AndroidHealthClinic

Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'

Ten eerste lijkt het me niet oneerlijk om iemand te vragen hoe hij aan zijn informatie is gekomen. Zeker niet in een debat, zoals jij het wilt noemen.

Ten tweede is het inderdaad geen goede zaak wat je net poste. Toch vraag ik me af, of je dit als een vorm van onrecht kan zien. Laat staan, een excuus om aanslagen te plegen.

Ja, heel normaal ook. Als je het ergens niet mee eens bent, dan zijn een paar aanslagen dé oplossing. :rolleyes: Alleen al die manier van denken...

Ik heb nooit gezegd dat da teen excusse voor aanslagen is. het is de voedingsbodem voor terrorisme; Zullen we het debat aub erlijk heoden en elkaar geen woorden in de mond legggen.?

Big T zei:
Jij blijft een oud boek verdedigen, waarom? Wat maakt dit boek zo speciaal over alle andere boeken? Waarom denk je dat dit de "grote waarheid" bevat? Wie zegt dat je alles moet geloven en opvolgen wat je leest? Waarom kan een mens nooit eigen normen en waarden vormen, op basis van wat een democratie bepaald. Toch gek dat in landen waar de democratie het sterkst is, er het minst oorlog is met andere landen, en nee ik heb het niet over de VS voor je daar weer mee aan komt draven. Stop toch eens met dat eeuwige verdedigen van godsdiensten, je hoeft hier niemand te overtuigen van de Islam, dat bepalen mensen zelf wel.

Ik ben namelijk ook zo benieuwd waarom je je d'r altijd zo verschrikkelijk in vastbijt.

Ik ben namelijk ook zo benieuwd waarom je je d'r altijd zo verschrikkelijk in vastbijt.

Omdat ik redelijk wat afweet van de materie en ik het moeilijk kan verdragen als men leugens en desinformatie doelbewust op mensen lost; ongeacht het onderwerp;

We moeten de de kloof tussen westerlingen en moslims niet doelbewust met leugens gaan vergroten he.

We moeten de de kloof tussen westerlingen en moslims niet doelbewust met leugens gaan vergroten he.

True... en ik begrijp ook dat de teksten die Big T postte wat uit hun context zijn gerukt, want als ik jou goed begrijp gelden ze alleen maar als het betreffende 'moslimland' wordt aangevallen. Klopt dat?

Maar dan NOG vind ik het zeer, zeer agressieve teksten, die INDERDAAD zeer vatbaar zijn voor misinterpretatie. En daar schuilt juist het gevaar. En nu heb ik het niet alleen over de Koran, maar ook in de Bijbel staan zulke teksten (zoals ook jij al eerder postte).

True... en ik begrijp ook dat de teksten die Big T postte wat uit hun context zijn gerukt, want als ik jou goed begrijp gelden ze alleen maar als het betreffende 'moslimland' wordt aangevallen. Klopt dat?
.

ja idd, maar in de tijd dat de Koran tot stand kwam sprak men nog niet van land maar van de moslimgeemnschap die in Medina woonde omdat ze verdreven waren uit mekka; De mekkanen vielen medina aan met behulp van stammen die vrede hadden gesloten met de moslms; Dus er was verraad. Men mocht ze dus alleen bestijden als zij eerst aanvielen; hielde ze op dan moesten de moslims oook ophouden en geen wraak nemen; Dat vind ik toch wel een heel verlicht idee voor de 7 de eeuw.
in inderdaad, vatbaar voor misinterpretatie voor mensen die lagopgeleid zijn en niks afweten van de islam; Daarom moet men zorgen dat de armoede en laagopgeleidheid de werled uitgaan zodat iedere moslim zijn koran kan lezen en beseffen dat Islam oproept ot vrede en vergeving en alleen tot geweld oproept als men uit zijn land wordt verdreven.
De teksten zijn idd hard mar ze stammen dan ook uit de 7 de eeuw. dat kan je moeilijk met vandaag gaan vergelijken. Maar ik vind de ideee er achter toch wel zeerv vredelievend ivg met wat wij in onze oorlogen met krijgsgevangenen deden.

