AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Denk dat het idd het beste is om met een halfje te beginnen ik heb dit ook zo gedaan en heb lang op een halfje blijven knallen, is een kwestie van je tolerantie te vinden en aangezien dexaprine een heftig product is is het verstand rustig aan te beginnen

Klopt, Dexaprine is best heftig en een have tablet is voor de meeste mensen de eerste tijd echt genoeg. Zo wordt het ook nog eens een wel heel voordelig product:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!

vraagje betreft de remming van eetlust: is dit kwestie van geen hongergevoel of dat je echt niets door je keel krijgt?

Want weinig eten lijkt me precies niet goed want ga je dan op den duur geen spieren verbranden wegens tekort aan energie?

Allebei wel een beetje, hongergevoel is gewoon weg maar komt na een aantal uurtjes weer langzaam terug.

Want weinig eten lijkt me niet goed want ga je dan op den duur geen spieren verbranden wegens tekort aan energie?

Laatst bewerkt:
Ik krijg er een soort zenuwachtig gevoel van. De hoeveelheid energie die ik er van krijg vind ik ook tegenvallen. Vond energizer voor mij beter werken voor energie. Heb wel het idee dat het helpt als fatburner. En krijg veel dorst als het begint uit te werken.
Hongergevoel is wel heel stuk minder lijkt net alsof ik de hele dag volle maag heb. Moet oppassen dat ik soms niet vergeet te eten :p vind dit wel een groot voordeel normaal liep ik hele dag met honger in de cut

Ik heb twee sample packs gekregen. Eerst maar eens een halve geprobeerd. Ik heb lekker getraind maar geen overdreven gevoel. Eergisteren weer een genomen voor het trainen. Het werd elke keer zwart voor m'n ogen en ik was zeer duizelig. Mijn honger gevoel was weg dus dat werkt en qua vet verbranding denk ik dat dit spul ook wel goed werkt.
Vandaag een hele genomen. Weer was ik zeer misselijk en eigenlijk heb ik helemaal niet lekker getraind daardoor... Ik denk dat dit gewoon goed spul is en baal daarom echt zeer dat ik er misselijk van wordt.... Herkennen meerdere dit?

Ik heb twee sample packs gekregen. Eerst maar eens een halve geprobeerd. Ik heb lekker getraind maar geen overdreven gevoel. Eergisteren weer een genomen voor het trainen. Het werd elke keer zwart voor m'n ogen en ik was zeer duizelig. Mijn honger gevoel was weg dus dat werkt en qua vet verbranding denk ik dat dit spul ook wel goed werkt.
Vandaag een hele genomen. Weer was ik zeer misselijk en eigenlijk heb ik helemaal niet lekker getraind daardoor... Ik denk dat dit gewoon goed spul is en baal daarom echt zeer dat ik er misselijk van wordt.... Herkennen meerdere dit?

Eet je wel iets 2/3uur van te voren? Een lege maag is het beste, maar als jij om 11uur savonds een bak kwark leeg eet en om 8/9uur sochtends dexaprine neemt dan valt 'ie erg zwaar. Je kunt het beste wel iets eten voor je het neemt en dan een paar uur later al de pil innemen.

Als je dat al deed dan gewoon bij een halve houden. En veel water drinken.

Ik had bij alle drie de pogingen van te voren gegeten. De halve waren net na de middag en de hele half de ochtend.... Ik drink wel water maar om te zeggen heel veel... Mogelijk dat dat de boosdoener is....

Heb Dexaprine een weekje in de kast laten liggen omdat ik het effect niet meer echt voelde. Nu op mijn laatste trainingsdag van de week een hele pil ingenomen zo'n 2 uurtjes voor het sporten en ja hoor het effect was er weer. Héérlijk!

Wel weer last van duizeligheid wanneer ik opsta ed. maar geen raar gevoel ofzo.
Nog meer mensen last van duizeligheid?

Vandaag besteld, ben eens benieuwd :cool:

Ik voel normaal weinig van medicatie of siroopjes... Doe dit vooral voor de energie door heen de dag en het hongergevoel te stillen. Train gemiddeld 5 keer per week dus het vetverbranden zal snel wel volgen ;)

Nu kleine 2 weken bezig...na een week een half pilletje te hebben genomen, had ik het id eens een volledige te slikken.
Ik kreeg een soort angst-gevoel, warm-koud, opgejaagd en vermoeid bij de minste inspanning.
Zotte werking dus!!

Ik neem nu terug een halfje en heb het gevoel dat het echt wel werkt! 's Morgens op een nuchtere maag en uurtje later eten. Als ik 's avonds pas ga trainen, dan neem ik nog een halfje voor het trainen. Ideaal!
Dit in combinatie met iets minder eten...laat de zomer maar komen!

Grts!

Ik ben op dit moment aan het cutten en dit lijkt me wel een mooie toevoeging. Op trainingsdagen eet ik alleen wel boven me onderhoud, dus dan zou ik het niet willen nemen aangezien het me eetlust remt. Heeft dit product dan wel waarde als je het maar 3/4 keer per week op rustdagen gebruikt?

