Fitness Seller

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Is het nou zo dat dexa alleen effect heeft op je hongergevoel of verbrand het ook daadwerkelijk vet?

Dus dit kan ook in cleanbulk? als je gewoon eten propt

Voor mijn gevoel beide. Momenteel sport ik minder door een blessure maar het afvallen gebeurd nog dagelijks. Door goede voeding en door de fatburner

Voor mijn gevoel beide. Momenteel sport ik minder door een blessure maar het afvallen gebeurd nog dagelijks. Door goede voeding en door de fatburner

Dexaprine versnelt je stofwisseling, per minuut, per uur, per seconde..hoe je het ook noemen wil zet je meer calorieen in energie om. Daarnaast geeft het je constant energie, een heerlijk feel good gevoel en remt het je hongergevoel. :) Dexaprine pakt eigenlijk elk aspect aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

Kan ik Dexaprine icm creatine caps nemen?

Ik vroeg mij eigenlijk af hoelang er tussen de inname van dexaprine en een pwo met 1.3 dimethypaline (of hoe je het mag schrijven) moet zitten?

Ik vroeg mij eigenlijk af hoelang er tussen de inname van dexaprine en een pwo met 1.3 dimethypaline (of hoe je het mag schrijven) moet zitten?

Ik raad je aan geen PWO te nemen tijdens dexaprine. Je tolerantie moet dan wel erg hoog zijn voor 1.3dimethylamylamine. Dexa is heel sterk! :D

Ik raad je aan geen PWO te nemen tijdens dexaprine. Je tolerantie moet dan wel erg hoog zijn voor 1.3dimethylamylamine. Dexa is heel sterk! :D

Ik voel meestal 6-7 uur na inname tintelingen rond in me gezicht en +/- 8 uur na inname zijn die weer weg. Dexa is het eerste wat ik inneem als ik wakker wordt.

Iemand die ook echt resultaat kan aantonen adhv dex-gebruik?
Of is enkel de zweet en energietoename wat dit product zo goed maakt?

Net voor het eerst een halfje genomen, voel niets, alleen een beetje licht gevoel in mn hoofd, thats it...

- Meer zweten? Nee niet echt gemerkt
- Meer energie? Ja, ik merk het wel. Vooral op het begin.
- Euforisch gevoel? Redelijk, ik voel me op sommige momenten net stoned ofzo.
- Meer vetverbranding? Ik hoop het, maar merk op het moment nog niet veel.

Doses: 1/2 pil, ik heb een x een hele genomen maar was te veel haha

Meestal pak ik de 1/2 pil smorgens (rond 9 uur), vandaag had ik de dexaprine om half 1 gepakt. Om half 2 ging ik naar de sportschool, deze keer merkte ik wel dat ik overduidelijk meer aan het zweten was. Nu hopen dat ik vanavond goed in slaap val want dan pak ik de 1/2 pil voortaan rond half 1 omdat ik meestal in de middag train.

rustweek, dit nog nemen ofniet?

Moet zeggen dit is echt superspul ! Geeft een heerlijk euforisch gevoel en je bent gewoon scherper. Als het daarnaast ook zo verbrand als het beloofd dan is het inderdaad een 10/10 waard. (oja 1 vraag kan ik gewoon koffie hierbij blijven drinken of kan je dat beter vermijden ?)

Enige opmerking is dat de pillen slecht te halveren zijn. Aangezien de fabrikant zelf aangeeft het beste met een halve pil te beginnen (en terecht) zou het mijn inziens logisch zijn om de pil met een snee in het midden te produceren. Wellicht kunnen jullie dit bij de producent neerleggen BodyenFitshop.

Ps. Besteld en netjes in een doos geleverd met de beloofde shaker/sachet door BodyenFitshop.

Laatst bewerkt:
kan iemand me vertellen hoeveel 1,3 dimethylamylamine er inzit per capsule?
alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
Ik heb geen euforisch gevoel maar zweet wat meer en ben misselijk. Heb wel t idee dat het werkt, moet er niet van kotsen hoor, dat niet.

bij mij werkt het nog niet.. om half 5 3/4 pil ingenomen en om 5uur 1/4
heb nog 1tje over, maar zal het nog een uurtje geven voordat ik die erbij gooi hah
kon ze even testen via neef

@ballie het zijn geen caps maar gewoon tabs

update, verneem het nu toch lichtjes! niet dat ik denk im burning fat maar krijg wel zin om te trainen

update 1 +3/4 pil op nu, 6uur fietsen naar sportschool kijken wat het doet hah

Laatst bewerkt:
Zo, had een sample gekregen van b&f bij m'n laatste bestelling (thanks daarvoor) dus vandaag maar eens even geprobeerd. Is overigens de 2e keer dat ik het heb geprobeerd. Eerst op een nuchtere maag vanochtend een halve pil, half uurtje later lekker energiek maar deed de andere helft er toch ook maar bij. Erg relaxte energie rush tijdens trainen. Kon niet meer of minder gewicht aan als anders maar merkte af en toe wel dat ik dat tevergeefs probeerde. Ik merkte dat ik niet moe werd maar m'n schouders konden het gewoon niet meer aan bij MP. Pas wanneer ik de barbell neerlegte merkte ik dat ik buiten adem was.

Al met al prima supplement, zou het zelf alleen niet iedere dag nemen. Heb echt moeite om m'n eten naar binnen te proppen nu wat ik anders nooit heb. Maargoed, misschien wel een leuk supplement voor tijdens het cutten als ik echt energie te weinig heb!

8/10

Ik vond Dexaprine weinig tot niets doen.
Overweeg Hydroxycut Hardcore van Muscletech te nemen.

Terug
Naar boven