Fitness Seller

Deurrekstok om te chinnen.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Ik train momenteel thuis en heb veel gewichten aangeschaft waarmee ik voorlopig vooruit kan en bijna alles kan trainen.

Momenteel pak ik mijn lats met zware rows maar ik mis toch de mogelijkheid om te chinnen.

Nu zit ik er al een hele tijd over te denken een deurrekstok te kopen om zo te chinnen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FITNESSAPPARAAT.NL, online en ofline winkel (1000m2!!) NERGENS goedkoper

Nu woon in nog thuis en vinden mijn ouders het niet fijn als ik in de deurkozijnen ga zitten boren aangezien het een huurhuis is. Vroeg me af of er alternatieven zijn die je vast kan klikken ofzo of een andere mogelijkheid om te chinnen?

Bedankt.

Als er een speeltuin dichtbij is met zo van die stangen kun je dat doen, zo deed ik het ook toen ik hier nog niet woonde.

• Topic Starter Topic Starter
akiraC zei:
Als er een speeltuin dichtbij is met zo van die stangen kun je dat doen, zo deed ik het ook toen ik hier nog niet woonde.
Ja maar ik woon in de getto van Helmond waar ze zulke dingen niet hebben :o

:D

Staat toch bij : "Kan ideaal tussen het deurkozijn, zonder schroeven, worden bevestigd, verstelbaar."

Wat is het probleem dan ????

ik vraag me nu af of je weldegelijk moet boren of niet?

lijkt me ideaal om hup tussen je deurkozijn te steken en hup er weer uit maar vraag me af of dit wel kan :p

Deze deurrekstok neemt weinig ruimte in, is makkelijk te monteren en eenvoudig verstelbaar.
De Kettler deurrekstok, chinningbar is in te stellen van 77 cm t/m 85 cm.

zou het echt zonder zijn? :x

nog ff googlen :p

BoTo zei:
ik vraag me nu af of je weldegelijk moet boren of niet?

lijkt me ideaal om hup tussen je deurkozijn te steken en hup er weer uit maar vraag me af of dit wel kan :p

ja het kan, men neef heeft dit ook :)

Hoe werkt het dan? Ik neem aan dat het toch met schroeven bevestigd moet worden om dat het anders los zit zeg maar?

Ik vraag me af hoeveel gewicht zo'n ding aan kan...?

volgens mij is zo'n ding niet echt stevig. ik denk dat je kozijn sT helemaal uit z'n voegen gaat. tip: als je een beetje kan lassen maak je zelf een optrekstang, ééntje die je aan je plafond kan hangen. heb ik n.l. zelf ook gedaan.

Wat een onzin hier weer.

Ik heb ook zo'n ding. Die rekstok bestaat uit 2 buizen, waarvan je de binnenste naar buiten kan draaien. Er zitten beschermrubbers bij en de kozijnen zullen picobello blijven. Hoogstens wat zwarte afdruk van de rubbers, wat je zo weg kan vegen.

Verder weeg ik 95 kg en dat ding kan me makkelijk hebben.

Doei!

Ok je hebt me overtuigd, dan bestel ik er maar zo een. Dingen kosten eigenlijk geen zak.

Van die 95kilo staat ook maar op die site maar dat ie dan kennelijk meer kan hebben is natuurlijk wel beter.

RubenSossa zei:
Wat een onzin hier weer.

Ik heb ook zo'n ding. Die rekstok bestaat uit 2 buizen, waarvan je de binnenste naar buiten kan draaien. Er zitten beschermrubbers bij en de kozijnen zullen picobello blijven. Hoogstens wat zwarte afdruk van de rubbers, wat je zo weg kan vegen.

Verder weeg ik 95 kg en dat ding kan me makkelijk hebben.

Doei!

RubenSossa zei:

Ook ik ben nu overtuigd :) Ik heb er gelijk eentje besteld, bedankt Ruben.

Nu maar hopen dat ik niet naar beneden donder tijdens het chinnen :D

ik pak gewoon de dakgoot........wel makkelijk bij een bungalow

;)

Ik heb trouwens geen houten kozijnen maar ijzeren maakt dat iets uit?

Beetje jammer dat n gemiddeld kozijn niet breed genoeg is om fatsoenlijk pronated te chinnen :/

Terug
Naar boven