AndroidHealthClinic

Derde Wereldoorlog

Bezoekers in dit topic

Tegen iets zijn wil niet zeggen dat het niet klopt. Zoals ik al zei, er is gewoon te weinig bewijs dat het goed werkend is.
Op de bijsluiter van mijn dochter der inenting stond als bijwerking; hersenschade,( maar dit ligt dan waarschijnlijk niet aan het vaccin)
Beetje apart toch.ik schrok wel, die bijsluiter krijg jij niet bij die prik te zien, maar die kun je wel zelf opzoeken..
 
Tegen iets zijn wil niet zeggen dat het niet klopt. Zoals ik al zei, er is gewoon te weinig bewijs dat het goed werkend is.
Op de bijsluiter van mijn dochter der inenting stond als bijwerking; hersenschade,( maar dit ligt dan waarschijnlijk niet aan het vaccin)
Beetje apart toch.ik schrok wel, die bijsluiter krijg jij niet bij die prik te zien, maar die kun je wel zelf opzoeken..
Klopt en ik ben het met je eens dat HPV vaccinatie een lastige zaak is, maar dat geldt imo niet voor de overige vaccinaties. Mijn eerste reactie op jou hierover was op een post waar je het over het inentingsprogramma had. Ik ging er vanuit dat je het over alle vaccinaties had.
 
Voorlopig nog niet aan de orde toch? Komende 2-3 decennia alvast niet imo. Ik vind het wel interessant, een harde reset kan wat mij betreft geen kwaad.. Maar of dit echt op straat uitgevochten zal worden betwijfel ik. De digitale revolutie stoomt volgas door en daar zou je eerder een oorlog verwachten de komende jaren. Natuurlijk zijn we in mindere mate al verwikkeld in een grootschalig conflict wereldwijd, met fake news, Russian Trolls en wat dies meer zij.

Het is oorlog, maar niemand die het ziet.

(Leestip)
 
Nee niet zo extreem.
Maar we worden extreem gestuurd in ons gedrag, consumptiegedrag, en sociaal gedrag.

Kijk de bangmakerij van de inentingsprogrammas, dit is wel redelijk gelijk aan hersenspoeling vind ik.
Je hoort vooral de staat die dat programma draait spreken, maar de kritische onderzoeken en meningen hoor je amper, noem het propaganda maar je kan het net zo goed hersenspoelen noemen.

Propaganda is juist het sturen van de bevolking in een gewenste richting, maar dat gaat via het brein dus vind ik het redelijk dicht bij hersenspoelen zitten.
21aqbc.jpg
 
Was vorige week al meerdere keren in het nieuws. Heb m ook bij BNR gehoord. Wat een bullshit.
Tja , als je tegenwoordig al kunt promoveren op bullshit. :(
Ik vind het ook wat ver gaan om met een wiskundig model de datum van een volgende oorlog te berekenen.
 
Tja , als je tegenwoordig al kunt promoveren op bullshit. :(
Ik vind het ook wat ver gaan om met een wiskundig model de datum van een volgende oorlog te berekenen.
Nou laat ik daar maar niet op ingaan, heb dat natuurlijk ook niet gelezen. Heb wel een tijd naar m geluisterd. Hij was volgens mij bij AMA. Hij was erg selectief en het was ook vooral natuurkundig/wiskundig allemaal. Ik vind de hele premise dat je zulke zaken kan voorspellen al onzin. Dat is overigens wel wat anders dan dat je van de geschiedenis kan leren en hier herhalende patronen/cycli in kan vinden.
 
Maar als je bepaalde vaccinaties weigert omdat deze niet genoeg getest zijn of zelfs niet bewezen effectief. Zoals baarmoerhalskanker inenting. Kijk maar is wat voor stront je over je heen krijgt als ouder.
Dkpt vaccinatie doel ik niet persee op.
Je word weggezet als niet nadenkend, roekeloos met je kind , de verhalen van sterfgevallen.
Dat vind ik erg kwalijk, die druk komt vanuit de staat en dat zint me niet.

Buiten dat we nog steeds herzelfde vaccineren als het allereerste begin van het programma's. Terwijl alles om ons heen verandert is, ook de ziektes( of gemuteerde varianten) ja dan ben ik sceptisch over dat programma.
Ook de sluitendheid van de vaccins slaan nergens op.
Er zijn bijv 30 soorten mutaties van 1 ziekte, de inenting dekt 10 soorten daarvan(word gewoon erkend) wat is dan de toegevoegde waarde van zoiets?
Dat je iig beschermd bent tegen die 10, nou dankje er zijn er nog 20 varianten waartegen ik niks heb .

Ik vind het nergens op slaan .

Hier spreek je jezelf wel een beetje tegen. Eerst stel je dat je je niet wil laten vaccineren, omdat het niet werkt. Vervolgens stel je dat een inenting slechts 10 soorten kan voorkomen. Dan werkt het toch wel?
 
Nee, maar je kan er de donder op zeggen dat ze tegen zijn. Als ik morgen tijd heb lees ik wel even wat op hun site.
Nog geen tijd gehad om het te lezen, maar idt geeft wel goed weer hoe ik er over denk.
 
Nou laat ik daar maar niet op ingaan, heb dat natuurlijk ook niet gelezen. Heb wel een tijd naar m geluisterd. Hij was volgens mij bij AMA. Hij was erg selectief en het was ook vooral natuurkundig/wiskundig allemaal. Ik vind de hele premise dat je zulke zaken kan voorspellen al onzin. Dat is overigens wel wat anders dan dat je van de geschiedenis kan leren en hier herhalende patronen/cycli in kan vinden.
Die cycli vallen nogal tegen volgens onderstaande historicus (draad):
 
Kunnen we er eens beginnen met die burgeroorlog waar we al jaren op wachten?

