- Waardering
- 22.094
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een ****ed up deadlift en met 160 kg ook niet echt speciaal.
even eerlijk Flash, vind jij die quarter squats echt indrukwekkend (buiten dat hij met 3xbw in ze nek ligt o.i.d.)?
weet niet hoe goed je ogen zijn... maar dit zijn echt geen quarter squats.. Wat is daar dan niet indrukwekkend aan? Dat ventje is nog geen 80kg bij 1.57m. In een ander filmpje doet hij 12 x 260kg squat. Denk dat er maar heel weinig zijn die hem dat nadoen met zon lengte en gewicht.
Wat een ****ed up deadlift en met 160 kg ook niet echt speciaal. Squat is beter.
weet niet hoe goed je ogen zijn... maar dit zijn echt geen quarter squats..
Zou zeggen probeer het zelf eens 35 reps met ruim 2x bw..
Wat is daar dan niet indrukwekkend aan? Dat ventje is nog geen 80kg bij 1.57m. In een ander filmpje doet hij 12 x 260kg squat. Denk dat er maar heel weinig zijn die hem dat nadoen met zon lengte en gewicht.
Om te vergelijken Eddine...jij doet met 115kg BW nog niet 1 x 260kg squat. Je hebt dus niet echt het recht om zijn squat niet indrukwekkend te noemen lijkt me. Ik wil jou wel eens 12 reps ''quarter'' squats zien maken met 350-360kg. Eens zien of je het dan nog steeds niet indrukwekkend vind.
Valt me op dat het altijd de PL of SM zijn die iets over de uitvoering te zeuren hebben. Ik kijk vaker in de PL sectie en daar zie ik ook vaak filmpjes gepost worden waarvan ik denk wat de **** is die aan het doen om die deadlift omhoog te krijgen?