XXL Nutrition

Demoustier reportage bodybuilding

http://nieuws.vtm.be/49981-dinsdag-1106-19u

vanaf 7.45

edit: gevolgen van aas: 'een zeer lage stem zoals we gehoord hebben' :roflol: de stem was vervormd :roflol: belgie op zijn best!
Eigenlijk wel jammer van de reportage. Als ze nu enkel de beelden van Erko hadden laten zien, was het eigenlijk wel een goede reportage geweest.

Laatst bewerkt:
''Binnen 5 weken kreeg sander pijn aan zijn lever en iets met zijn ballen''

wtf dit is zowiezo in scene gezet man

zat clen, sust, winny, deca EN oxymetholone in die kuur ^^

12 weken on, 1 week off, en dan nakuur...

Goed advies dan van die leverancier..deca niet 2wkn korter dan de test? En start nakuur na 1 week? En..wtf moet je met clen en winny in je kuur als je deca en oxy pakt? Of andersom natuurlijk.

zat clen, sust, winny, deca EN oxymetholone in die kuur ^^

12 weken on, 1 week off, en dan nakuur...
hoe weet je wat erin zat? en 5 weken is te kort om last van je lever te krijgen.

Lol : ''zoals je kunt horen kan je van gebruik van de gevaarlijke middelenen een lagere stem krijgen''
en dat zegt iemand die uni heeft gedaan en dan iets van toxicologie :roflol: ze hebben gwn zn stem vervormd zodat men hem niet kan herkennen en wat zegt zon idioot

Iedereen op dit forum is nu wel enorm in zijn gat gebeten en dergelijke, maar ik, als iemand met 0 kennis over AAS, vraag me toch wel af: kan je 'gezond' kuren?

Zonee, dan ben ik blij dat men het zo negatief voorstelt. Op die manier weet elke niet-compleet-achterlijke KT-er dat hij er niet aan moet beginnen, zonder er eerst voldoende over na te denken.

Zoja, waarom is het dan illegaal? :/

Iedereen op dit forum is nu wel enorm in zijn gat gebeten en dergelijke, maar ik, als iemand met 0 kennis over AAS, vraag me toch wel af: kan je 'gezond' kuren?

Zonee, dan ben ik blij dat men het zo negatief voorstelt. Op die manier weet elke niet-compleet-achterlijke KT-er dat hij er niet aan moet beginnen, zonder er eerst voldoende over na te denken.

Kuren is niet gezond

Alcohol ook niet

Junk food ook niet

Moeilijk te verstaan zonder ondertiteling. :p

Tja..kan je sowieso uberhaupt eigenlijk "gezond" leven? Alcohol, tabak, verkeerd voedsel, teveel stress etc.

Anders natuurlijk dat weet ik ook wel maar toch..

hoe weet je wat erin zat? en 5 weken is te kort om last van je lever te krijgen.

Lol : ''zoals je kunt horen kan je van gebruik van de gevaarlijke middelenen een lagere stem krijgen''
en dat zegt iemand die uni heeft gedaan en dan iets van toxicologie :roflol: ze hebben gwn zn stem vervormd zodat men hem niet kan herkennen en wat zegt zon idioot

Hoe ik dat weet? Werd gewoon letterlijk gezegd toen ie dat bovenhaalde :p

Gezond...ja je kan verantwoord kuren...

Als je je voeding en het trainen op orde hebt...en je doet geen stomme zaken zoals deze kerel. Ja dan geloof ik dat dat kan.

Elke dag een pak sigaretten is ook schadelijk toch? Alcohol voor de lever ook...

dat andere dingen ongezond zijn is natuurlijk een beetje een non-argument he, heeft helemaal niks te maken met het feit dat aas ook schadelijk is.

Terug
Naar boven