Ook de sluitendheid van de vaccins slaan nergens op.
Er zijn bijv 30 soorten mutaties van 1 ziekte, de inenting dekt 10 soorten daarvan(word gewoon erkend) wat is dan de toegevoegde waarde van zoiets?
Dat je iig beschermd bent tegen die 10, nou dankje er zijn er nog 20 varianten waartegen ik niks heb .


Ik vind het nergens op slaan .
:roflol:

Stickertje in jouw boekje! :thumbs:
 
Valt dit ook onder indoctrinatie?

9 doden en tientallen zieken door bacterie: ‘Het is gewoon echt nog niet over’

 
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Dat vind ik een hele mooie en is ook goed voor te stellen.

Verder @ vaccinaties; natuurlijk is er een enorm financieel belang, maar vaccinaties en de eventueel bijbehorende indoctrinatie/vergiftiging of controle van het volk is 1 van de meest besproken en ook meest gedebunkte soorten die er is. Denk ook dat er hier weinig zorgen te baren zijn, in tegenstelling tot de veel minder zichtbare indoctrinatie welke veelal met de inzet van de hedendaagse techniek reeds wordt toegepast. Vaccins zijn tastbaar, die kun je grijpen, laten testen/onderzoeken en dat maakt de pakkans voor de elitaire eenheid die hier zogenaamd achter zou zitten, veel te groot. Ik denk dat je het veel meer dient te zoeken in digitale manipulatie, want die gaat veel verder dan de meeste mensen zich in een mensenleven zullen kunnen voorstellen. En dat gaat met AI, nog veel ergere vormen aannemen de komende decennia m.i.
 
Verder @ vaccinaties; natuurlijk is er een enorm financieel belang
Je bedoelt dat het de samenleving ontzettend veel kost als bepaalde ziektes zich eenvoudig kunnen verspreiden? De bedrijven die vaccins maken verdienen er nog maar bar weinig aan, vandaar dat er wereldwijd nog maar een paar producenten zijn voor de standaard vaccins en die zitten niet in de meest ontwikkelde landen.
 
Dat vind ik een hele mooie en is ook goed voor te stellen.

Verder @ vaccinaties; natuurlijk is er een enorm financieel belang, maar vaccinaties en de eventueel bijbehorende indoctrinatie/vergiftiging of controle van het volk is 1 van de meest besproken en ook meest gedebunkte soorten die er is. Denk ook dat er hier weinig zorgen te baren zijn, in tegenstelling tot de veel minder zichtbare indoctrinatie welke veelal met de inzet van de hedendaagse techniek reeds wordt toegepast. Vaccins zijn tastbaar, die kun je grijpen, laten testen/onderzoeken en dat maakt de pakkans voor de elitaire eenheid die hier zogenaamd achter zou zitten, veel te groot. Ik denk dat je het veel meer dient te zoeken in digitale manipulatie, want die gaat veel verder dan de meeste mensen zich in een mensenleven zullen kunnen voorstellen. En dat gaat met AI, nog veel ergere vormen aannemen de komende decennia m.i.
Je bedoelt dat het de samenleving ontzettend veel kost als bepaalde ziektes zich eenvoudig kunnen verspreiden? De bedrijven die vaccins maken verdienen er nog maar bar weinig aan, vandaar dat er wereldwijd nog maar een paar producenten zijn voor de standaard vaccins en die zitten niet in de meest ontwikkelde landen.
Toevallig deze week nog in 1Vandaag over vaccinatie incl. uitleg van Kruger Dunning (SP?)

Misschien wat voor MikeAKA?
 
Wellicht heeft iemand de anual reports van de grootste pharma companies wereldwijd ergens handig in een overzichtje? /utopiewaarschijnlijk.

Het grote geld wordt verdiend op welvaartsziekten zoals kanker en zogeheten persoonlijkheids- en concentratiestoornissen en niet op vaccins inderdaad. Zo kun je een mooi bruggetje slaan naar bijvoorbeeld de vaccins, die welvaartsziekten zouden veroorzaken, zoals door de conspiracy thinkers vaak gerept. Eigenlijk bedoelde ik dat meer, dus inderdaad in het verlengde van jouw veronderstelling, maar ik heb de cijfers niet dus geen idee of er echt zo weinig nog verdiend wordt aan de vaccins. Volgens mij zijn daar juist hele liefdadigheidsorganisaties voor opgetuigd, veelal door beroemde personen, waarmee het geld niet van de derde wereldlanden zelf hoeft te komen, maar alsnog via andere wegen gewoon netjes rijkelijk de rekeningen op vloeit.
 
Nou laat ik daar maar niet op ingaan, heb dat natuurlijk ook niet gelezen. Heb wel een tijd naar m geluisterd. Hij was volgens mij bij AMA. Hij was erg selectief en het was ook vooral natuurkundig/wiskundig allemaal. Ik vind de hele premise dat je zulke zaken kan voorspellen al onzin. Dat is overigens wel wat anders dan dat je van de geschiedenis kan leren en hier herhalende patronen/cycli in kan vinden.

Een heel goed boek van Paul Kennedy toont juist de socio-economische en maatschappelijke fenomenen aan die aan de grondslag liggen van oorlogen tussen de grootmachten, je kan dus wel degelijk leren van onze geschiedenis ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Rise_and_Fall_of_the_Great_Powers

De moeite om er eens door te worstelen...
 
Ik weet het ook niet van alle vaccins, maar ik was wel eens benieuwd wat pampers uitgaf aan het vaccin dat ze per pak luiers doneren aan unicef. Dat blijk om een tetanusvaccinatie te gaan en die bleken ze voor nog geen 60cent per stuk in Hongarije (of ergens in die regio) te kopen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven