AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Nou, de watergeuzen terroristen noemen gaat wel veel dieper hoor.
Waren ze ook, herstelbetalingen, vastgoed en kunst terug! Gewoon die nazaat van de Nederlandse OBL zwaarder belasten.

Geld kan mooi worden ingezet voor het onderhoud van Kerken, die staan er financieel minder goed voor.
 
Laatst bewerkt:
Nou, de watergeuzen terroristen noemen gaat wel veel dieper hoor.
De watergeuzen en de Europese Superstaat, beide vanuit Duitsland aangestuurde terreur.
 
Ik heb al een aantal collega’s met een migratie achtergrond, een paar vrouwen en een homo.
Hoe bevalt het om een homo te hebben? Moet je die ook 3 maal daags uitlaten?
 
Als je dit echt zo ervaart wat maakt het dan dat je hier blijft? Ik neem aan niet voor het prachtige weer.
Het is óók mijn land!

Er zijn allerlei mensen heel druk om onder de vlag van diversiteit en inclusie tradities van een bepaalde groep Nederlanders te vernietigen. Mensen die zich progressief wanen doen hier aan mee om te laten zien hoe ze deugen en bedrijven doen mee vanwege de "tirannie van de minderheid (Talib)", media laten maar een heel beperkte discussie toe (Overton window, Treviño's degrees of acceptance) en doen alsof dit de hele maatschappelijke discussie is. De zwijgende meerderheid wordt vermorzeld, gecanceld of in de uiterste flanken gedrukt. De zogenaamde progressieven komen er vaak later achter dat het monster dat ze aan het voeden zijn zich uiteindelijk ook tegen hen keert.

Ik vind daar wat van, het kind wordt nogal eens met het badwater weggegooid.
 
Back
Naar boven