XXL Nutrition

Demoustier reportage bodybuilding

Ik heb zonet de hele documentaire bekeken. Verschrikkelijk.
Die ene is zeker een acteur. De arts is een idioot en de reporter is bijna zo onbekwaam als Jambers;

Ik wil het volgende naar de zender schrijven:
"beseft u dat Erko Jun geschorst is wegens doping? Zijn echte naam is:Junuzovic Ermin. [Link niet meer beschikbaar]. U had dus een mooie documentaire kunnen maken met Erko en tonen dat AAS niet noodzakelijk slecht hoeven te zijn. U koos er echter voor weinig onderzoek te doen, en de stereotypen nog maar eens te benadrukken."

Ik zeg doen! De hele tijd door benadrukken hoe natuurlijk die gast z'n spieren zijn, terwijl ik roids dacht van de eerste seconde ik em zag.

Bij die zogenaamde beginneling met z'n kuur. Sorry maar als je na 5 weken op zo een kuur (zeker met die oxy erbij) nog niets van verandering ziet....... Fake as hell!

Ik zeg doen! De hele tijd door benadrukken hoe natuurlijk die gast z'n spieren zijn, terwijl ik roids dacht van de eerste seconde ik em zag.

Bij die zogenaamde beginneling met z'n kuur. Sorry maar als je na 5 weken op zo een kuur (zeker met die oxy erbij) nog niets van verandering ziet....... Fake as hell!

ALs de journalist hem zegt dat zijn ballen kunnen krimpen en zo, doet die alsof hij dat nog nooit heeft gehoord; "amai, dan ga ik er mee stoppen." n**ga please!

ALs de journalist hem zegt dat zijn ballen kunnen krimpen en zo, doet die alsof hij dat nog nooit heeft gehoord; "amai, dan ga ik er mee stoppen." n**ga please!

+1

Je telt echt geen 520 euro neer als je er niets van af weet en nog nooit getraind hebt. Sensatiebelust, lijkt me nu wel vrij duidelijk.

Ik wil het volgende naar de zender schrijven: "beseft u dat Erko Jun geschorst is wegens doping? Zijn echte naam is:Junuzovic Ermin. [Link niet meer beschikbaar zei:
. U had dus een mooie documentaire kunnen maken met Erko en tonen dat AAS niet noodzakelijk slecht hoeven te zijn. U koos er echter voor weinig onderzoek te doen, en de stereotypen nog maar eens te benadrukken."

stuur het naar een concurrerende zender die zullen hier zeker en vast iets van willen maken

Dit ligt gewoon in het verlengde van die hele war on drugs wantoestand.

Is een beetje het enige wat men hier in belgië uit de mouw tovert om daadkrachtigheid van justitie,politie en regering in de verf te zetten bij de doorsnee belg dat zich heel gemakkelijk laat misleiden.

Zelfde types dat graag onzin verkondigt gebaseerd op toogpraat,achterklap en subjectieve data dat in hun kraam past.

Het doelpubliek van human interest docutainments dus en de volgende dag dramatiseert men het probleem nog eens en melkt men dat ook nog eens goed uit:

Onze kersverse europese dopingcoïtuspert :rolleyes: doet dan ook nog eens zijn zegje voor de vtm-camera.

• Like
Waarderingen: mat
Over de reportage:
Heb ze ook bekeken op VTM en het was schrijnend hoe het in scene werd gezet. Gevecht in de fitness, zeker mo die een hele resem uit een rugzakje haalde, onwetendheid alom dat er zo afdroop, random kerel ingehuurd die zogezegd zijn eerste kuur ging afmaken.

Wel het verhaal rond Erko was vrij goed, enkel dan over het feit dat Bodybuilding een levensstijl is... Dat het niet zomaar paar keer per week de gym binnen stappen is en een proteïne shakje drinken maar dat je er zeer hard voor moet werken, wil je optimaal resultaat. Of hij al dan niet AAS gebruikte is hier al genoeg besproken en ga ik mij niet over uitspreken.

