Fitness Seller

Demoustier reportage bodybuilding

:eek:

Laatst bewerkt:
vrij knullig antwoord dat Demoustier gaf op die mail eerlijk gezegd...
dus omdat Erko off is in het jaar dat hij gefilmd wordt is hij plots een natural volgens hem ofzo :dunno:

vrij knullig antwoord dat Demoustier gaf op die mail eerlijk gezegd...
dus omdat Erko off is in het jaar dat hij gefilmd wordt is hij plots een natural volgens hem ofzo :dunno:

Inderdaad; Een man die totaal geen research heeft gedaan. Prutsjournalist waarvan Erko nog het grootste slachtoffer is.

Voor zij die demoustier z'n reportage niet konden pruimen.
Kijk eens naar "Bigger, stronger, faster". Zo kan het dus ook..

Nu ga ik mijn bakje vis met een beetje groentjes opeten die mijn mama heeft klaargemaakt.
Ik heb gezien dat je daar serieus breed van kan worden.

Voor zij die demoustier z'n reportage niet konden pruimen.
Kijk eens naar "Bigger, stronger, faster". Zo kan het dus ook..

Nu ga ik mijn bakje vis met een beetje groentjes opeten die mijn mama heeft klaargemaakt.
Ik heb gezien dat je daar serieus breed van kan worden.

Ja want pilletjes... Dat is nergens voor nodig.

Ik vond ook dat die dealer die de spuit zet er helemaal niks van kent.
Die steekt van boven naar onder in die gast zijn bil.
Ok, de spuit zat er volledig in, maar helemaal niet diep in de spier.
Leek nergens naar.
Wat me ook opviel is dat de "acteur/gebruiker" helemaal geen last had van virgin muscle.
Mijn eerste injectie heb ik bijna een week krom van gelopen...

Leek nergens naar.
Wat me ook opviel is dat de "acteur/gebruiker" helemaal geen last had van virgin muscle.

Hij aspireerde ook niet eens. Toch wel vrij belangrijk dacht ik zo. Daarnaast dient winstrol depot dagelijks geïnjecteerd te worden (of gedronken desnoods).

Als je er na 5 weken op test + deca + winstrol + oxy (vooral dat laatste) nog steeds bijloopt als een overlever van auschwitz dan scheelt er iets.

Hij aspireerde ook niet eens. Toch wel vrij belangrijk dacht ik zo. Daarnaast dient winstrol depot dagelijks geïnjecteerd te worden (of gedronken desnoods).

Als je er na 5 weken op test + deca + winstrol + oxy (vooral dat laatste) nog steeds bijloopt als een overlever van auschwitz dan scheelt er iets.

Ik heb de test niet voorbij zien komen, toen hij het over test had liet hij Deca zien.

Zou de erectie problemen na enkele weken verklaren.

Erko kan natuurlijk niet vrij spreken over aas gebruik. Ik weet niet hoe het in nl zit maar hier in BE staan er strenge staffen op.

Geen groepssport = trainen in gym.
geen wedstrijden
dikke boete
en wie weet wat nog allemaal

Klopt maar werk dan toch niet mee met zo'n reportage...

Leek nergens naar.

Beste sporters,

Naar aanleiding van mijn reportage over Bodybuilding en het gebruik van steroïden, heb ik redelijk wat kritiek gekregen en is er een interessant debat begonnen.
Als onderzoeksjournalist kan ik niet meer dan dit wensen. Er zal dus een vervolg komen aan deze documentaire waarin wij volgende punten zullen aankaarten:
Het verleden van Erko mbt steroïden.
De schorsing van Erko en de impact op zijn carrière.
Het gebruik van steroïden in andere landen en de "legaliteit" ervan.

Indien jullie aanvullingen willen doen of eventuele voorstellen, zijn deze uiteraard welkom.

Met vriendelijke groet,

Daniel Demoustier

:roflol: goed gedaan dbb! Grote kans dat dit erko zijn carrière zal schaden. Terwijl de helft van de kijkers al lang is vergeten wat er is gezegd!

Beste sporters,

Naar aanleiding van mijn reportage over Bodybuilding en het gebruik van steroïden, heb ik redelijk wat kritiek gekregen en is er een interessant debat begonnen.
Als onderzoeksjournalist kan ik niet meer dan dit wensen. Er zal dus een vervolg komen aan deze documentaire waarin wij volgende punten zullen aankaarten:
Het verleden van Erko mbt steroïden.
De schorsing van Erko en de impact op zijn carrière.
Het gebruik van steroïden in andere landen en de "legaliteit" ervan.

Indien jullie aanvullingen willen doen of eventuele voorstellen, zijn deze uiteraard welkom.

Met vriendelijke groet,

Daniel Demoustier
Steroiden normaal belichten door iemand aan het woord te laten die niet het IQ van een krukas heeft.

:roflol: goed gedaan dbb! Grote kans dat dit erko zijn carrière zal schaden. Terwijl de helft van de kijkers al lang is vergeten wat er is gezegd!
Dat is nog wel het schadelijkste aan steroiden :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven