dat andere dingen ongezond zijn is natuurlijk een beetje een non-argument he, heeft helemaal niks te maken met het feit dat aas ook schadelijk is.
Het relativeert wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat andere dingen ongezond zijn is natuurlijk een beetje een non-argument he, heeft helemaal niks te maken met het feit dat aas ook schadelijk is.
Iedereen op dit forum is nu wel enorm in zijn gat gebeten en dergelijke, maar ik, als iemand met 0 kennis over AAS, vraag me toch wel af: kan je 'gezond' kuren?
Zonee, dan ben ik blij dat men het zo negatief voorstelt. Op die manier weet elke niet-compleet-achterlijke KT-er dat hij er niet aan moet beginnen, zonder er eerst voldoende over na te denken.
Zoja, waarom is het dan illegaal? :/
daar ging het niet over, simpele antwoord op deze vraag is: nee (uitzonderingen daargelaten)
Dat het schadelijk is betwist niemand...maar om dat elke keer zo in de verf te zetten... in de reportage had men het eerder over AAS misbruik, dat is schadelijk en stom. Maar AAS gebruik, is imo iets heel anders...
Jup, helemaal correct. Als je weet waar je aan begint (en dus niet de vragen stelt: wat is dat die nakuur?), weet wat de middelen doen die je neemt, en je de juiste voorzorgen treft (pregnyl voor je ballen, eventueel een AI tegen vocht/gyno) kan je 'veilig' (of iig veiliger) kuren.
Maar als iedereen dat zou weten...
Mensen zoals Erko, als ze kuren (nogmaals ik doe geen uitspraken want ik weet het niet) gaan dat nooit toegeven. Dat is nefast voor hun sponsorcontracten en noem maar op...
Dus verantwoord kuren gaat nooit zo naar buiten komen als AAS misbruik...
Los daarvan ben ik overtuigd dat overdaad schaadt en dat is zo voor alles, alcohol, AAS, medicijnen, voeding,...
Goed advies dan van die leverancier..deca niet 2wkn korter dan de test? En start nakuur na 1 week? En..wtf moet je met clen en winny in je kuur als je deca en oxy pakt? Of andersom natuurlijk.
Die leverancier noemde zichzelf een sportdokter maar dan zonder diploma... En aspireren deed hij ook al niet precies...
Haha ok, maar is die 25% waar ze over spreken in de fitness dan ook mensen die positief testen op wiet?
Iemand de afleveringen opgenomen? Ergens te downloaden?
Net de aflevering gezien; geloof nooit dat die kerel niet ingehuurd is. Aan zijn lichaam te zien heeft hij nog nooit de binnenkant van een gym gezien, laat staan dat hij iets van sporten af weet. Ook rammelt hij steeds gewoon de albekende nadelen af, waardoor het echt lijkt alsof hij een lijstje opsomt. Na 5 weken stopt hij met de kuur, maar aan zijn lichaam is nog niets veranderd. Geloof nooit dat je dan 5 weken al die shit hebt genomen en 5 weken hard hebt getraind. Nee, I call BS.