Ik ben op dit moment aan het cutten en dit lijkt me wel een mooie toevoeging. Op trainingsdagen eet ik alleen wel boven me onderhoud, dus dan zou ik het niet willen nemen aangezien het me eetlust remt. Heeft dit product dan wel waarde als je het maar 3/4 keer per week op rustdagen gebruikt?
UIteraard, op dagen dat je niets neemt ligt de vet verbranding iets lager dan opdagen dat je het wel neemt. Waardoor je op de niet-trainingsdagen toch maximaal je vet verbranding kan stimuleren. Met het gevolg dat je daaruit weer resultaten kunt boeken.

Groetjes Ralf

UIteraard, op dagen dat je niets neemt ligt de vet verbranding iets lager dan opdagen dat je het wel neemt. Waardoor je op de niet-trainingsdagen toch maximaal je vet verbranding kan stimuleren. Met het gevolg dat je daaruit weer resultaten kunt boeken.

Groetjes Ralf

Oke bedankt! Volgende week maar even bestellen dan.

Ik heb denk ik al +- 90 capsules gebruikt, ik vind het echt top spul, alleen werkt het nu niet heel goed meer. Ik neem het nu niet vaak meer, want dan komt het effect weer een beetje terug. Ik weet niet of er mensen zijn die al 1,5 a 2pillen gebruikt hebben, ik heb zelf een aantal keer 1,5 pil gebruikt, opzich geen slechte ervaring ervan gehad.

Dat valt bij mij heel erg mee. Ik heb wel het idee dat ik snel vol zit, en niet meer hoef. Als je gewoon je verstand op 0 zet, kun je echt wel door blijven eten.
Lol dat heb ik ook inderdaad, gewoon niet denken en eten, dan lukt het gewoon prima.

En ja ik heb ook een beetje last van duizeligheid soms, soms ook een beetje misselijk, maar voor mij werkt het dat ik voor de training veel water drink en dan op de helft van me training weer veel en dan nog eens aan het einde, als ik na elke oefening wat slokjes water drink word ik juist misselijk :/

Laatst bewerkt:
Had een weekje pauze ingelast met Dexaprine aangezien ik er amper nog iets van merkte.
Na een week weer begonnen met een hele tab, en het effect was er weer zoals ik ook al eerder had aangegeven. Nu de laatste 2 dagen heb ik de tabs iets later op de middag geslikt en merkte weer vrij weinig van de bij effecten. Maar goed als het vet verbrand no problem, nu heb ik de laatste 2 nachten bijna geen oog dicht gedaan, dat zou denkelijk dus wel eens kunnen komen doordat ik dexa iets later op de middag heb geslikt, toch?

Had een weekje pauze ingelast met Dexaprine aangezien ik er amper nog iets van merkte.
Na een week weer begonnen met een hele tab, en het effect was er weer zoals ik ook al eerder had aangegeven. Nu de laatste 2 dagen heb ik de tabs iets later op de middag geslikt en merkte weer vrij weinig van de bij effecten. Maar goed als het vet verbrand no problem, nu heb ik de laatste 2 nachten bijna geen oog dicht gedaan, dat zou denkelijk dus wel eens kunnen komen doordat ik dexa iets later op de middag heb geslikt, toch?

Dit kan prima ja, dexaprine zorgt ook voor een lekkere hoeveelheid energie. Probeert anders een keer s'ochtends een halve en in de middag weer:)

- Eldert

Ik heb inmiddels weer een aantal keer Dexaprine gebruikt, maar ik ben er echt niet van onder de indruk. Het werkt echt niet voor mij. Het zou kunnen dat het wel vet verbrand, maar dat weegt niet op tegen de nadelen die het voor mij creëert. Met een half tablet voel ik niets, misschien een beetje draaierigheid, maarja, dat is natuurlijk niet positief en vandaag heb ik 2/3e tablet geprobeerd. Nu is het honger gevoel wel minder, maar dat vind ik niet positief, want nu heb ik helemaal geen zin meer om te eten, terwijl dat juist wel moet om het metabolisme op gang te houden. En ik krijg er juist minder energie van dan meer, het lijkt net alsof ik stoned ben en ik heb helemaal nergens zin in.

Dus ik geef het maar weg, mijn neef heeft het uitgeprobeerd en bij hem werkt het wel. Het zal wel net als met pwo's zijn. Hij heeft ook zijn Hemo Rage aan mij gegeven omdat die niet bij hem werkte, terwijl die bij mij juist wel heel goed aanslaat.

Helaas pindakaas, het was het proberen waard, de prijs is iig meer dan prima voor de hoeveelheid tabletten die je krijgt. :)

Is er iemand die ook daadwerkelijk een lager vet % heeft naar het gebruik van dit product? Of heeft iedereen alleen het idee dat dit zo is omdat ze meer energie hebben?

Terug
Naar boven