Maar ben je het met me eens dat het gevaarlijke teksten zijn, die zeer vatbaar zijn voor misinterpretatie?

Gewoon een ja of nee vraag.

Oorlog

Godsamme je wordt er toch ziek van. Zodra er 'oorlog' is, schijnen geen menselijke rechten en behandelingen meer te gelden,oorlog...en dat terwijl wij als mens tot zoveel goeds in staat zijn.

De wortelen van de haat van de islamieten tegen het Westen liggen diep, heel diep. Ik vraag me af of het terroristme ooit is te bestrijden. I.m.o. kan dat alleen d.m.v. goede regeringen, democratische systeem, met gelijek behandeling en goede welvaart. Heel leuk en aardig maar hoe regel je zoiets? Dat valt niet te regelen, mensen zijn te corrupt, de soennieten zijn de fanatiek, en de geloven conflicteren met elkaar.

Zoiets moet vanuit de Islam zelf komen. Wij hebben als Westerse wereld zoveel goede mensen gekend die de wereld echt hebben geprobeerd te helpen. Waarom zijn die er niet in de Islam(althans, ze komen niet naar voren). Ik denk dus echt dat de mensen daar zelf eens wakker moeten worden, en moeten gaan beseffen dat de reden dat ze in een krot in een verpulverde stad wonen, toch wel een beetje hun eigen is, en dan doel ik meer op het gehele volk. Volgens mij hebben ze nooit de instelling gehad' potverdomme waar zijn we nou mee bezig, laten we gewoon eens samen wat proberen op te bouwen', als ze dat zouden doen zou de Westerse wereld zeker kunnen zijn van hun zaak, geld doneren, zodat ze een goedlopende economie kunnen opbouwen en dan heb je het probleem al erg verminderd.

Natuurlijk moet je niet een paar van die jopies hebben die in de naam van'Allah' weer gekke dingen in hun hoofd halen.

Niet slecht bedoeld, maar de Koran is oud, net als de Bijbel. De wereld staat niet stil, en het probleem met de islamieten is dat ze nooit de Verlichting hebben meegemaakt. Het rationalisme is daar nooit aan bod gekomen, alleen het geloof in 'Allah'. Dan ben je toch totaal verkeerd bezig? Je bekijkt dingen toch altijd van 2 kanten, niet 1,waarvan de bron ook eeuwen oud is. De kans op misinterpretatie is erg groot. Zoals eerder gezegd kun je mensen wel beter opleiden,maar kijk nou eens in wat voor omgeving ze leven man? Open je ogen, stel je nou eens voor;

Je bent een optimistische Islamiet en je bent een van de weinigen die nog eens de kans krijgt om een goede studie te volgen. Je verbreidt je kennis,maar ondertussen zie je familieleden sneuvelen, je land armer en armer worden, de corruptie vergroten.Maar aan de andere kant is de Westerse wereld. Iedereen is rijk,komt als toerist in jouw'land' om te kijken in wat voor shithole je leeft, om daarna te beseffen dat ze het toch wel erg goed hebben. Ik denk juist dat je JUIST extremistischer wordt(niet zozeer in westerse haat) als je als islamiet een goede opleiding hebt, maar die in een van die landen volgt. Je leert wel rationeel denken,maar toch wel met een'curve;'om het zo maar eens te zeggen.

Ik denk dat er juist mensen van het Westen,Azie etc. naar die landen zouden moeten trekken, om te laten zien dat je als persoon vertrouwen hebt in die cultuur.

Laatst bewerkt:
Maar ben je het met me eens dat het gevaarlijke teksten zijn, die zeer vatbaar zijn voor misinterpretatie?

Gewoon een ja of nee vraag.

ik heb mijn vorig antwoord wat uitgebreid en ja gezegd. idd vatbaar voor misinterpretatie; Maar ja, dat hangt er van af van wie leest he. Je kan elke tekst fout en slecht interpreteren als je van slechte wil bent.

Ik heb nooit gezegd dat da teen excusse voor aanslagen is. het is de voedingsbodem voor terrorisme; Zullen we het debat aub erlijk heoden en elkaar geen woorden in de mond legggen.?
Kap is met dat gezeik over eerlijk/oneerlijk :roflol: "je bent een oneerlijke debater." klinkt nogal kinderachtig tbh.

