XXL Nutrition

Derik Farnsworth Deadlifts 35 times at Flex Pro strength competition

kan m niet vinden.

als je dit: Girls of MuscleTech Full Length Video
in de search typt heb je iig nog een leuk filmpje voor de moeite :)

Laatst bewerkt:
Wat een ****ed up deadlift en met 160 kg ook niet echt speciaal. Squat is beter.

Laatst bewerkt:
even eerlijk Flash, vind jij die quarter squats echt indrukwekkend (buiten dat hij met 3xbw in ze nek ligt o.i.d.)?

even eerlijk Flash, vind jij die quarter squats echt indrukwekkend (buiten dat hij met 3xbw in ze nek ligt o.i.d.)?

:rolleyes: weet niet hoe goed je ogen zijn... maar dit zijn echt geen quarter squats..

Zou zeggen probeer het zelf eens 35 reps met ruim 2x bw..

Laatst bewerkt:
Wat is daar dan niet indrukwekkend aan? Dat ventje is nog geen 80kg bij 1.57m. In een ander filmpje doet hij 12 x 260kg squat. Denk dat er maar heel weinig zijn die hem dat nadoen met zon lengte en gewicht.
Om te vergelijken Eddine...jij doet met 115kg BW nog niet 1 x 260kg squat. Je hebt dus niet echt het recht om zijn squat niet indrukwekkend te noemen lijkt me. Ik wil jou wel eens 12 reps ''quarter'' squats zien maken met 350-360kg. Eens zien of je het dan nog steeds niet indrukwekkend vind.

Laatst bewerkt:
Wat is daar dan niet indrukwekkend aan? Dat ventje is nog geen 80kg bij 1.57m. In een ander filmpje doet hij 12 x 260kg squat. Denk dat er maar heel weinig zijn die hem dat nadoen met zon lengte en gewicht.

+1

bullshit altijd over techniek.. grootste flauwkul imho op forums !

Idd, gewoon nette uitvoering en zeker geen quarter squats. Deadlift is toch ook goede uitvoering of mis ik iets?

Die deadlift uitvoering is misschien niet helemaal correct maar wat boeit dat? Hij moet zoveel mogelijk reps maken dus het lijkt me logisch dat hij de oefening niet super langzaam en gecontroleerd gaat uitvoeren he.

Valt me op dat het altijd de PL of SM zijn die iets over de uitvoering te zeuren hebben. Ik kijk vaker in de PL sectie en daar zie ik ook vaak filmpjes gepost worden waarvan ik denk wat de **** is die aan het doen om die deadlift omhoog te krijgen?

+1

btw ik vind die 30x180 zwaaar indrukwekkend!!

Impressive, alleen die handdoek :rolleyes:

:rolleyes: weet niet hoe goed je ogen zijn... maar dit zijn echt geen quarter squats..

Zou zeggen probeer het zelf eens 35 reps met ruim 2x bw..

Lol geen quarter squats? Naja, dan niet...
Ik heb het nergens over zijn gewicht of intensiteit, of het nut van de oefening, maar zulke mini ROM's kan ik echt niet aanzien.

Om te vergelijken Eddine...jij doet met 115kg BW nog niet 1 x 260kg squat. Je hebt dus niet echt het recht om zijn squat niet indrukwekkend te noemen lijkt me. Ik wil jou wel eens 12 reps ''quarter'' squats zien maken met 350-360kg. Eens zien of je het dan nog steeds niet indrukwekkend vind.

De uitvoering slaat voor een echt squat nergens op, tuurlijk zal dit nut hebben voor hem, maar het lijkt nergens op om te zien.
En ik mag dingen wel of niet indrukwekkend noemen als ik dat vind, heeft niks te maken met wat ik zelf doe (hoewel ik het apart vind dat je mijn squat vergelijkt met die van hem).

En 3xbw van iemand van 80kg vergelijken met iemand van 115kg is nogal onzin he, daar hebben we wilks voor over het algemeen.

Valt me op dat het altijd de PL of SM zijn die iets over de uitvoering te zeuren hebben. Ik kijk vaker in de PL sectie en daar zie ik ook vaak filmpjes gepost worden waarvan ik denk wat de **** is die aan het doen om die deadlift omhoog te krijgen?

Niet elke PL/SM is hetzelfde he.

Deze repouts tonen wel karakter, ongeacht de uitvoering.

Laatst bewerkt:
Jij begrijpt er niet zo veel van he mack10?

Jawel.
Derik is monster prestatie.
Uitvoering daar gelaten.
Wie squat 30X180 hier?
Denk niemand

Je bevestigt mijn vraag.

Dit is toch wel ****ing sterk hoor ckrrr als je nagaat dat hij zelf maar 80 kg op deweegschaal zet.

Vond de deadlift ook niet volledig uit gelock maar toch wel gelden als een fatsoenlijke deadlift en die squat is 100% geen quarter maar een half rom en ook nog steeds zeer indrukwekkend.

Gewoon heerlijk om te kijken!

Toch is derick nog steeds geen tom platz he he

http://www.youtube.com/watch?v=DjtVvYk1HWw

M.v.g. Ironeather

Terug
Naar boven