Fitness Seller

Demoustier reportage bodybuilding

Nou mooi toch zon documentaire. Ik denk dat alleen wat forumleden zich druk maken en de rest van de wereld gewoon verder leeft zonder er aan terug te denken haha

Ik heb hem niet gemaild om een antwoord te krijgen. Ik heb hem gemaild omdat ik hem een riooljournalist vind en ik hoop dat deze enorme flater er voor zal zorgen dat er geen tweede seizoen komt. I can hope, can't I.
PS: Vind je dat ik blij mag zijn met zijn antwoord??? SRS??? Een beledigende, defensieve reactie zonder inhoud met valse insinuaties en lullen beside the point? Zijn antwoord toont duidelijk aan dat hij niet gewend is om te reageren op zoiets. Ik heb geen reactie meer gekregen omdat ik denk dat vermoedelijk VTM om een andere adviseur hem heeft aangeraden niet meer te reageren in de hoop dat dit een stille dood sterft.
MAar wie weet maar ik wel een facebook en youtube-account aan "demoustier_flatert ".

Jup, want denk je nu echt dat er ook maar iemand bij de VTM wakker ligt van de negatieve reactie van 1 iemand, als je een kijkcijferkanon hebt?

Een FB-account, dat lijkt me al een pak efficiënter!

Effe ter info, Erko is 2x betrapt geweest (kan je nagaan op de 2sites die deze thread al gepasseerd zijn)

Junuzovic Ermin 28-jun-90 25-nov-10 24-nov-12 bodybuilding
Junuzovic Ermin 28-jun-90 08-mei-11 07-mei-15 bodybuilding
(Wel vreemd dat de ene schorsing de andere overlapt)

En de regels zijn als volgt (naar wat ik gelezen heb)
1x betrapt -> 2jaar
2x betrapt -> 4 jaar
3x betrapt -> Levenslang

Het verhaal van de vetbrander lijkt me een grote klucht.

Facebook account aanmaken over 'Demoustier flatert'. En massaal liken en verspreiden waardoor dit de media zal halen. Hen aanvallen met dezelfde wapens!!

oke ik gebruik ook.en ik geef jullie gelijk.de reportage was opgezet en gedaan.maar aan de andere kant.... ze kunnen dan ook maar moeilijk zeggen aas is niet zo schadelijk alsof ze zeggen.anders begint elke onwettende jonge gast aan aas en kan het idd eens mis gaan. en ja het is uitvergroot voor kijkcijfers..

maar srs denk je dat nog 1 normaal iemand die geen aas gebruikt deze reportage volgende week nog kent?:)

Over de reportage:
Heb ze ook bekeken op VTM en het was schrijnend hoe het in scene werd gezet. Gevecht in de fitness, zeker mo die een hele resem uit een rugzakje haalde, onwetendheid alom dat er zo afdroop, random kerel ingehuurd die zogezegd zijn eerste kuur ging afmaken.

Wel het verhaal rond Erko was vrij goed, enkel dan over het feit dat Bodybuilding een levensstijl is... Dat het niet zomaar paar keer per week de gym binnen stappen is en een proteïne shakje drinken maar dat je er zeer hard voor moet werken, wil je optimaal resultaat. Of hij al dan niet AAS gebruikte is hier al genoeg besproken en ga ik mij niet over uitspreken.

Over het gebruik van AAS:
Ik vind dat vele commentaren hier (lees: niet iedereen maar meerderen) over het gebruik van AAS toch moeten genuanceerd worden. Ten eerste vind ik het al absurd om altijd te vergelijken met drank, tabak, andere drugs... Het is gewoon allemaal niet gezond.
Er is in mijn ogen geen enkele mogelijkheid dat AAS gebruikt kan worden (om niet medische redenen) op een "gezonde" manier.

Natuurlijk is het zwaar overdreven op het programma en wordt er uitgegaan van worst scenario's maar de manier waarop sommigen het nuanceren vind ik even frappant. Natuurlijk zullen de meeste weten met wat ze bezig zijn, en zullen de pro en de contra's in overweging brengen voor het gebruik. Wie dat niet doet, is een ezel.