Over het gebruik van AAS:
Ik vind dat vele commentaren hier (lees: niet iedereen maar meerderen) over het gebruik van AAS toch moeten genuanceerd worden. Ten eerste vind ik het al absurd om altijd te vergelijken met drank, tabak, andere drugs... Het is gewoon allemaal niet gezond.
Er is in mijn ogen geen enkele mogelijkheid dat AAS gebruikt kan worden (om niet medische redenen) op een "gezonde" manier.

Natuurlijk is het zwaar overdreven op het programma en wordt er uitgegaan van worst scenario's maar de manier waarop sommigen het nuanceren vind ik even frappant. Natuurlijk zullen de meeste weten met wat ze bezig zijn, en zullen de pro en de contra's in overweging brengen voor het gebruik. Wie dat niet doet, is een ezel.

Ik train nu 6 jaar, heb niet de beste genen maar mijn voeding, training, rust en voral motivatie is in orde. Ik zie mensen die met AAS hetzelfde in een vrij korte tijd bereiken. Gaat mijn mening dit veranderen? Nee.

Laatst bewerkt:
Ik zag dit op facebook verschijnen:

"Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor alle positieve reacties.
Het doet me deugd te horen dat er nog veel gym fanaten zijn.
Spijtig genoeg krijg ik ook heel wat kritiek binnen omdat ik 4 jaar geleden in aanraking kwam met een verboden middel, dit product werd als een “vet verbrandend supplement” vrij verkocht op het internet. Ik was niet op de hoogte dat dit product een illegaal bestanddeel bezat. Men is altijd zeer snel in het veroordelen van mensen zonder echt te weten hoe de vork aan de steel zit. Ik vind het echt jammer dat het er zo slecht aan toe gaat met bodybuilding in België.
Veel atleten komen nog amper op het podium omdat we constant geviseerd en bekritiseerd worden. Voor al de mensen die denken dat het makkelijk is en geloven dat je door eender wat te pakken een bodybuilder wordt, die mensen nodig ik gerust uit om mee met mij te trainen en hun leven zo aan te passen zoals het mijne! Bodybuilding is een levenswijze en geen simpele sport, elke bodybuilder zal dit beamen."

Ik vind dat we allemaal VTM moeten mailen over de onkunde van deze flutreporter! Ik stuur vandaag nog een mail. Zouden ze wel antwoorden? Iemand die de mail van die Demoustier zelf weet?

Ik zag dit op facebook verschijnen:

"Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor alle positieve reacties.
Het doet me deugd te horen dat er nog veel gym fanaten zijn.
Spijtig genoeg krijg ik ook heel wat kritiek binnen omdat ik 4 jaar geleden in aanraking kwam met een verboden middel, dit product werd als een “vet verbrandend supplement” vrij verkocht op het internet. Ik was niet op de hoogte dat dit product een illegaal bestanddeel bezat. Men is altijd zeer snel in het veroordelen van mensen zonder echt te weten hoe de vork aan de steel zit. Ik vind het echt jammer dat het er zo slecht aan toe gaat met bodybuilding in België.
Veel atleten komen nog amper op het podium omdat we constant geviseerd en bekritiseerd worden. Voor al de mensen die denken dat het makkelijk is en geloven dat je door eender wat te pakken een bodybuilder wordt, die mensen nodig ik gerust uit om mee met mij te trainen en hun leven zo aan te passen zoals het mijne! Bodybuilding is een levenswijze en geen simpele sport, elke bodybuilder zal dit beamen."

Hij had dit moeten bespreken tijdens de documentaire. Dan had hij de naam van het prodcut kunnen geven, en had de journalist dit kunnen checken met wat door de autoriteiten in zijn bloed werd gevonden;
Het excuus dat hij nu gebruikt horen we bijv al 20 jaar in het wielrennen.
Je gaat toch niet net voor een wedstrijd een voedingssupplement innemen zonder te checken wat er allemaal in zit?Dat hij zijn naam aanpaste maakt het er allemaal niet mooier op.

Dit ligt gewoon in het verlengde van die hele war on drugs wantoestand.

Is een beetje het enige wat men hier in belgië uit de mouw tovert om daadkrachtigheid van justitie,politie en regering in de verf te zetten bij de doorsnee belg dat zich heel gemakkelijk laat misleiden.

Zelfde types dat graag onzin verkondigt gebaseerd op toogpraat,achterklap en subjectieve data dat in hun kraam past.