Haha. Waar zie jij mij over excuses praten? Over woorden in de mond leggen gesproken :rolleyes: Wat ik duidelijk wilde maken is, dat ik me nog altijd verbaas over de redenen van zo'n aanslag.

Waarom reageer je nou alleen op wat je kunt aanvallen? En dan nog geen eens inhoudelijk.

thinkalot heeft echt een dagtaak om hier iedereen te woord te staan, kerel ik zou je tijd ergens anders aan spenderen, maar het is ook welgoed dat je hart voor de zaak hebt

Omdat ik redelijk wat afweet van de materie en ik het moeilijk kan verdragen als men leugens en desinformatie doelbewust op mensen lost; ongeacht het onderwerp;

Ik waardeer je rechtvaardigheidsgevoel, en ben het met je eens dat de kloof dicht moet. Maar ik vrees dat de moslims (sorry dat ik generaliseer) qwa liberalisatie, progressief denken, slimme aanpak etc. etc. Nog heel veel moeten leren. Nederland heeft hier decennia terug redelijk mee afgerekend betreft de Funda-christenen...Maar we vallen met de moslims in herhaling...En dat in een oorspronkelijk christelijk land, best wel triest. Niet te spreken van het misbruik van geloof in deze wereld, op dat gebied mag Amerika ook plat van mij...

Niemand kan de materie 100% juist interpreteren. Leugens en valse lucht kan je dus ook niet aantonen in iets wat opzichzelf al niet aantoonbaar is. Daarom is geloven verdomme geloven. We hebben te maken met allerlei individuen, ieder met een eigen mening en vrije wil. Laat ze dan als ze boeken willen gaan interpreteren de conclusies alleen zichzelf opleggen. Ik bied weerstand tegen het idee dat geloven hetzelfde is als een boek letterlijk nemen. Zowel christenen, joden en islamieten moeten eens ophouden met het boekengezwaai. Anders zal ik eens een bijbel schrijven en ermee gaan zwaaien....

De bijbel en koran (en welk boek dan ook) zijn zwaar overrated:p...Men moet ervan kunnen leren...Niet de ander ermee lastigvallen...Helaas doen mensen dit al sinds ze kunnen rondlopen op deze aardkloot...En geloof me eigenlijk voel ik nu ook de behoefte met een AK de straat op te gaan om het fundamentalistische geloof uit te roeien in de naam van het liberaal denken...Maar dan val ik uiteraard in herhaling;)

De goeden lijden onder de kwaden, dat zal altijd zo blijven. Jij en ik kunnen daar niets aan doen.

P.s.

Tuurlijk komt er een derde wereld oorlog, die is allang bezig eigenlijk...

Wat is het toch jammer dat mensen niet in harmonie met elkaar kunnen samen leven.

Ik heb respect voor iedereen; Islamieten, Amerikanen, Arabiërs, autochtonen, allochtonen, etc...
Maar op deze manier komt daar snel verandering in.

Kan het nu eens verdomme niet op een humanitaire manier?:huilen:

Kap is met dat gezeik over eerlijk/oneerlijk :roflol: "je bent een oneerlijke debater." klinkt nogal kinderachtig tbh.

Haha. Waar zie jij mij over excuses praten? Over woorden in de mond leggen gesproken :rolleyes: Wat ik duidelijk wilde maken is, dat ik me nog altijd verbaas over de redenen van zo'n aanslag.

Waarom reageer je nou alleen op wat je kunt aanvallen? En dan nog geen eens inhoudelijk.

Nou ik heb je toch inhoudelijk al een par keer lekker op je plaats gezet. maar dat vergeet je liever he.

jij wil graag geleoven dat de redenen van die aanslagen zo simpel zijn; die liggen wel wat dieper en genuanceerder hoor.

