Fitness Seller

Deurrekstok om te chinnen.

DIe zijn meestal hol, best kans dat ze indeuken.. :S

Jezus man, ze deuken heus niet zo snel in. Is best stevig staal.

Tenzij je 120 kg weegt en flink aan dat ding gaat zwaaien ja.

En dan nog is de kans groter dat de stang naar beneden glijdt ipv het kozijn deukt. Kracht gaat omlaag en niet opzij ...

Matthijs zei:
En dan nog is de kans groter dat de stang naar beneden glijdt ipv het kozijn deukt. Kracht gaat omlaag en niet opzij ...

Luister kerel. Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen. Ik HEB zo'n ding en ik weeg 95 kg. Dat ding glijd niet naar beneden, je kan m muurvast draaien.

Got it?

Daarom werkt het bij mij niet ;)
Als ik hem niet strak genoeg vast zet glijd hij naar beneden, wil ik ze goed vast zetten dan deuken mn kozijnen. Maar heb denk ik niet echt een standaard type kozijn ze zijn beetje zwakjes
Ik zit er aan te denken om deze voor op de muur/plafond aan te schaffen...

Denk dat je dan wat zwakke kozijnen hebt. Of geen beschermrubbers.

Dat Chinstation is natuurlijk super, heb je het geld, dan zou ik daar zeker voor gaan.

RubenSossa zei:
Luister kerel. Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen. Ik HEB zo'n ding en ik weeg 95 kg. Dat ding glijd niet naar beneden, je kan m muurvast draaien.

Got it?

Luister kerel, ik haakte in op jouw opmerking;
Tenzij je 120 kg weegt en flink aan dat ding gaat zwaaien ja.

Ik heb ook deze rekstok, alleen ik vertrouw hem niet helemaal.

Ik heb dat ding zo strak vast gedraaid dat het rubber aan de rechterkant gewoon doordraait wanneer ik die rekstok nog strakker wil draaien, maar ondanks dat lijkt die wel goed vast te zitten, want ik heb mij zelf nu al een keer of 100 opgetrokken.

Mijn draaikracht is dus sterker dan de neerwaartse kracht op het kozijn?

Ik heb zelf zoiets voor aan de deur:
31eW0B41-nL._SS500_.jpg

Dit is wel een hoogst interessant gegeven. GorillOr is er nog en kan zelf uitmaken of hij iets aan deze bump van 3 jaar heeft.

Terug
Naar boven