MMN
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Je plaats data naast de oorlogen. Waar haal je die data?
gokje kijken of het uitkomt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je plaats data naast de oorlogen. Waar haal je die data?

Dat verhaal dat men niet weet hoe de derde WO zal gevochten worden maar dat de 4 de met stokken zal zijn, heb ik nog gehoord. Namelijk van mijn leraar chemie, 10 jaar geleden; hij citeerde iemand maar ik ben vergeten wie. Weet jij het nog?
Dat verhaal dat men niet weet hoe de derde WO zal gevochten worden maar dat de 4 de met stokken zal zijn, heb ik nog gehoord. Namelijk van mijn leraar chemie, 10 jaar geleden; hij citeerde iemand maar ik ben vergeten wie. Weet jij het nog?
Ik vrees er voor. Wij zijn militair heel sterk maar kijk wat Amerika met al zijn macht deed tegen die zotten in Irak? En israel tegen hezbollah in Libanon.Ach het zou er toch wel eens van komen. Maarja, wij roeien dat moslim tuig toch wel uit, en dan zijn we eindelijk van die mafkezen af.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -- Albert Einstein
kijk met de toenemende kennis, acht ik het niet onmogelijk dat over 50 jaar of als jouw kinderen groot zijn, er terroristische organisaties zullen bestaan die massavernietigingswapens kunnen ontwikkelen, en is de kans groot dat het flink uit de klauwen gaat lopen.
Tja de islam is nou eenmaal een geloof dat gebaseerd is op haat, terreur en ongelijkheid. Vroeger of later zal het raak zijn.
Ik vrees er voor. Wij zijn militair heel sterk maar kijk wat Amerika met al zijn macht deed tegen die zotten in Irak? En israel tegen hezbollah in Libanon.
Verzetsstrijders of tterroristen die via guerillia technieken tegen je vechten, kan je niet verslaan. Hitler wist het, Napoleon wist het, Churchill, Kissinger,...
En als er dan nog bijzitten die WILLEN sterven om naar het paradijs te gaan, en wij maar zo snel mogelijk terug naar huis willen om aan de tiet te zuigen, dan denk ik dat we het niet makkleijk zullen hebben tegen dat "tuig".Btw, ik vind je woordkeuze van weinig niveau getuigen.
Nostradamus heeft het al lang geleden voorspeld.
In de derde wereldoorlog zullen volgens zijn profetie de moslims de agressor zijn en het zal de meest gruwelijke oorlog ooit worden. 27 jaren zal hij duren en een groot deel van Europa zal van de kaart verdwijnen!
Gelukkig zal Europa met hulp van Amerika (en uiteindelijk Rusland) de moslims terugslaan om daarna 1000(!) jaren vrede te kennen.
Maar het feit dat het grootste deel van Nederland onder de zeespiegel ligt en het gegeven hierboven dat een groot deel van europa van verdwijnen baart me dan toch wel enige zorgen.
Tijd voor emigratie?

Ik las ooit es ( en ik zal parafraseren want ik ken de tekst niet meer letterlij): " je kan terroristen niet verslaan. Dat is onmogelijk. Ze worden gevoed door onvrede en krijgen daardoor steun van de mensen rondom hen. Hoe harder je hen aanpakt, hoe mee burgerslachtoffers er zullen vallen, wardoor de steun alleen maar zal toenemen; Je moet de voedingsbodem van terrorisme wegnemen. Dat is de problematiek in het Midden-Oosten en het Westers Imperialisme, alsook armoede. ( het is niet voor niks dat men terroristen rekruteerde uit de armste sloppenwijken van Marokko= laag opgeleide mensen die geen toekomst hebben en heel makkelijk te manipuleren zijn. Ze kunnnen meestal niet lezen waardoor men hen maar kan vertellen wat er in de koran staat. Men liegt tegen hen en dat heeft gevolgen).
De enige manier waarop men terroristen kan verslaan is er voor zorgen dat ze nooit terrorist worden, of nooit de noodzaak zien om tot dergelijke acties over te gaan. "
Ik geloof dit echt.

Ik las ooit es ( en ik zal parafraseren want ik ken de tekst niet meer letterlij): " je kan terroristen niet verslaan. Dat is onmogelijk. Ze worden gevoed door onvrede en krijgen daardoor steun van de mensen rondom hen. Hoe harder je hen aanpakt, hoe mee burgerslachtoffers er zullen vallen, wardoor de steun alleen maar zal toenemen; Je moet de voedingsbodem van terrorisme wegnemen. Dat is de problematiek in het Midden-Oosten en het Westers Imperialisme, alsook armoede. ( het is niet voor niks dat men terroristen rekruteerde uit de armste sloppenwijken van Marokko= laag opgeleide mensen die geen toekomst hebben en heel makkelijk te manipuleren zijn. Ze kunnnen meestal niet lezen waardoor men hen maar kan vertellen wat er in de koran staat. Men liegt tegen hen en dat heeft gevolgen).
De enige manier waarop men terroristen kan verslaan is er voor zorgen dat ze nooit terrorist worden, of nooit de noodzaak zien om tot dergelijke acties over te gaan. "
Ik geloof dit echt.
Dit klopt wel maar dat verschil wordt ruimschoots gecompenseerd door de technieken en wapens in het bezit van de Geallieerden.
Kijk hoe snel ze Baghdad en Fallujah hadden gezuiverd. Ondanks de velen tegenstanden door ''hit and run'' acties. De tactieken zijn niet met elkaar te vergelijken en die die overal ter wereld uitvoerig getest en getraind.
Het gaat zover dat je met een wapen om de hoek kan kijken zonder je hoofd te laten zien en 'platforms' waarmee je alle bewegingen in een straal van 100 kilometer kan detecteren zelfs als ze bovendekking hebben.
Je moet je vijand ook niet onderschatten maar het klopt wat ze zeggen:
Geld is macht!!