MuscleMeat

Derde Wereldoorlog

  • Topic starter BB_
  • Startdatum
  • Reacties 128
  • Weergaven 6K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Is mij wat te hoog conspiracy gehalte, al denk ik dat dit tot op zekere hoogte zeker reeds plaatsvindt. Maar het ontbreekt vaak aan feitelijk bewijs, dus het is lastig om een inschatting te maken hiervan. Neem het hele 5G verhaal......
Eens. Maar waar rook is, is vuur
 
Eens. Maar waar rook is, is vuur

Vind ik wat kort door de bocht, een vonkje van een sterretje maakt nog geen zwaar explosief, maar kan evengoed rook veroorzaken.
 
Een reeds veel misbruikt subtiel machtsmiddel.

"And we're right in the middle of it as we speak"

Heb je concrete voorbeelden harpep ? Ik raak altijd verzeild in een web van websites met een hoog "niburu" gehalte als ik op zoek ga naar zulke dingen en dan weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik wel en niet moet geloven :roflol:
 
En wat vinden jullie van "control of population" ?

Dus onder de duim houden van de bevolkingen op legio manieren?
Media, voedselaanbod, propaganda( ja ook in NL bijv het inentingsprogramma.etc etc?
media en propaganda sure, maar volgens jou worden we gehersenspoeld dmv voedsel en vaccinaties?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee niet zo extreem.
Maar we worden extreem gestuurd in ons gedrag, consumptiegedrag, en sociaal gedrag.

Kijk de bangmakerij van de inentingsprogrammas, dit is wel redelijk gelijk aan hersenspoeling vind ik.
Je hoort vooral de staat die dat programma draait spreken, maar de kritische onderzoeken en meningen hoor je amper, noem het propaganda maar je kan het net zo goed hersenspoelen noemen.

Propaganda is juist het sturen van de bevolking in een gewenste richting, maar dat gaat via het brein dus vind ik het redelijk dicht bij hersenspoelen zitten.
 
MK-ULTRA checking in.
 
Je denkt veel vrije keuze te hebben.
Maar verdiep je jezelf in het kader van vrije keuze dan blijkt het aantal keus dat je hebt toch aardig tegenvalt.
Je koopt 1 merk, raakt verwikkeld in een schandaal, je Stapt over naar een ander merk voedsel, blijf je soms toch van hetzelfde bedrijf en dezelfde fabriek consumeren.
 
Heb je concrete voorbeelden harpep ? Ik raak altijd verzeild in een web van websites met een hoog "niburu" gehalte als ik op zoek ga naar zulke dingen en dan weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik wel en niet moet geloven :roflol:

Ik beschouw alles wat gebruikt wordt om de "geesten te masseren", manipuleren en uiteindelijk indoctrineren als "population control" door feitelijke hersenspoeling.
Het is het op grote schaal bepalen en sturen hoe "we" dienen te denken en welke ideologisch richting voor je wordt bepaald op die manier.
Dit gebeurd altijd vanuit de politiek, media en alle andere middelen waarmee mensen psychisch, sociaal en emotioneel bereikt kunnen worden.

Altijd kenmerkend daarbij, is dat het een subtiel en héél geleidelijk proces is.
Dusdanig geleidelijk, dat de meerderheid (vooral omdat we er midden inzitten) dit niet in de gaten heeft en afdoet als vergezocht en onwaarschijnlijk.
Daarmee worden zij als grote massa de voortstuwende kracht achter "population control".
Waarbij de versluierend kracht van de valkuil hem met name zit in die eerder genoemde begrippen -vergezocht en onwaarschijnlijk- en ook het feit dat oplettende lieden al gauw weg worden gezet als paranoïde complotdenkers.
Ook wat je zelf al schetst: "als ik op zoek ga naar zulke dingen en dan weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik wel en niet moet geloven" is een van de redenen waarom dit soort dingen ondanks alle 'vooruitgang' nog steeds gebeuren.

De beste voorbeelden die ik kan geven op dit moment, is wat er in China gebeurde tijdens het Mao tijdperk (culturele revolutie) en de manier waarop totale controle over mensen daar nu uiteindelijk gestalte krijgt. (Dit was met name ook de eerdere geconditioneerde controle van de generatie kinderen over hun ouders: Een controle factor op basis van een van de meest primaire emoties; ouder kind relaties)
Ik heb sterk het vermoeden dat hier dit soort dingen ook flink gaande zijn, maar nu nog te veel onder het maaiveld zogezegd.
Ik vind het ook heel moeilijk om er echt de vinger op te leggen. (Blijkbaar zit ik ook te veel "middenin")

Het probleem met dit soort dingen is dat je het meestal pas met zekerheid kunt vaststellen wanneer je op een later moment terug kijkt in de geschiedenis.
Maar dan is het al gebeurd en feitelijk te laat.

Over geschiedenis gesproken: De geschiedenis kennen en er van leren, opdat je bepaalde fouten niet meer maakt in de toekomst, klinkt op papier heel duidelijk en voor de hand liggend.
In de praktijk is het helaas erg moeilijk om te kunnen bepalen in hoeverre bepaalde wantoestanden uit het verleden zich nu aan het herhalen zijn, maar dan in weer in een andere gedaante.
De toenemende digitale/virtuele complexiteit van ons bestaan -en de daar mee gepaard gaande enorme hoeveelheid (tegenstrijdige) informatie- helpt daar ook al niet bij...
 
Laatst bewerkt:
+1

Ik kon het niet zo mooi verwoorden.
Ik geloof hier echt in.
 