Oud nieuws :D

Nostradamus heeft het idd daar al over gehad.
Nostradamus heeft een heleboel dingen voorspelt en zo heeft zelf de politie al een keer gebruik gemaakt van zijn voorspellingen.
Nostradamus heeft o.a. de dood van enkele koningen voorspelt, de grote brand in London, de familie Kennedy de eerste een tweede wereldoorlog en dit alles in details inclusief veldslagen en nederlagen.

Als John F. Kennedy en/of zijn broer gewoon naar de voorspellingen van Nostradamus hadden geluisterd in het geval van John niet naar het Zuiden was gegaan dan hadden ze waarschijnlijk nu nog geleefd.
Zo heeft de politie wel geluisterd naar de voorspellingen van Nostradamus.
Zo schreef Nostradamus de verkeerde zal gestraft worden voor de moord terwijl de werkelijke dader achterblijft in het mistige woud.
Nu er meer bewijs op tafel komt blijkt het toch dat de verkeerde is gepakt voor de moord op Kennedy.
Na de foto’s van de moord bekeken te hebben blijkt er een figuur te zien te zijn met een geweer in de struiken(de werkelijke dader blijft verscholen in het mistige woud) .
Nostradamus schrijft wel in zijn boek dat toekomst verandert kan worden als er naar hem geluisterd word.

Nostradamus voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam 1: Napoleon 2:Hitler 3:deze moet nog komen.
Deze derde tiran komt dus in de toekomst Nostradamus voorspelt dat er nu nog twee pausen komen.
Hierna zal er een atoombom vallen op Rome.
Er zal een oorlog komen.
De oorlog zal gestreden worden tussen Europa en Persië (Iran) oftewel tegen de Islam.
Het strijdtoneel zal voornamelijk Europa zijn.
Verschillende andere Islamitische landen zullen zich aansluiten bij Iran.
Na de atoombom in Rome word er met een Miljoenen leger Europa ingetrokken Dit alles te vuur en zwaard.
De eerste zending soldaten word verslagen door de Fransen bij de Alpen later word Frankrijk ingesloten en staat de deur voor de Islam open in Europa. Europa word verslagen en er zal geen medelijden zijn van de grote kameel die nu drinkt uit de Rijn de Donau en de Loire.
Ook Amerika ontsnapt niet aan dit alles.
New York zal ook een atoombom krijgen.
En de Amerikaanse bevolking zal gedwongen zijn zwavelhoudend water te drinken.
Er zal een wereldwijde hongersnood komen en de mens zal gedwongen zijn menseneter te worden, kinderen zullen van de borst gerukt worden en de aarde zal krimpen.
Deze derde wereldoorlog zal erger worden dan alle oorlogen in de geschiedenis van de mens bij elkaar.
Rusland zal in het begin van deze oorlog neutraal blijven mede omdat Rusland de vierde grootste moslim concentratie heeft van de wereld.
Later zal, zo zegt Nostradamus, de twee landen aan de arctische polen met elkaar een alliantie vormen, Het zuidelijke van de roden zal zich bij de barbaren aansluiten.

Maar er is licht aan het eind van de tunnel, want zo zegt Nostradamus de alliantie van de roden en de witten zal triomferen.
Zodra de alliantie begint slaat de angst in de harten van de Perzische barbaren.
Uiteindelijk zullen wij winnen, de oorlog zal uiteindelijk 27 jaar duren.
Hierna zal er een gouden eeuw aanbreken met universele vrede en verder gebeurt er weinig meer tot het jaar 3797.

Dit is het jaar waarin de aarde zal vergaan
.....:eek!:

