AndroidHealthClinic

Derde Wereldoorlog

Ik ben niet zo goed in het verwoorden.

Maar als je bepaalde vaccinaties weigert omdat deze niet genoeg getest zijn of zelfs niet bewezen effectief. Zoals baarmoerhalskanker inenting. Kijk maar is wat voor stront je over je heen krijgt als ouder.
Dkpt vaccinatie doel ik niet persee op.
Je word weggezet als niet nadenkend, roekeloos met je kind , de verhalen van sterfgevallen.
Dat vind ik erg kwalijk, die druk komt vanuit de staat en dat zint me niet.

Buiten dat we nog steeds herzelfde vaccineren als het allereerste begin van het programma's. Terwijl alles om ons heen verandert is, ook de ziektes( of gemuteerde varianten) ja dan ben ik sceptisch over dat programma.
Ook de sluitendheid van de vaccins slaan nergens op.
Er zijn bijv 30 soorten mutaties van 1 ziekte, de inenting dekt 10 soorten daarvan(word gewoon erkend) wat is dan de toegevoegde waarde van zoiets?
Dat je iig beschermd bent tegen die 10, nou dankje er zijn er nog 20 varianten waartegen ik niks heb .

Ik vind het nergens op slaan .

Maar dat vertellen ze niet bij het inenten. Dat moet je zelf opzoeken.Stel dat je dat wel doet dan gaan veel mensen denken, waarom zou ik dan inenten, dus er word een grote schijnveiligheid opgehangen, dat bedoel ik meer. Als jij inent kun je gewoon nog ziek worden van een gemuteerde variant

Ik ben niet zo goed in het verwoorden.

Maar als je bepaalde vaccinaties weigert omdat deze niet genoeg getest zijn of zelfs niet bewezen effectief. Zoals baarmoerhalskanker inenting. Kijk maar is wat voor stront je over je heen krijgt als ouder.
Dkpt vaccinatie doel ik niet persee op.
Je word weggezet als niet nadenkend, roekeloos met je kind , de verhalen van sterfgevallen.
Dat vind ik erg kwalijk, die druk komt vanuit de staat en dat zint me niet.

Buiten dat we nog steeds herzelfde vaccineren als het allereerste begin van het programma's. Terwijl alles om ons heen verandert is, ook de ziektes( of gemuteerde varianten) ja dan ben ik sceptisch over dat programma.
Ook de sluitendheid van de vaccins slaan nergens op.
Er zijn bijv 30 soorten mutaties van 1 ziekte, de inenting dekt 10 soorten daarvan(word gewoon erkend) wat is dan de toegevoegde waarde van zoiets?
Dat je iig beschermd bent tegen die 10, nou dankje er zijn er nog 20 varianten waartegen ik niks heb .

Ik vind het nergens op slaan .
volgens mij is de hpv-vaccinatie gewoon bewezen?

Ja? Dat kan nog helemaal niet want die doelgroep is nog niet op de leeftijd dat je dat kan bewijzen dat het gewerkt heeft.

In het lab is het bewezen.hoe onafhankelijk is die als die ingeschakeld is door de overheid?De praktijkresultaten duren nog wel even. En niet iedereen is even mild over.
Meiden die na de prik spontaan in de overgang gaan met 25 jaar, niet zwanger kunnen worden na de inenting, zijn praktijkvoorbeelden van deze inenting.

Nog voor de invoering van het HPV vaccin in Nederland was er al duidelijk dat het een experiment betrof. Professor Diane Harper stond als leidinggevende jarenlang aan de top van wetenschappelijk onderzoek van zowel Gardasil als Cervarix. Harper was een van de eerste wetenschappers die getracht heeft tegengas te geven aan de misleidende informatie afkomstig van de marketing afdeling van Merck. Zij is uitvoerig in de media aanwezig geweest wegens haar standpunt: “Het HPV vaccin inspuiten bij elf jarige meisjes is een groot publiek experiment voor de volksgezondheid”.

Citaat van een sceptische kant. Die zie je nergens in de media ?

https://vrijvanpijn.nl/hoofd-hpv-we...ns-zijn-een-dodelijke-oplichter-vrij-van-pijn nog een andere bron.
En die wetenschappers zijn toch gerenomeerd..