Het doelpubliek van human interest docutainments dus en de volgende dag dramatiseert men het probleem nog eens en melkt men dat ook nog eens goed uit:

Onze kersverse europese dopingcoïtuspert :rolleyes: doet dan ook nog eens zijn zegje voor de vtm-camera.

Fitness centra uitmesten, verziekte sector, keihard bestrijden,... Het ziet er naar uit dat ze in belgie nog wat extra zullen binnenvallen in de gyms.
Muyters is zelf actief in de wielrennerij. Misschien moet hij daar eens beginnen uitmesten.

Ik vind dat we allemaal VTM moeten mailen over de onkunde van deze flutreporter! Ik stuur vandaag nog een mail. Zouden ze wel antwoorden? Iemand die de mail van die Demoustier zelf weet?

Ik heb hen een mail gestuurd. viahun contactformulier op hun site. Daniel Demoustier heeft enkel Twitter maar dat heb ik niet.
Ik heb hen gevraagd me te antwoorden.
Ik ben benieuwd.

Ik heb hen een mail gestuurd. viahun contactformulier op hun site. Daniel Demoustier heeft enkel Twitter maar dat heb ik niet.
Ik heb hen gevraagd me te antwoorden.
Ik ben benieuwd.

:thumbs: Ik was net ook voor een mail aan't zoeken maar zal ook het contactformulier gebruiken. Als ze genoeg klachten krijgen MOETEN ze wel gehoor geven. Ik heb zelf ook een twitter, iemand die Demoustier via daar wilt aanspreken?

Lol gaan gaan jullie die mensen nu echt contacteren? :o

Maakt nu toch geen fl**ker uit of erko nu wel of niet zou hebben gebruikt? Hij heeft de sport mooi in beeld gebracht, dat is imo belangrijker!

Maakt nu toch geen fl**ker uit of erko nu wel of niet zou hebben gebruikt? Hij heeft de sport mooi in beeld gebracht, dat is imo belangrijker!

You're missing the point.
Het gaat hier om het k*twerk van de journalist en het eeuwigdurend slikken van crap!

Mailtje sturen naar HLN ofzo, die willen er vast wel iets mee doen :D

Ik heb ook duidelijk vermeld dat ze de sport en levensstijl goed hebben uitgelicht, enkel dat Demoustier een flutreporter is die liever sensatie levert als echte informatie. Verder de echtheid van die gebruiker in twijfel getrokken.

Dat Erko gebruikt kan me worst wezen, ik wil enkel eindelijk eens een goede reportage ipv al die zever wat de gewone mens nog dommer wil maken dan ze nu al zijn. Het zijn door van die idiote reportages als die van Demoustier dat mensen commentaar geven op ons bodybuilders. Ja zelfs op onze "shakies" want dat hebben ze op TV gezien en met "shakes" kan iedereen het hé!

</rant> Sorry is 's morgens vroeg en moest eruit :p

:thumbs: Ik was net ook voor een mail aan't zoeken maar zal ook het contactformulier gebruiken. Als ze genoeg klachten krijgen MOETEN ze wel gehoor geven. Ik heb zelf ook een twitter, iemand die Demoustier via daar wilt aanspreken?

Schrijf hem dat hij zijn werk beter moet doen; Dat het zielig is dat hij niet wist dat erko Ermin is, en dat hij een slechte acteur, met slechte dialogen heeft gebruikt en het allemaal zeer obvious was;

Schrijf hem dat hij zijn werk beter moet doen; Dat het zielig is dat hij niet wist dat erko Ermin is, en dat hij een slechte acteur, met slechte dialogen heeft gebruikt en het allemaal zeer obvious was;
Precies die dingen heb ik aangekaart :)

Mailtje sturen naar HLN ofzo, die willen er vast wel iets mee doen :D

Ja, maar stel je voor dat dit terug op televisie komt en Erko hierdoor zo depri wordt (door de vernedering) dat die zelfmoord pleegt of zo. Dat zou ik nu ook wel niet willen he. Het is niet Erko die ik hier viseer, maar eerder Demoustier. Ik snap niet hoe zo iemand zichzelf reporter of journalist kan noemen.
Investigative journalism is blijkbaar enkel mogelijk bij de good old BBC.

Terug
Naar boven