Ik train nu 6 jaar, heb niet de beste genen maar mijn voeding, training, rust en voral motivatie is in orde. Ik zie mensen die met AAS hetzelfde in een vrij korte tijd bereiken. Gaat mijn mening dit veranderen? Nee.

Je spreekt jezelf tegen. We vergelijken het net omdat het allemaal ongezond is zoals je zelf zegt.
Dus zo een drama moeten ze er niet over maken.
Toen ik in het 2de middelbaar een reportage en uitleg kreeg over roken lieten ze ook de meeste lugubere foto's en ziektes zien. Zolang er niet wordt overdreven kan je lichaam het aan.
Verantwoord omgaan met aas is ook je bloed testen.

Waar staat de volledige video

Heb een reactie gekregen van Demoustier:

"Begrijp niet goed wat je probleem is. Vindt je het onterecht dat ik mensen informeer over de schadelijkheid van die producten ? misschien heeft Erko ooit een probleem gehad jaren geleden maar in het jaar dat wij hem gefilmd hebben was hij zeker zuiver op de graat. Dat kan ik je garanderen. En ja, niet iedereen is een doping expert zoals jij blijkbaar bent en er zijn dus heel wat jonge gasten die totaal niet geïnformeerd zijn en dus inderdaad niet weten wat de gevolgen kunnen zijn."

Hoe kan ik hier het best op reageren?

Is nou niet echt een volwassen reactie imo :p hij is precies wat in zijn gat gebeten..

Je spreekt jezelf tegen. We vergelijken het net omdat het allemaal ongezond is zoals je zelf zegt.
Dus zo een drama moeten ze er niet over maken.
Toen ik in het 2de middelbaar een reportage en uitleg kreeg over roken lieten ze ook de meeste lugubere foto's en ziektes zien. Zolang er niet wordt overdreven kan je lichaam het aan.
Verantwoord omgaan met aas is ook je bloed testen.

Je begrijpt het verkeerd ;)
Ik bedoel dat er altijd wordt verwezen en vergeleken naar andere ongezonde dingen zoals roken en alcohol.
Maakt dit AAS op zichzelf beter of slechter dan bepaalde dingen? Deze vergelijking bedoel ik. We zijn hier dan ook over AAS bezig en geen andere dingen.

Het is net hetzelfde als die topics hier over cannabis. Waar in een mum van korte tijd iedereen bezig is van alcohol is slechter. of omgekeerd. Blijft bij de essentie, in dit geval aas

Sommige doen hier precies of er is een war op AAS terwijl er niet veel gerept wordt over drugs in de media :p om te lachen.

Heb een reactie gekregen van Demoustier:

"Begrijp niet goed wat je probleem is. Vindt je het onterecht dat ik mensen informeer over de schadelijkheid van die producten ? misschien heeft Erko ooit een probleem gehad jaren geleden maar in het jaar dat wij hem gefilmd hebben was hij zeker zuiver op de graat. Dat kan ik je garanderen. En ja, niet iedereen is een doping expert zoals jij blijkbaar bent en er zijn dus heel wat jonge gasten die totaal niet geïnformeerd zijn en dus inderdaad niet weten wat de gevolgen kunnen zijn."

Hoe kan ik hier het best op reageren?

Zeggen dat ze op zijn minst iemand hadden kunnen nemen die een fatsoenlijke kuur pakte en al een fatsoenlijk niveau had en niet een kerel die niet weet wat een barbell is om nog maar niet te beginnen over weten wat die aan het slikken is.

En vraag hem naar het aantal alcohol gerelateerde doden geregistreerd in 2012 en het aantal anabole gerelateerde doden in 2012.

Wat die kerel doet is gewoon sensatie zoeken en een probleem aankaarten wat voor de meeste mensen geen enkel probleem is om nog maar niet t beginnen over de grootte van het probleem in vergelijking met andere problemen.

Is nou niet echt een volwassen reactie imo :p hij is precies wat in zijn gat gebeten..

