XXL Nutrition

Demoustier reportage bodybuilding

Die dokter zei dat het in de broek niet mee groeit , dat is een heel verschil dan dat hij zou zeggen dat het verkleint.
Trouwens 520 euro voor zon kuurtje .. hoe gek kan je zijn.
Verder had ik ook echt het gevoel dat er iets niet klopte met die kuurder. lijkt echt een acteur te zijn.
Verder vind ik het wel lachen dat die reportagemaker hem gaat confronteren met de uitspraken van die dokter :D :D
Die scheet volgens mij bijna in zn broek als het srs geen acteur was. HAHA .. teelballen die ontploffen --'
Enorm overdreven !

Langs de ene kant is het goed voor onwetende zielen die denken aan te komen zonder voeding + hard trainen.
Anderzijds is het heel erg want 80 % van de kijkers zal niet of nooit trainen en die hebben weer heel wat vooroordelen klaarliggen.

Dat is zijn echte naam. Je kan hem op inet vinden met erko jun, heeft ook een website en wordt gesponsord door performance.

geschorst van 2011 tot 2015 .. serieuze schorsing denk ik dan .

Duurt wel een eeuwigheid dat die online komt zeg. Heb hem alleen betaald kunnen vinden voor €1,99 iemand een gratis linkje?

Duurt wel een eeuwigheid dat die online komt zeg. Heb hem alleen betaald kunnen vinden voor €1,99 iemand een gratis linkje?

Een dagje geduld, en je kan ze gratis bekijken op http://vtm.be/demoustier

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 14:43 ----------

Daar staat Junuzovic Ermin? Mmmm maar op Google kom ik wel bij foto's van Erko uit?

Heeft een nieuwe naam aangenomen op het internet, zodanig dat hij niet gelinkt wordt met de positieve plas van Ermi Junuzovic. Uit goede bron heb ik eveneens vernomen dat HGH gebruiken zo gewoon is als zijn onderbroek vervangen (op HGH werd hij wel niet positief bevonden).

Ik ben nu 4 maanden intensief bezig, en heb deze reportage samen met mijn vriendin bekeken. Wij krijgen ook wat kritiek/vragen omdat we zo veel sporten. We bekeken deze reportage gewoon om te weten hoe andere mensen naar deze sport kijken.

Ik vond de reportage al bij al niet zo slecht. Je moet begrijpen dat het geen documentaire is he. Uiteraard zoeken ze wat sensatie, vechtpartijen ed op. Als je perse een documentaire wil denk ik dat national geographic meer je ding is.
Bij Erko: Succes krijg je door trainen, eten, discipline. Niet slecht toch? Niet helemaal educatief, maar de moraal van dit verhaal is: Je krijgt het niet cadeau. Het vergt doorzettingsvermogen en discipline. En of die kerel nu natty is of niet, in de reportage draaide het in elk geval om inzet. 8x per dag eten, workout schema's, 6x per week trainen, etc.

Wat betreft AAS, ze brengen echt enkel de negatieve kant in beeld.
Los van het feit dat de reportage eenzijdig was vind ik niet dat ze het AAS-gedeelte positiever in beeld moesten brengen. Als je ook maar suggereert dat het ook veilig kan met zuivere producten zal een bepaald publiek hierop ingaan.

Demoustier: "Ben je daar makkelijk aangeraakt aan die middelen?"
kuurder: "ja, een paar telefoontjes en ik had al direct connecties".
Bij zijn connectie:
kuurder:"eigenlijk is dat een dokter zonder diploma he"
Connectie: " ja eigenlijk wel, ik ben een dokter zonder diploma"

Allez, ik ken er feitelijk niets van maar vond het wel grappig:
Connectie: "mijn producten zijn allemaal veilig: dit komt uit pakistan, dit komt uit afganistan, dit komt uit blabla. Ik weet van topsporters hoe alles werkt". Nogmaals, ik ken er niks van, maar ik vind Pakistan nu niet meteen een sluitende referentie naar zuivere kwaliteit.

Als je AAS op een neutrale manier in beeld brengt, hoe weerhoud je het grote publiek er dan van om niet in contact te komen met dergelijke figuren?

Als ze het erover gaan hebben moeten ze het in beeld brengen zoals het is, niet hoe het hun uitkomt.

Die dokter zei dat het in de broek niet mee groeit , dat is een heel verschil dan dat hij zou zeggen dat het verkleint.
Trouwens 520 euro voor zon kuurtje .. hoe gek kan je zijn.
Verder had ik ook echt het gevoel dat er iets niet klopte met die kuurder. lijkt echt een acteur te zijn.
Verder vind ik het wel lachen dat die reportagemaker hem gaat confronteren met de uitspraken van die dokter :D :D
Die scheet volgens mij bijna in zn broek als het srs geen acteur was. HAHA .. teelballen die ontploffen --'
Enorm overdreven !

Langs de ene kant is het goed voor onwetende zielen die denken aan te komen zonder voeding + hard trainen.
Anderzijds is het heel erg want 80 % van de kijkers zal niet of nooit trainen en die hebben weer heel wat vooroordelen klaarliggen.

Is wel eens voorgevallen met een member hier hoor :D
Was echter van te overdrijven met hcg om ze weer op formaat te krijgen ;)

Dus de reporter heeft weer eens slecht werk geleverd. Een doc maken over een natty en een aas bb'er en blijkt dat de eerste 4 jaar geschorst werd. Nu hoop ik dat de reporter een follow up doet en zich verontschuldigt voor de fout.

• Topic Starter Topic Starter
Zo meteen gaan ze het ook op het vtm nieuws over hormonen hebben naar aanleiding van de reportage van gisteren. Het zal weer wat worden!:mad:

Zo meteen gaan ze het ook op het vtm nieuws over hormonen hebben naar aanleiding van de reportage van gisteren. Het zal weer wat worden!:mad:

Doen ze elk jaar toch ?
Een dikke 2 weken ging het er nog over .. met nadruk op de bruiners . maleblabla ben de naam vergeten.

ik vind het op zich wel goed dat amateur wedstrijden gecontroleerd worden, maar gebeurt dit vanuit de overheid of vanuit de organisatie zelf?

Dat menen ze toch niet serieus? Van Erko naturel?

Ik had er alle respect voor gehad als hij het nu wél eens had toegegeven en eventueel wat deftige bloedtesten had voorgelegd.

Heel die reportage is gebaseerd op een leugen als ik het zo zie, en die domme ecto steekt zich dan vol anabolen en hij wordt afgeschilderd als de doorsnee gebruiker, terwijl Erko net het voorbeeld is van hoe het wél kan, ook al is het met.

Dissapointment reached new level :D

Wel mooi dat bij het zoeken naar 'Demoustier+bodybuiling' dit topic als eerste resultaat staat :cool:

Terug
Naar boven