XXL Nutrition

Dennis Full body log

vandaag voor het eerst eigenlijk de "heavy" training gedaan

Benchpress 6 x 84 gedaan (vorige week nog met moeite 5 x 80 heerlijk dus)
Deadlift 5 x 120
calve raises 8 x 240 kg
squat 5 x 100 (merkte wel dat mijn benen al enigzins vermoeid waren van het deadliften helaas)
dumbbell curll 5 x 22
seated rows 5 x 80

echt een heerlijke training verder goed gezweet en morgen flink kapot denk ik ;) we gaan het merken ;)

fototje van vanmiddag span alleen mijn lats aan

http://members.lycos.nl/denniswebbiesite/rugjatoch.JPG

KARMAAA!:D

• Topic Starter Topic Starter
4e training alweer ;)
heb even paar oefeningen veranderd.
Incline dumbbell heb ik veranderd naar incline barbell omdat de dumbbells maar tot 26 gaan.
Triceps pushdown naar one arm cable pull

tot zover

Chins 3x6xBW
front squat 5 x 62 kg
power clean 5 x 62 kg
incline dumbbell 5 x 62 kg
one arm cable pull 8 x 25 kg
side raises 8 x 14 kg

lekkere training veel zweet benauwd k*tweer ;p

Laatst bewerkt:
wtf heb jij met 62 kilo's man:D? front SQ, power clean en incline barbell allemaal met 62!..niet erg, ziet der wel goed uit kerel! suc6, en lees je update wel weer!:D

nou al weer 2 trainingen erop zitten verder, alleen op verschillende dagen aangezien ik het weekend weg was.

1 vrijdag training die ik zondag heb gedaan en 1 maandag training die ik dinsdag heb gedaan.

vrijdag training.

squat: 5 x 106 kg
Push press: 5 x 64 kg
Stiff legged deadlift: 5 x 80 kg (pr)
Bor pendlay: 5 x 70 kg
Fly's: 5 x 24 kg
Conc. Curls: 5 x 22 kg

Ik heb tijdens deze training besloten dat ik de BOR/pendlay ga vervangen door lat pull down supinated. Mijn onderrug was tijdens de BOR echt te zwaar gebruikt door de stiff legged en iets door de squat.

maandag training.

BP: 5 x 86 kg
Deadlift: 5 x 126 kg
squat: - (had nog zware spierpijn van die zondag)
seated cable row: 6 x 85 kg
dumble curls: 5 x 22 kg
calve raises: 5 x 260 kg

en henri binnenkort ga ik daar zwaar overheen :p

nou al weer 2 trainingen erop zitten verder, alleen op verschillende dagen aangezien ik het weekend weg was.

1 vrijdag training die ik zondag heb gedaan en 1 maandag training die ik dinsdag heb gedaan.

vrijdag training.

squat: 5 x 106 kg
Push press: 5 x 64 kg
Stiff legged deadlift: 5 x 80 kg (pr)
Bor pendlay: 5 x 70 kg
Fly's: 5 x 24 kg
Conc. Curls: 5 x 22 kg

Ik heb tijdens deze training besloten dat ik de BOR/pendlay ga vervangen door lat pull down supinated. Mijn onderrug was tijdens de BOR echt te zwaar gebruikt door de stiff legged en iets door de squat.

maandag training.

BP: 5 x 86 kg
Deadlift: 5 x 126 kg
squat: - (had nog zware spierpijn van die zondag)
seated cable row: 6 x 85 kg
dumble curls: 5 x 22 kg
calve raises: 5 x 260 kg

en henri binnenkort ga ik daar zwaar overheen :p

ben benieuwd jongen, gaan we zien he:D!..ik ga gewoon lkkr door met me spiltjes, bevalt me nog te goed om iets anders te gaan doen!

Hey kerel.....hoe gaat het nu???, of ben je gestopt met buffelen:eek::D.

Hey kerel.....hoe gaat het nu???, of ben je gestopt met buffelen:eek::D.

haha nee dat nooit ;) ben erg druk met school en vergeet vaak om hier updates te houden :D

ben iig al erg vooruit gegaan en vele pr's gebroken.

stats nu:

squat 5 x 114 kg
deadlift 5 x 140 kg
benchpress 5 x 90
stiff legged deads 5 x 90
power clean 5 x 74
push press 5 x 70

gaat erg goed dus ;) zit nu ook rond de 86 kilo en ben nu sterker dan vorig jaar toen ik 92 kilo woog dus :cool: begon met full body zo rond de 82 kilo dacht ik. Zal iig proberen het hier beetje bij te houden :D

Klasse kerel...blijft altijd leuk om te volgen:cool:.

haha nee dat nooit ;) ben erg druk met school en vergeet vaak om hier updates te houden :D

ben iig al erg vooruit gegaan en vele pr's gebroken.

stats nu:

squat 5 x 114 kg
deadlift 5 x 140 kg
benchpress 5 x 90
stiff legged deads 5 x 90
power clean 5 x 74
push press 5 x 70

gaat erg goed dus ;) zit nu ook rond de 86 kilo en ben nu sterker dan vorig jaar toen ik 92 kilo woog dus :cool: begon met full body zo rond de 82 kilo dacht ik. Zal iig proberen het hier beetje bij te houden :D

die is dus wel gelukt ja:D?..had er nog niks van gehoord..lkkr kerel, netjes ga zo door:D!

die is dus wel gelukt ja:D?..had er nog niks van gehoord..lkkr kerel, netjes ga zo door:D!

haha ja is zeker gelukt ;) alleen bij de 5e rep ging ik heel mooi geleidelijk naar boven, moest ik op 3/4 van de rep snel terug gaan omdat ik de stang met mijn rechterhand alleen nog met de vingers vast had :D ding gleed er gewoon uit was ook zwaar pissed maar voelde wel dat ik de rep makkelijke kon afmaken dus volgende keer pak ik em gewoon nog een keer ;)

deze week ff fijn deload weekje ;) nog steeds beetje last van mijn nek (auto ongelukje dus deze week ook even huisarts bezoeken)

Terug
Naar boven