Ja vond ik ook. Niet echt een journalist-reactie. Net een klein kind waarbij je ontdekt dat hij gelogen heeft en de tegenaanval daar maar inzet. Zijn argumenten slaan nergens op, maar dat kon ook niet anders.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 15:43 ----------

Zeggen dat ze op zijn minst iemand hadden kunnen nemen die een fatsoenlijke kuur pakte en al een fatsoenlijk niveau had en niet een kerel die niet weet wat een barbell is om nog maar niet te beginnen over weten wat die aan het slikken is.

En vraag hem naar het aantal alcohol gerelateerde doden geregistreerd in 2012 en het aantal anabole gerelateerde doden in 2012.

Wat die kerel doet is gewoon sensatie zoeken en een probleem aankaarten wat voor de meeste mensen geen enkel probleem is om nog maar niet t beginnen over de grootte van het probleem in vergelijking met andere problemen.

Inderdaad; Elke journalist die zijn job kent, of die ook maar enig gezond verstand heeft vergelijkt toch twee zaken waarbij slechts 1 ding anders is (als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Dan zou je bijv een kerel kunnen nemen die al 5 jaar traint zonder AAS en daarnaast dan een kerel die ook 5 jaar heeft getraind en recent gekuurd heeft. En dan zeggen: "dit is zo een beetje het verschil: droger; wat meer massa, wat meer vasculariteit " (natuurlijk is ieder individu anders).
En dan spreken met mensen die al tien a 20 jaar kuren. Met sterren, met een ernstige dealer,...
Ik wacht nog steeds op de eerste ernstige documentaire die de zaken correct aanpakt.

Heb de docu niet gezien, maar als ik de reacties zo lees is het inelkaar gedraaid door zo'n "journalist" met het IQ van 'n terrasverwarmer. Vraag me echt af hoe die het zo ver heeft weten te schoppen dat ie "documentaires" mag maken voor bijv. VTM. Zuigt waarschijnlijk flink wat lullen af daar met z'n gehandicapte snoetje.

ging dit topic niet over het stetyperen van bodybuilding en aas, na die uitzending lees ik meer over stereoriperen over genoemde persoon (erko jun) vind dit nogal vrij hypocriet het topic opzich mooi discussie maat dat wellen nietes over erko is toch overbodig want gaat meer over misbruik, nemen zonder te weten wat ze met het lichaam doen

ging dit topic niet over het stetyperen van bodybuilding en aas, na die uitzending lees ik meer over stereoriperen over genoemde persoon (erko jun) vind dit nogal vrij hypocriet het topic opzich mooi discussie maat dat wellen nietes over erko is toch overbodig want gaat meer over misbruik, nemen zonder te weten wat ze met het lichaam doen

Dat is wat wij willen dat het over gaat, de docu zelf ging over Erko die clean zou zijn en het op de goede manier doet (en dat doet hij ook, ik heb nogmaals geen idee of hij gebruikt of niet en spreek me daar niet over uit) en langs de andere kant de AAS gebruiker. Docu heeft verkeerde info gegeven en dat duidelijk bewust.

Dat is wat wij willen dat het over gaat, de docu zelf ging over Erko die clean zou zijn en het op de goede manier doet (en dat doet hij ook, ik heb nogmaals geen idee of hij gebruikt of niet en spreek me daar niet over uit) en langs de andere kant de AAS gebruiker. Docu heeft verkeerde info gegeven en dat duidelijk bewust.

Kan jij mensen verplichten interpunctie te gebruiken?

Incoherente braaksels ook 1 van de bijwerkingen?

12 pagina's en nog steeds geen link naar de volledige docu?

nfNeT7YvTozx0cv7ze3mplZpo1_500.gif

Erko kan natuurlijk niet vrij spreken over aas gebruik. Ik weet niet hoe het in nl zit maar hier in BE staan er strenge staffen op.

Geen groepssport = trainen in gym.
geen wedstrijden
dikke boete
en wie weet wat nog allemaal

Terug
Naar boven