Ook een mooie citaat.

Zoals de makers zelf hebben toegegeven, werkt het vaccin alleen op 4 stammen van 40 van een bepaalde venerische ziekte die uit zichzelf ook sterft in een relatief korte periode, zodat de kans op het daadwerkelijk helpen van een individu ongeveer gelijk aan de kans op het wordt getroffen door een meteoriet

Globalisten hebben al gewonnen dus er is geen reden voor verdere wereldoorlogen.

Inentingen zijn er om de farmaceutische industrie te spekken en ons te vervangen met de 3e wereld.

Er was ook een zembla aflevering over dat hpv vaccin.
Moet je is kijken, dat kan niet zuiver zijn.
Waarom er niet naar geluisterd word?? €€€€

• Topic Starter Topic Starter
...Die raketaanval op amerikaanse basis werd de VS vooraf door Iraan gewaarschuwd en er werd express naast de basis geschoten. Want doelen raken kunnen ze echt wel, was echt een georchestreerde actie.
Dat klopt. Althans, veel raketten haalde de zone niet eens, maar Iran had inderdaad zodanig ruim een waarschuwing afgegeven dat alle Amerikanen veilig onder pantser konden gaan. Er zijn trouwens wel een beperkt aantal burgerslachteroffers gevallen bij één van de aanvallen.

Er waren ook een aantal raketten die ze vlak naast de basis lieten inslaan, dat was echt geen doelgemiste actie maar voor de vorm.
Op de iraanse staatstelevisie werd gesproken van 80 amerikaanse doden en voila het vuur is gaan liggen.
Werd soleimani misschien een gevaar voor iran zelf? Doordat hij teveel macht kreeg?
Denk aan het Hitler-Rohm verhaal!
Werd hij te destabiliserend voor iran?
Hij had heel veel macht daar, misschien teveel voor de moslimbroederschap ?
En ik durf te geloven dat amerika en iran achter de schermen dit samen opgezet hebben, ondanks de spierballentaal.
Trump in eigen land een held,
Iran kan iemand anders de schuld geven,
Tis allemaal een grote poppenkast.

Nog voor de invoering van het HPV vaccin in Nederland was er al duidelijk dat het een experiment betrof. Professor Diane Harper stond als leidinggevende jarenlang aan de top van wetenschappelijk onderzoek van zowel Gardasil als Cervarix. Harper was een van de eerste wetenschappers die getracht heeft tegengas te geven aan de misleidende informatie afkomstig van de marketing afdeling van Merck. Zij is uitvoerig in de media aanwezig geweest wegens haar standpunt: “Het HPV vaccin inspuiten bij elf jarige meisjes is een groot publiek experiment voor de volksgezondheid”.

Citaat van een sceptische kant. Die zie je nergens in de media ?

https://vrijvanpijn.nl/hoofd-hpv-we...ns-zijn-een-dodelijke-oplichter-vrij-van-pijn nog een andere bron.
En die wetenschappers zijn toch gerenomeerd..

Ook een mooie citaat.

Zoals de makers zelf hebben toegegeven, werkt het vaccin alleen op 4 stammen van 40 van een bepaalde venerische ziekte die uit zichzelf ook sterft in een relatief korte periode, zodat de kans op het daadwerkelijk helpen van een individu ongeveer gelijk aan de kans op het wordt getroffen door een meteoriet
in principe is dat met alle vaccins/medicijnen zo dat het een experiment is dus daar is niks anders aan. Dat artikel is ook niet serieus te nemen, nergens staan bronnen en het staat vol met fouten. Denk je echt dat als er 44 mensen overleden zijn na het krijgen van een vaccinatie ze gewoon doorgaan?(https://sciencebasedmedicine.org/death-gardasil-not-so-fast/) Volgens mij zijn dit gewoon amerikanen die miljoenen ruiken :o

Op 12 december 2018 zegt ze trouwens nog dat hpv-vaccinatie belangrijk is (https://ihpi.umich.edu/news/diane-h...er-screening-and-balancing-benefits-and-harms).

Dat vruchtbaarheidsverhaal is ook onzin, hier staat zelfs dat het vruchtbaarheid kan verbeteren (https://www.healthline.com/health/sexually-transmitted-diseases/hpv-vaccine-pros-and-cons#cons)

Dat het niet overal op werkt maakt toch niet uit? het verkleint de kans dat je kanker krijgt.

