op rellen en sensatie, die zoeken wel een aanleiding;
Joh. Mijn redenaties die dat niet goedpraten staan daar dus niet achter.

6. Solidair met het volk betekent ook dat iedereen veilig over straat kan.
Mijn punt was dat dat dan ook zou kunnen gezien er dan geen rellen nodig zijn. Stel ze zeggen bijvoorbeeld jongens wij zijn het eens dat sommige bepalingen grondrechten schenden en die gaan wij niet handhaven want dat hoort de overheid principieel helemaal niet te kunnen doen. Dan zouden tenminste daar geen rellen op gericht worden. Zoals ik al zei; als er dan nog rellen om het rellen zijn dan schiet je die maar overhoop of wat dan ook.

Dit laat onverlet dat Romeo's soms geweld wat wellicht aanstaande is al uitlokken zodat het in de kiem gesmoord kan worden en dit gaat soms wel eens mis. Bij een wedsrrijd van Ajax tegen een Schotse club in Amsterdam is het geweld, gezien de reputatie van deze Schotse fans, waarschijnlijk ontstaan en/of verergerd door handelen van de politie.

Mensen die hulpverleners, daar hoort de politie ook bij, belagen zijn het laagste van het laagste, ze maken zelf ook niet het onderscheid tussen de politie en de brandweer als die hun vreugdevuurtje (lees: iemands auto, of het risico van een uitslaande of overslaande brand) komen blussen.
Hier heb ik het allemaal niet over en dat praat ik ook allemaal niet goed. Zoals ik ook al zei; het is meer een kwestie van oorzaak - gevolg die je kunt voorspellen als je ook maar een beetje begrijpt hoe mensen zijn, helemaal niet dat ik alles omtrent de rellen goedkeur.

Anderzijds zijn het soms ook mensen die in de knel zitten en zich alleen zo gehoord voelen of het idee hebben dat ze nog ergens invloed op kunnen uitoefenen. Je zou willen dat ze ook als ze geen stampij maken gehoord, gezien en eventueel geholpen worden.
Ja je zou willen dat er geen doorgesnoven megalomane narcistische zelf-verrijkende politici zijn maar de realiteit is nu eenmaal anders en daar werkt braaf meedoen gewoon niet tegen.

Laatst bewerkt:
Als je je brood verdient met het constant uitvoeren van taken waar je ethisch niet achter staat, dan ben je gewoon een zwakkeling en lafaard.

Er zijn geen excuses voor. Niemand die een pistool tegen je hoofd zet om dat werk te blijven doen.

• Like
Waarderingen: p.b.
In oostenrijk zijn er bijna agenten in de fik gestoken door demonstranten

Als je je brood verdient met het constant uitvoeren van taken waar je ethisch niet achter staat, dan ben je gewoon een zwakkeling en lafaard.

Er zijn geen excuses voor. Niemand die een pistool tegen je hoofd zet om dat werk te blijven doen.
Vooral die gedwongen prostituees, laffe h**ren zijn het.

• Haha
Waarderingen: Pren

Stukje over Kyle. Maandag heel interview.

Terug
Naar boven