De titel van dit topic is verkeerd, het gaat om de 3e wereld oorlog. Of die er ooit komt weet niemand, laat dat voorop staan. Maar mocht hij ooit uitbreken morgen of over 100 jaar dan zullen het niet alleen de moslims en de westerse/geallieerden zijn die elkaar bevechten. Deze zullen dan slechts een onderdeel van de strijd zijn. De grote spelers zullen altijd v.s./canada, rusland en china zijn. Zolang die elkaar niet bevechten is er geen sprake van een wereldoorlog mijn inziens. katalyzatoren die dit proces eventueel versnellen: de instorting van de dollar, de VS is eigenlijk al 100x faiiet, en het gegeven dat de enorme reserves van china uit dollars bestaan. China sowieso in zijn geheel: de wereld en zijn natuurlijke grondstoffen kunnen het gewoonweg niet aan om 1 miljard (getal dat explosief zal groeien) chinezen het leven te laten lijden zoals wij westerlingen gewend zijn. De olie en gasvoorraden die steeds sneller slinken en uiteindelijk op zullen zijn(de chinezen zullen dit proces versnellen) het hele globalwarming gebeuren misschien breekt er wel een oorlog uit die gevochten word om het milieu(beetje vreemde gedachte, maar het kan) Israel is misschien wel de meest waarschijnlijke katalysator, het is een gegeven dat grote delen van de islamitische wereld kenbaar maken dat zij and i quote: "Israel van de landkaart willen vegen." En de manier om dat te doen is met behulp van nucleaire wapens, israel heeft die ook en zij zullen terugslaan, met een domino effect als gevolg (and when the bombs start flying.....) Om over het corrupte rusland nog maar te zwijgen wie weet wie of wat er in de toekomst dat land gaat regeren. Zo zijn er nog wel tientallen zaken op te schrijven....

Zijn naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen
Daar kon je hem bij wijzen van spreken midden in de nacht voor bellen
Maar ik weet dat dat niet waar is, bespaar me dus uw hoop, want in de
tijd van nostradamus was er nog geen telefoon
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek,
da stond um goed
da stond um goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, soms ging hij naar een cafee, en dan ging hij
daar een heleboel stennis lopen trappen. En dan zeiden de mensen tegen
Nostradamus misschien kan je dan wel goed voorspellen maar dat wil dan
dus niet zeggen dat je dan automatisch ook gelijk heel veel stennis kan
gaan lopen trappen.
dat stond hem goed
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij werd een keer gevraagd of hij wilde
figureren in een speelfillum, Maar toen had Nostradamus geen tijd en
da's toen niet door gegaan.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, hij hij hij vond dat als je een huisdier aan-
schaft dat je er dan ook wel de verantwoordelijkheid voor moest dragen.
Terwijl eigenlijk zou hij daar niks over moeten zeggen, want hij had zelf
twee sint Bernard honden en die liet hij bijna nooit uit.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij had ook een achterneef en die had een
electriciteits winkel, en toen wilde Nostradamus daar vakantie werk gaan
doen maar het hoefde niet.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij droeg zoals ik al zei, heel vaak strakke
groene broeken. Dan zeiden de mensen altijd, zou je niet eens een keer
een andere broek aan doen. Maar toen zij Nostradamus altijd "Ik maak zelf
wel uit wat voor broeken dak (dat ik) aan trek.
Nostra damus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek,
dat stond hem goed
AU!!
dat stond hem goed
Die stond hem goed
Strakke groene broek
Die stond hem goed goed goed
Strakke groene broek
Met een dikke bobbel jaa
Strakke groene broek
dikke dikke dikke bobbel
Strakke groene broek
Die dikke lul van Nostradamus Jeah!
Die dikke vette zweterige lul van Nostradamus JAAA!
En allemaal lekkere dikke wijve naaie Nostradamus JAAA!
En dan ook nog goed voorspellen JAAAAAAA!

hehe

Toon me dan deze agressieve uitspraken eens? Als je ze vindt, plaats ze dan wel in hun context he.

Ik ben niet zo heel erg bekend met die shizzle, maar was de profeet mohammed niet die dude die het kleine dochtertje van zijn beste vriend systematisch verkrachtte, en moordend en verkrachtend andere van zijn geloof overtuigde?

Kijk ik ben ook niet zo van het geloof, want ik vind het allemaal bullshit. Maar ik denk dat ik toch liever buurman van Jezus zou zijn dan van die child molesting mofo Mohammed. Maar ieder zijn eigen ding.

Ik ben niet zo heel erg bekend met die shizzle, maar was de profeet mohammed niet die dude die het kleine dochtertje van zijn beste vriend systematisch verkrachtte, en moordend en verkrachtend andere van zijn geloof overtuigde?

auwa, rechtse directe.. and he's down for the count!!

Terug
Naar boven