- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volgens mij ging het er vooral om dat de meerderheid van Nederland niet achter deze rellen staat.Ik liep langs een tv, iets over rellen in Rotterdam vanwege corona...
Binnen een minuut werd geduid dat ze niet voor de meerderheid van het land spraken (want minderheden moet je gewoon onderdrukken?) die wel snakken naar meer beleid.
Wat Koopmans al aangaf: praten over welke G is leuk, maar het moet nu gaan over het dempen van het aantal besmettingen en in het verlengde daarvan de druk op de ziekenhuizen. Die maatregelen waar het tuig zegt tegen te protesteren (het zijn gewoon hooligans en meelopers op zoek naar een excuus) zijn pas voor als we weer zouden gaan versoepelen.De minuut erna moest het gaan over de enorme aantale besmettingen waartegen de huidige maatregelen geen enkel effect gingen hebben en dat er dus eigenlijk volledige lockdowns nodig zijn om te zorgen dat dokters geen moeilijke keuzes moeten maken.
Daarom hadden ze al veel eerder moeten ingrijpen (en ook minder snel moeten versoepelen).(die ze met reguliere zorg uitstellen ook al maken?)
Wat Koopmans al zei, dat zijn verschillende sets maatregelen.Blijft toch knap, van erkennen dat er steeds ergere protesten tegen maatregelen zijn binnen enkele minuten aanstampen dat er wel meer maatregelen moeten komen.
Of iets langer blijven zitten, dan weet je waar het precies over ging.Gelukkig, zo weet ik weer wat ik moet geloven. Ook wel duidelijk dat velen te veel tv kijken. (elke minuut is er een te veel)