Mooi verwoord, eigenlijk sta je er exact in zoals ik en blijkt het doorgaans veel te complexe materie. Wat je zegt; het gaat steeds heel geleidelijk en daarmee wordt de onwaarschijnlijkheid zo'n bizar grote troef. Dank voor de inkijk in jouw visie daarop :thumbs:
 
Heb je concrete voorbeelden harpep ? Ik raak altijd verzeild in een web van websites met een hoog "niburu" gehalte als ik op zoek ga naar zulke dingen en dan weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik wel en niet moet geloven :roflol:

Er schiet me nu net nog een heel concreet recent voorbeeld te binnen, van wat ik zie als een directe vorm van indoctrinatie:

Het jeugdjournaal tijdens de verkiezingen van Trump - Clinton:

Er wordt aan een klas van pakweg 30 kinderen in het basis-onderwijs gevraagd voor welke presidentskandidaat ze zijn.
Zonder uitzondering antwoorden ze alle 30 "Clinton".

Je kunt dit als een onschuldig toeval zien, maar dat is het absoluut niet.
Dit is exact een voorbeeld waar indoctrinatie en 'mind control' begint, op een schijnbaar doodgewone basisschool bij onze bloedjes van kinderen.
 
Laatst bewerkt:
Er schiet me nu net nog een heel concreet recent voorbeeld te binnen, van wat ik zie als een directe vorm van indoctrinatie:

Het jeugdjournaal tijdens de verkiezingen van Trump - Clinton:

Er wordt aan een klas van pakweg 30 kinderen in het basis-onderwijs gevraagd voor welke presidentskandidaat ze zijn.
Zonder uitzondering antwoorden ze alle 30 "Clinton".

Je kunt dit als een onschuldig toeval zien, maar dat is het absoluut niet.
Dit is exact een voorbeeld waar indoctrinatie en 'mind control' begint, op een schijnbaar doodgewone basisschool.

Mooi kleinschalig voorbeeld inderdaad, geopolitics zijn wel een dingetje vandaag de dag. Vergeet ook niet de inmenging van onze Russische Trollen tijdens die zelfde verkiezing.

Ik vind het ook eigenlijk interessanter om op onderwerpen zoals 5G in te gaan, maar dat is nog een behoorlijke beerput die je dan opentrekt :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mooi verwoord, eigenlijk sta je er exact in zoals ik en blijkt het doorgaans veel te complexe materie. Wat je zegt; het gaat steeds heel geleidelijk en daarmee wordt de onwaarschijnlijkheid zo'n bizar grote troef. Dank voor de inkijk in jouw visie daarop :thumbs:

En daar bovenop: Het verraderlijke is, dat het in beginsel helemaal niet voort hoeft te komen uit een of ander conspiracy-master plan.
Factoren als tijdsgeest, economie, menselijke activiteiten, KLIMAAT, IMMIGRATIE en andere trends kunnen een aanzet zijn toe iets wat later wordt misbruikt -door bepaalde personen en/of groeperingen- om een machtspositie in te nemen.

Duitsland in het interbellum en het China na de 2e wereldoorlog zijn de beste voorbeelden daarvan.
Hitler en Mao laten exact zien hoe je dat moet doen, zo blijkt als je de geschiedenis grondig bestudeerd.

De voedingsbodem ligt er vaak al en het is alleen een kwestie van het scenario slim aanpassen aan de bestaande situatie.
Daarna doe je het spelletje "verdeel en heers" en klaar ben je ;)
 
Er schiet me nu net nog een heel concreet recent voorbeeld te binnen, van wat ik zie als een directe vorm van indoctrinatie:

Het jeugdjournaal tijdens de verkiezingen van Trump - Clinton:

Er wordt aan een klas van pakweg 30 kinderen in het basis-onderwijs gevraagd voor welke presidentskandidaat ze zijn.
Zonder uitzondering antwoorden ze alle 30 "Clinton".

Je kunt dit als een onschuldig toeval zien, maar dat is het absoluut niet.
Dit is exact een voorbeeld waar indoctrinatie en 'mind control' begint, op een schijnbaar doodgewone basisschool.
Volgens Grote Mensen nieuwsprogramma's was Trump slecht, Clinton goed en zou de laatste zeer zeker winnen. Mooie Jinek-uitzending was dat met al die zure mutsen.

Als ik mensen probeerde uit te leggen dat Hillary er vooral was voor de grote bedrijven, voor het voeren van oorlog en dat alles en iedereen moest wijken voor haar grenzeloze ambities en geldingsdrang (oa als CiC), dus dat eigenlijk alles beter was dan Hillary werd ik wat meewarig aangekeken.

Overigens zag ik de overwinning van Timmermans dan weer totaal niet aankomen, al weet niemand die je er nu nog over spreekt dat de PvdA bij die verkiezing de grootste was.
 
Mooi kleinschalig voorbeeld inderdaad, geopolitics zijn wel een dingetje vandaag de dag. Vergeet ook niet de inmenging van onze Russische Trollen tijdens die zelfde verkiezing.

Ik vind het ook eigenlijk interessanter om op onderwerpen zoals 5G in te gaan, maar dat is nog een behoorlijke beerput die je dan opentrekt :p

Absoluut, maar als je de stank kunt verdragen en de juiste bril opzet, dan zie je ook daar voortdurend dingen gebeuren, die exemplarisch zijn als (potentieel) onderdeel in "mind/people control"
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Valt dit onder bangmakerij?
Ik denk dat hij meer de bangmakerij bedoelt van als je je kind een vaccinatie geeft gaat het dood, wordt het autist etc.......
Die vaccinatie discussie in Nederland is gewoon een welvaartsdiscussie geworden. Het komt hier niet meer voor dus dan is vaccinatie onzin...
Terwijl op 3 uur vliegen van ons kinderen sterven aan mazelen en andere ziektes.

Nu minder vaccineren + toename van asielzoekers. 1+1 betekend straks dat we weer allerlei uitbraken krijgen.
 
Back
Naar boven