Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het meer over de arnold-adonis fysiek, een grote meerderheid van mannen en vrouwen vinden dat het ideaal en echt wel mooier dan bijv. een witte harige papz*k
Maar goed je hebt een punt dat er uitzonderingen zijn die dat toch niet mooi vinden.
Hm.. denk dat je hier de plank een paar keer mis slaat wat die voorbeelden betreft.De meerderheid van de mensen gelooft in UFO's en Char, luistert naar ranzige top-40 muziek en kijkt naar verschrikkelijke films.
Ook al vind ik die tattoo en piercing-shit niets, de mening van de meerderheid is al helemaal niet serieus te nemen.
Hahahahahauhm....ik moet bekennen dat ik veel bekenden zie op die fotos...en ja,wij(ik en mijn vrouw) komen dus op die feestjes
ps;je zou versteld staan hoeveel mooie mensen daar komen
Sure, geef eens een paar voorbeelden van mooie mensen, wat ik op die foto's zie daar zou zelfs een blinde spontaan een slappe van krijgen.uhm....ik moet bekennen dat ik veel bekenden zie op die fotos...en ja,wij(ik en mijn vrouw) komen dus op die feestjes
ps;je zou versteld staan hoeveel mooie mensen daar komen