Die zembla aflevering is 12 jaar oud dus niet echt meer relevant. Volgens mij gaat dat ook meer om misinformatie

Dan praat je over scheinveiligheid, want het idee dat de kans minder is , is dan voldoende. Terwijl je nog steeds amper beschermt bent. Maar dat is per persoon verschillend of je daarmee akkoord gaat voor je zelf.

Ik heb toch ook artikelen gelezen dat meiden er toch niet zo fijn op reageren, dat het bij sommigen iets verbetert maakt de andere kant van het verhaal geen onzin.

Denk jij dat 44 mensenlevens meer waard is dan de miljarden die verdiend kunnen worden?
De farmaceutische industrie geeft echt geen f**k daarom,
Dus ja, die gaan dan gewoon door .

• Topic Starter Topic Starter
Er waren ook een aantal raketten die ze vlak naast de basis lieten inslaan, dat was echt geen doelgemiste actie maar voor de vorm.
Op de iraanse staatstelevisie werd gesproken van 80 amerikaanse doden en voila het vuur is gaan liggen.
Werd soleimani misschien een gevaar voor iran zelf? Doordat hij teveel macht kreeg?
Denk aan het Hitler-Rohm verhaal!
Werd hij te destabiliserend voor iran?
Hij had heel veel macht daar, misschien teveel voor de moslimbroederschap ?
En ik durf te geloven dat amerika en iran achter de schermen dit samen opgezet hebben, ondanks de spierballentaal.
Trump in eigen land een held,
Iran kan iemand anders de schuld geven,
Tis allemaal een grote poppenkast.
Als ze het samen opgezet zouden hebben was dat luchtvaartongeval ook niet nodig geweest . Of denk je dat dat ook doorgestoken kaart is? Gaat wel heel ver.

Nee ik denk dat het,of een vergissing was zoals gezegd. Of Iran die doet dat het een vergissing is. Ik heb

Dat amerika nu zo stil is daarover en weinig inmengt komt omdat ze in 1988 zelf per ongeluk een iraans passagiersvliegtuig neer hebben gehaald. Zou wat hypocriet zijn om daar nu op uit te halen.

Hoeveel amerikaanse wapens liggen er in oekraïne? Misschien een indirect signaal naar Amerika.?Ja je kan er zover in denken als je lief is, dat is zeker.

Laatst bewerkt:
Dan praat je over scheinveiligheid, want het idee dat de kans minder is , is dan voldoende. Terwijl je nog steeds amper beschermt bent. Maar dat is per persoon verschillend of je daarmee akkoord gaat voor je zelf.

Ik heb toch ook artikelen gelezen dat meiden er toch niet zo fijn op reageren, dat het bij sommigen iets verbetert maakt de andere kant van het verhaal geen onzin.

Denk jij dat 44 mensenlevens meer waard is dan de miljarden die verdiend kunnen worden?
De farmaceutische industrie geeft echt geen f**k daarom,
Dus ja, die gaan dan gewoon door .
je verkleint de kans om (ernstig)ziek te worden, al is het maar voor 1%. Ik vind dat niet echt schijnveiligheid.

Alle medicijnen hebben bijwerkingen, de 1 heeft er meer last van dan de ander. Ik ben wel benieuwd naar die artikelen dan? Als je een beetje googled kom je alleen maar op die tinfoilhat sites.

Als je nog niet twijfelt aan het vaccin, dan weet ik het ook niet meer.
En dit zijn nu niet echt conspiracy sites.

Nederlandse vereniging kritisch prikken heten en dan niet onder conspiracy sites vallen? :thinking:

Maar wat is dan de reden dat we “gedwongen” worden onze kinderen te vaccineren?

Dus kritisch denken staat per definitie gelijk aan complot denken volgens jou? Dat klopt natuurlijk niet.

Tis gewoon een collectief tegengeluid.
Ik snap niet dat het dan gezien word als complotdenken?.

Nee, maar je kan er de donder op zeggen dat ze tegen zijn. Als ik morgen tijd heb lees ik wel even wat op hun site.

Terug
Naar boven